klisza Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 witam, przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju. pozdrawiam
g1zm0 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 witam przyłączę się do tematu gdyż mam coś podobnego ale w B5 AKN. Dodatkowo dziś zauważyłem ze osłona termiczna turbo jest okopcona. Auto w tej chwili nie ma mocy i troszkę kopci na czarno przy mocniejszym butowaniu. Turbo jest po regeneracji, jak i od razu olej i filtr zostały wymienione, jak u kolegi wyżej. komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 witam, przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju. pozdrawiam byc moze kupiles nieoryginalny olej witam przyłączę się do tematu gdyż mam coś podobnego ale w B5 AKN. Dodatkowo dziś zauważyłem ze osłona termiczna turbo jest okopcona. Auto w tej chwili nie ma mocy i troszkę kopci na czarno przy mocniejszym butowaniu. Turbo jest po regeneracji, jak i od razu olej i filtr zostały wymienione, jak u kolegi wyżej. komputer nie pokazuje żadnych błędów. skoro oslona turbo jest okopcona znaczy jest nieszczelnosc strony wydechowej - zle zamontowana turbina fakt gwidu moze sygnalizowac niewlasciwa regeneracje.
peAce Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 witam, przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju. pozdrawiam Nie wiem czy w tych modelach montowane były PDF ? Bo jesli tak, to sprawdź czy nie został usuniety. Po usunieciu PDF swist taki moze sie wydobywać z wydechu.
klaudik Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 witam panowie mam podobny probem co koledzy ale ja to mam nie zawsze do i u mnie to jest do 2000 tys obrotow z prawej strony slychac niby to swist a takie tercie moj woz to a4 b7 brd 2.0 170km mial moze ktos kiedys takie cos lub wie czego moze byc przyczyna?
klisza Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 witam, przy obrotach od 2000 w górę, po odpuszczeniu gazu słychać świst, czy to nieszczelność przewodów od coolera do turbiny, czy może coś innego. Dodam że stało się to po wymianie filtrów i oleju. pozdrawiam świst spowodowany był nieszczelnością układu wydechowego, dokładniej to nieszczelność powstała w kołnierzu na katalizatorze, po kilku dniach jazdy pojawiła się większa dziura i po odpalaniu przy otwartej masce można było zauważyć kłębek spalin. Po zaspawaniu problem znikł.
zzyzioo Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witam. To i ja się podepnę u mnie jak turbina schodzi z obrotów do tak lekko zazgrzyta (zawór wymieniony na org oleje filtry wymienione) dalej kopci i zgrzyta. dziś jeździłem z vagiem i pokazywał że przepływomierz daje złą masę powietrza. aha sztanga ładnie chodzi turbo suche. :wallbash: Proszę o fachowa poradę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się