Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] 1.8T quattro + drobne modyfikacje


Pawel_M

Rekomendowane odpowiedzi

W listopadzie 2009r po sprzedaży Audi 100 C4 padła decyzja o zakupie A4 koniecznie w quattro z silnikiem 1.8T lub 2.8 30V która miała być w miarę bogato wyposażona i w dobrym stanie technicznym. Pod koniec grudnia trafiło się A4 1.8T quattro które odpowiadało moim wymaganiom i po negocjacjach związanych z ceną auto zaparkowało 22 grudnia u mnie pod domem. Auto miało malowaną maskę przednią, poza tym lakier fabryczny i brak szpachli. W Niemczech jeden właściciel - lekarz który zrobił autem niecałe 190tyś km.

Audi A4 1.8T quattro 1996r

Wyposażenie fabryczne:

- quattro

- telefon

- bose

- pełny fis

- klima

- kubełki w pół-skórach

- kierownica s-line

- podłokietnik

- 4x elektryczne szyby

- fabryczny alarm + centralny z pilota w kluczyku + domykanie szyb

- fabryczne koła 16"

i inne pierdoły o których nie pamiętam :)

Tak auto wyglądało po zakupie:

image.jpg image.jpgimage.jpgimage.jpg

Po pewnym czasie przyszła kolej na małe modyfikacje mechaniczne i wizualne typu:

- tip

- test pipe

- końcowy tłumik z S4

- sprężyny supersport 55/40

- słupek ze wskaźnikiem doładowania

- gałka zmiany biegów od polifta

- przednie lampy poliftowe + malowanie na czarno

- tylne lampy diodowe

- felgi ATS 18" z oponami 225/40 18

- wyjście usb jako emulator zmieniarki pod fabryczne radio

Po tych kilku zmianach auto tak się prezentowało:

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Na dzień dzisiejszy auto czeka na dokończenie projektu ( brak czasu :disgust: ) który zrodził się jeszcze w zeszłym roku ale został wdrożony w życie dopiero w kwietniu z przyczyn finansowych jak i nie do końca przemyślanych działań co do ustalenia kierunku pewnych założeń. Poniżej przedstawiam listę modyfikacji które zrobiłem w celu usprawnienia silnika 1.8T większość z rzeczy wymienionych jest już założona a samo auto jest palące i przetacza się o własnych siłach :kox:

- wałki z ADR-a

- turbosprężarka K16/24

- kolektor wydechowy Hohenester

- wtryskiwacze 440cc

- pompa paliwa S4

- wydech zrobiony na tłumikach z S4 ( końcowy ze środkowym ) rura do przodu puszczona tej samej średnicy co tłumiki czyli 2.5" a następnie rozszerzenie DP na 2.75"

- sprzęgło Radzikowskiego z tarczą organiczną i dociskiem wzmocnionym o 40%

- zamiast n75 zostanie założony MAC

- tip + obudowa przepływki 3" + filtr ITG

- fmic + orurowanie fi60 + zderzak S4

Na końcu całej tej zabawy jak już temat będzie ogarnięty w 100% auto zostanie wystrojone

Założony FMIC + orurowanie fi60 ( rdzeń 630x205x65 )

IMAGE_276.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą turbiną to bym uwazał, strasznie cięzko ja wysterowac :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko obejżane z bliska, i potwierdzam bardzo ładnie wygląda, zadbany egzemplarz, i srodek tez robi wielkie WOW...

Aha będę musiał z toba pogadac na temat wskaźnika doładowania bo tak samo chce zrobic u siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ile celujesz ? :naughty:

Plany są na 300Ps a co wyjdzie to zobaczymy :gwizdanie:

Autko obejżane z bliska, i potwierdzam bardzo ładnie wygląda, zadbany egzemplarz, i srodek tez robi wielkie WOW...

Aha będę musiał z toba pogadac na temat wskaźnika doładowania bo tak samo chce zrobic u siebie...

Odezwij się bo będę chciał zamówić rozpórki i jak by co to pójdą jedną paczką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 raczej nie będzie :)

Tysz mi się tak wydaje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sądze, że 300km pęknie i tego życze :good: :good:

fajnie sie prezentuje ! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziana na żywo, przyciąga oko, ładna felga, powodzenia w dalszych modach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj hamulców 312/256mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj hamulców 312/256mm

Jak auto zacznie już normalnie jeździć to zajmę się hamulcami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy wyjedzie te 300 km :tongue4:

Nie nastawiam się że będzie 300 ( chodź było by miło mieć 3 z przodu :decayed: ) więc ile wyjdzie tyle będzie i już modzić przy silniku nie będę, jedynie co to chciałbym aby mój projekt był w miarę bezawaryjny :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej turbinie to raczej watpliwe

mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej turbinie to raczej watpliwe

mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ?

Jest to zestaw na którym kiedyś jeździł Nosb :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej turbinie to raczej watpliwe

mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ?

Jest to zestaw na którym kiedyś jeździł Nosb :gwizdanie:

no to juz wszystko wiadomo..... :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się zebrałem w sobie i w końcu założyłem cały FMIC - do końca projektu coraz bliżej :kox:

IMAGE_276.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...