martines-76 Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam jestem przed wymiana rozrządu, napinacza i samego paska wielorowkowego. Co proponujecie oryginał czy zamiennik. Ja jestem bardziej przekonany do oryginału. takie myślenie, że jak oryginał to lepsze, a tym bardziej rozrząd, ale z drugiej strony zamienniki są robione w tej samej fabryce nie maja tylko numeru Audi. jak myślicie???
sokolnh Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 kup sobie pasek contitecha i rolki skf-a :th:
voxan69 Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Dokładnie tak też zrobiłem tylko napinacz paska wielorowkowego miałem oryginalny. Kolega wymieniał rozrząd w ubiegłym tygodniu i kupił cały zestaw rorządu Contitecha tj. wszystko oprócz w/w napinacza, cena 450 pln. Nastaw sie też koniecznie na wymiane pompy wodnej. W serwisie jeżeli oddasz starą to dostaniesz za 280 pln czyli tyle samo co skfa.
Musashi Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 a ja jstem ORImaniakiem. mam wynegocjowany przyzwoity rabacik w ASO. i uwazam ze moj silnik jest cenniejszy niz zaoszczedzone 100 zl. :gwizdanie:
rikardo Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Jeśli planujesz użytkować samochód przez dłuższy okres to nie ma co oszczędzać na rozrządzie zrobić raz i nie jeździć z duszą na ramieniu. Osobiście też planuje wymiane rozrządu i jestem już przekonany na zakup oryginalnego zestawu. Na takiej lini produkcyjnej części przeznaczone dla koncernów samochodowych poddawane są kontroli jakości i muszą spełnić określone normy. Jeśli któraś z części nie przechodzi tej normy to trafia na rynek jako zamiennik ponieważ spełnia norme producenta części zamiennych a nie spełnia koncernu samochodowego. Decyzja należy do Ciebie
taktuś Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 odwieczny dylemat ja wybrałem opcję oszczędnościową INA+SKF równie ważne jest KTO wymienia rozrząd nawet ori do potęgi nie zadziała, gdy paprak się dorwie do roboty :bicz3:
lukaszr Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 kolega sokół ma rację, w ASO Ci sprzedadzą pasek conti i rolki SKF tyle że będziesz miał znaczek AUDIVW nabity, jeden grzyb tylko w innym opakowaniu.... Dokładnie tak jak mówisz: pasek CONTITECH i rolki SKF lub RUVILLE.
Musashi Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 wybór warsztatu w ktorym jest wymiana jest rowniez krytyczny jak i producent elementów. jezeli macie sprawdzonych producentów, oczywiscie nie ma sensu przeplacac. mimo to sugeruje zagadac nt rabatu w ASO :gwizdanie: i porownac pytanie nie kosztuje :th: hmm co do wyboru miejsca, to w zaleznosci od stanu i wartosci autka, mozna pomyslec o ASO, zawsze to stempelek w ksiazce i wpis w bazie... gdy przyjdzie do sprzedazy bedzie jak znalazl sama usluga w ASO to 500zl.
martines-76 Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzięki bardzo za wszystkie uwagi. Zdecydowałem się jednak na ori. Udało mi sie kupić w dobrych cenach. Napinacz ori 300 zł. Rozrząd bez pompy 400 zł. pompy nie musiałem wymieniać bo nie jest na rozrządzie, a wymieniana była 3000 km temu razem z rozrządem !!! Tylko że oszczędny Niemiec przed sprzedażą wymienił tylko pompę wody i pasek bez rolek. Jedna z rolek była na tyle wyrobiona że starła pasek na całej długości. Teraz jest już cacy. Przy okazji wymienione koło pasowe alternatora. Zamiennik, oryginału nie było.W zamienniku jeszcze pasek wielorowkowy. Tak jak pisalście trzeba mieć też dobrego człowieka, ja na szczęście takiego mam!!!! Tylko on tykał się moich vw i teraz audi. mam nadzieje że teraz spokojnie można już jeżdzić. jeszcze raz dzięki za wasze spostrzeżenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się