niestandardowy Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 PAny, ta rozpiska tyczy sie jka dla b6 tak i dla b7?
Art_A4 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ???
ruks Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ??? Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko).
mateusz16 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Która to ta śruba od zbieżności?? Możesz kolego mi ją zaznaczyć?
niestandardowy Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 1- sruba od pochylenia kola, a od zbierznosci jest chyba z drugiej strony wachacza. tu jej nie widac ...
darkle Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 A ma ktoś zdjęcie tej śruby od zbieżności, która to? Zdziera mi opony z tyłu więc jadę na zbieżność i zastanawiam się jakich problemów typu luzy, zapieczone śruby mogę się spodziewać
ruks Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 http://i.imgur.com/x10qpRg.jpg1- sruba od pochylenia kola, a od zbierznosci jest chyba z drugiej strony wachacza. tu jej nie widac ... Kolego, napisałem że widać to widać Zmieniłem zdjęcie w poprzednim moim poście więc dla zainteresowanych są już zaznaczone obie śruby regulacyjne geometrie ale nie polecam tego ruszać samemu
darkle Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Dzięki. A w FWD jest tak samo? ---------- Post dopisany at 14:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:01 ---------- Nie dawało mi to spokoju więc zerknąłem do "Sam naprawiam" Jak widać zbieżność jest regulowana śruba mimośrodową nr. 2 a pochylenie koła śrubą mimośrodową nr. 12
niestandardowy Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Ruks, sorki nie zauwazylem Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
mateusz16 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ??? Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko). https://lh5.googleusercontent.com/-W6uhso9BrUc/UxRRojViVOI/AAAAAAAAS68/nTu8U1PkirI/s640/IMG_9748-_tn.jpg Śruba zaznaczona zielonym kółkiem to śruba od amortyzatora Od zbieżności znajduje się w tym miejscu (czarne strzałki):
niestandardowy Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Jednak mialem racje Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
ruks Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 tak z ciekawości czym kręci się przy regulacji tyłu w ośce i w quattro ??? Śrubami regulacyjnymi. Tą od kąta pochylenia widać w górnym prawym rogu zdjęcia (niebieskie kółko) natomiast od zbieżności jest śruba którą widać pomiędzy stabilizatorem a zaciskiem (zielone kółko). https://lh5.googleusercontent.com/-W6uhso9BrUc/UxRRojViVOI/AAAAAAAAS68/nTu8U1PkirI/s640/IMG_9748-_tn.jpg Śruba zaznaczona zielonym kółkiem to śruba od amortyzatora Od zbieżności znajduje się w tym miejscu (czarne strzałki): http://i.imgur.com/u3l3hNX.jpg Faktycznie na szybko zaznaczałem, w każdym bądź razie jest to przednia śruba mocująca wahacz trapezowy
Shadow_956 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Witam wszystkich, wczoraj byłem na geometri kol, robil mi to mechanik w dosc wysluzonym garazu i przyrzady ktorym sie poslugiwal nie jestem pewien czy dawaly dokladny pomiar. Regulowal tylko tył, przod podobno byl dobrze ustawiony. W aucie wymienialem amortyzatory wraz z sprezynami oraz gorne wachacze przod. Dzis jadac do pracy nadal delikatnie sciaga na prawo, zadzwonilem do tego mechanika i twierdzi zebym zmienil miejscami kola. Co o tym sadzicie ? jechac gdzie indziej sprawdzic czy jest wszystko ok?
jaro1768 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Jeśli jechałeś jezdnią z nową nawierzchnią to możliwe że ona sama jest przyczyną delikatnego ściągania w prawo. Jeżeli jest poprawnie zrobiona to powinna mieć niewielki spadek w jedną stronę (coś koło 2 stopni chyba) i normalne, że pojazd wtedy delikatnie zjeżdża po tej pochyłości.
Kuba A4 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 witam jakie oznaczenia maja sprezyny do limuzyny 1,9tdi w nastawie 1BA = standardowy układ jezdny 1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński 1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA) chodzi mi o kropki na sprezynach... prosze pilnie o pomoc bo podnioslem moja i niby sprzedano mi 1BA a stoi wysoko jak jeep
mateusz16 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 witam jakie oznaczenia maja sprezyny do limuzyny 1,9tdi w nastawie1BA = standardowy układ jezdny 1BB = układ jezdny przystosowany do złych nawierzchni na rynek chiński 1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA) chodzi mi o kropki na sprezynach... prosze pilnie o pomoc bo podnioslem moja i niby sprzedano mi 1BA a stoi wysoko jak jeep http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf
Kuba A4 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 ok dzieki a 1,9 tdi jaka to kategoria wagowa bo troche nie jestem w temacie?
gar.bik Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam Podpowie Mi ktoś jak ustalać wartości geometrii dla zawieszenia gwintowanego? Na razie ustawione na BE ale tnie mi tylną oponę od wewnątrz.
Świderbragga Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Siemanko mam takie pytanie Czy zawieszenie 1BE rożnie sie od 1BV tym ze 1BV jest dedykowane to quattro ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się