Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nastawienia zawieszenia A4 B6 2001-2004 sedan avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PAny, ta rozpiska tyczy sie jka dla b6 tak i dla b7?

Opublikowano

tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ???

Opublikowano
tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ???

Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko).

IMG_9748-_tn.jpg

Opublikowano

Która to ta śruba od zbieżności?? Możesz kolego mi ją zaznaczyć?

Opublikowano

x10qpRg.jpg

1- sruba od pochylenia kola, a od zbierznosci jest chyba z drugiej strony wachacza. tu jej nie widac ...

Opublikowano

Dzięki kolego :hi:

Opublikowano

A ma ktoś zdjęcie tej śruby od zbieżności, która to? Zdziera mi opony z tyłu więc jadę na zbieżność i zastanawiam się jakich problemów typu luzy, zapieczone śruby mogę się spodziewać:kwasny:

Opublikowano
http://i.imgur.com/x10qpRg.jpg

1- sruba od pochylenia kola, a od zbierznosci jest chyba z drugiej strony wachacza. tu jej nie widac ...

Kolego, napisałem że widać to widać :wink: Zmieniłem zdjęcie w poprzednim moim poście więc dla zainteresowanych są już zaznaczone obie śruby regulacyjne geometrie ale nie polecam tego ruszać samemu

Opublikowano

Dzięki. A w FWD jest tak samo?

---------- Post dopisany at 14:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:01 ----------

Nie dawało mi to spokoju więc zerknąłem do "Sam naprawiam"

Jak widać zbieżność jest regulowana śruba mimośrodową nr. 2 a pochylenie koła śrubą mimośrodową nr. 12

zawieszenie_ty.jpg

Opublikowano

Ruks, sorki nie zauwazylem :)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ???

Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko).

https://lh5.googleusercontent.com/-W6uhso9BrUc/UxRRojViVOI/AAAAAAAAS68/nTu8U1PkirI/s640/IMG_9748-_tn.jpg

Śruba zaznaczona zielonym kółkiem to śruba od amortyzatora :wink: Od zbieżności znajduje się w tym miejscu (czarne strzałki):

u3l3hNX.jpg

Opublikowano

Jednak mialem racje :)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ???

Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko).

https://lh5.googleusercontent.com/-W6uhso9BrUc/UxRRojViVOI/AAAAAAAAS68/nTu8U1PkirI/s640/IMG_9748-_tn.jpg

Śruba zaznaczona zielonym kółkiem to śruba od amortyzatora :wink: Od zbieżności znajduje się w tym miejscu (czarne strzałki):

http://i.imgur.com/u3l3hNX.jpg

Faktycznie na szybko zaznaczałem, w każdym bądź razie jest to przednia śruba mocująca wahacz trapezowy

Opublikowano

Witam wszystkich, wczoraj byłem na geometri kol, robil mi to mechanik w dosc wysluzonym garazu i przyrzady ktorym sie poslugiwal nie jestem pewien czy dawaly dokladny pomiar. Regulowal tylko tył, przod podobno byl dobrze ustawiony. W aucie wymienialem amortyzatory wraz z sprezynami oraz gorne wachacze przod. Dzis jadac do pracy nadal delikatnie sciaga na prawo, zadzwonilem do tego mechanika i twierdzi zebym zmienil miejscami kola. Co o tym sadzicie ? jechac gdzie indziej sprawdzic czy jest wszystko ok?

Opublikowano

Jeśli jechałeś jezdnią z nową nawierzchnią to możliwe że ona sama jest przyczyną delikatnego ściągania w prawo. Jeżeli jest poprawnie zrobiona to powinna mieć niewielki spadek w jedną stronę (coś koło 2 stopni chyba) i normalne, że pojazd wtedy delikatnie zjeżdża po tej pochyłości.

Opublikowano

witam jakie oznaczenia maja sprezyny do limuzyny 1,9tdi w nastawie

1BA = standardowy układ jezdny

1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński

1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA)

chodzi mi o kropki na sprezynach...

prosze pilnie o pomoc bo podnioslem moja i niby sprzedano mi 1BA a stoi wysoko jak jeep

Opublikowano
witam jakie oznaczenia maja sprezyny do limuzyny 1,9tdi w nastawie

1BA = standardowy układ jezdny

1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński

1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA)

chodzi mi o kropki na sprezynach...

prosze pilnie o pomoc bo podnioslem moja i niby sprzedano mi 1BA a stoi wysoko jak jeep

http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf

Opublikowano

ok dzieki a 1,9 tdi jaka to kategoria wagowa bo troche nie jestem w temacie?

Opublikowano

Witam

Podpowie Mi ktoś jak ustalać wartości geometrii dla zawieszenia gwintowanego? Na razie ustawione na BE ale tnie mi tylną oponę od wewnątrz.

Opublikowano

Siemanko mam takie pytanie

Czy zawieszenie 1BE rożnie sie od 1BV tym ze 1BV jest dedykowane to quattro ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...