Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Koszt wymiany kompletu kluczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak przemo2.4 napisał zgubienie kluczyka zgłasza się w ASO i zaproponują przekodowanie pozostałych oraz w drugim kroku dorobienie nowego. Oczywiście ma to na celu zapezpieczenie przez uruchomieniem auta "zagubionym" kluczykiem.

Opublikowano

Nie wiem czy nie powinienem założyć nowego tematu.

Mam dwa komplety kluczyków tylko ze w jednym nie działa przycisk otwierania samochodu. Rozebrałem go i wiem że mechanizm tego guzika sie posypał. Mam wszystkie elementy(białe gumowe tworzywo i dwie blaszki) ale nie mam mozliwosci tego poskładania z powrotem bo nie ma jak sie dostac pod przycisk(chyba ze ktos wi jak)

znalezłem cos takiego na alllegro

http://www.allegro.pl/item331541339_audi_kluczyk_kluczyki_polowki_3_przyciski_okazja.html

Czy jest sens kupowac taki jeden pilot ze sprawnymi wszystkimi przyciskami? Jaki jest koszt przekodowania go zeby odpalał i otwierał moje auto? Gdzie poza ASO mozna to zrobic tanio. A może ktos sam potrafi?

Opublikowano
Czy jest sens kupowac taki jeden pilot ze sprawnymi wszystkimi przyciskami? Jaki jest koszt przekodowania go zeby odpalał i otwierał moje auto? Gdzie poza ASO mozna to zrobic tanio. A może ktos sam potrafi?

Może byc to sensowne bo nie potrzeba będzie kodować gdyż grot z transponderem przełożysz do nowego.

Opublikowano

grot z transponderem ok rozumiem i wiem jak to zrobic i bedzie mi wtedy odpalał autko bez problemu i otwierał z klucza. A otwieranie z pilota? Jak zrobic zeby działało?

Opublikowano

Jeżeli po przekładce nie będzie coś działać to spróbuj zsynchronizować kluczyk z autem: otwórz/zamknij auto kluczykiem drogą radiową a następnie w ciągu minuty ponownie zamknij/otwórz auto kluczykiem mechanicznie zamkiem w drzwiach. Jeżeli to nie zadziała to prawdopodobnie potrzebne będzie przypisanie kluczyka. Poszukaj na forum zdaje się że mając drugi sprawny kluczym można to zrobić samemu inaczej potrzebny jest VAG lub wizyta w ASO.

Opublikowano

Ok dzieki. Mam drugi sprawny kluczyk takze nie bedzie chyba problemu. Coś tam znalazłem zeby przekrecic zapłon sprawnym kluczykiem potem zamknac auto z klucza tym drugim a potem iles razy(od 1 do 4) nacisnac otworzyc zeby przypisac kluczyk na własciwe miejsce, tak? Dobrze znalazłem?

Opublikowano

tak o taką procedurę chodzi

ostatecznie jeszcze pozostanie zrobienie to VAGiem

Opublikowano

Hmm.. A jak cenowo kształtuje się zrobienie takiego manewru - mam normalnie wszystkie kluczyki, łącznie z numerami i tym plastikowym. Niestety jest to stary rodzaj kluczykow - mam B5 z 2001 roku, ale myślę, że nikt mnie nie zlinczuje, nie chciałem robić śmietnika z nowym tematem, a wiele rzeczy mamy takich jak w B6 (np. zdaje się tablica)- otwieranie samochodu mam w oddzielnym pilocie, a kluczykiem tylko odpalam samochod.

Ile kosztowałoby zamienienie tego na kluczyk tego typu: http://zdjecia.swistak.pl/02/800/2800427_3_b.jpg

Lub najlepiej tego typu: http://www.florida.mojagielda.pl/i/192055/kluczyk.jpg

I jak mogę się dowiedzieć czy jest możliwość u mnie otwarcia samego bagażnika??

Opublikowano

Dorabiałem kluczyk ze stałym kodem immo, kosztowało mnie to 150zl. Mam auto z 97r i z tego, co mi powiedziano, jeśli miałbym nowsze ze zmiennym kodem immo musiałbym zapłacić 350zl.

Do B5 kosztuje ~150. Ja do B6 zaplacilem kolo 500PLN (scyzoryk i transmiter/transponder) w ASO

Ten awaryjny kluczyk to zupełnie zbędny

Mi sie przydal i to bardzo jak zatrzasnalem jedyny kluczyk w bagazniku. Zamiast wydac 100-150PLN na specjaliste od otwierania samochodu bez kluczyka, użyłem plastikowego :good:

Opublikowano

Usul powinieneś mieć dokładnie taki kluczyk (3 przyciski):

http://www.allegro.pl/item514319307_orginalny_nowy_kluczyk_audi_scyzoryk.html

Z fabryki auto powinno wyjechać z:

- 2x kluczyk scyzoryk

- 1x kluczyk warsztatowy (ograniczona fukcjonalność - bez możliwość otwierania schowka (ale immo ma))

- 2x kluczyk awaryjny (taki mały plastikowy) (ograniczona fukcjonalność - możliwość otwierania wszystkich zamków (brak immo))

- zawieszka z numerem

Opublikowano

Ale ja mam taki: http://zdjecia.swistak.pl/03/108/3108167_1_b.jpg

Musze zobaczyc jak w zapasowkach (mam w domu w innym miescie), ale jak pamietam to generalnie mam:

2x taki jak pokazalem wyzej

1x plastikowy (lub 2)

zawieszke

Nie kojarze wiecej, ale musialbym zerknac. Jestem 3 właścicielem, auto kupione w Polsce.

Wiec pytanie nadal aktualne, a ponad to czy cos z moim autkiem jest nie tak ?

Opublikowano

Nie chce mi się wierzyć że były w 2001r. auta bez radiowego centralnego zamka. Sprawdź po kodach wyposarzenia na naklejce w bagażniku. To że np. masz alarm i pilotem od alarmu otwierasz nie ma nic do tego.

Kluczyk ten wygląda podobnie do tego warsztatowego tylko na tamtym jest narysowany klucz francuski. Sprawdź czy otwierasz nim schowek?

Opublikowano

...

w Hestii np przy odzyskiwaniu pieniędzy z AC proszą o 3 kluczyki i potwierdzenie posiadania immo w aucie - jest taki zapis w umowie.

a drugi kluczyk przydaje się, gdy zgubi się ten pierwszy - wg mnie 2 kluczyki to minimum.

To ładna lipa bo fabrycznie były dawane 2 kluczyki.

A ubezpieczenie woła tyle ile było zadeklarowanych przy spisaniu umowy

Opublikowano

Sprawdzę ze schowkiem jak wrócę do domu (nawet nie kojarze by byl na klucz :) ). Moje wyposażenie składa się z:

E0A = Akcja specjalna-brak

7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd

4VE = 2 pasy bezp.trzupunktowe i pas biodrowy 3. rzad lawek

5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa

6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie,

5SG = Lusterko zewnetrzne wypukle str. lewa

1KD = Hamulce tarczowe tył

J1P = Akumulator

1LB = Faustsattelbremse przod

1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-

1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe

3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)

5TH = Nakładki ozdobne na tablicy przyrzĄdów i tapicerkach alu-points

7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu

4R2 = Elektryczne podnoŚniki szyb

F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung

0L2 = Pedał przyŚpiesz. z modułem elektronicznym

8GL = Alternator

0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu

0YE = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:

0JF = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas:

T6V = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8l 110kw

3NZ = Oparcie tylne dzielone

8JH = Reflektor halogenowy kzl

U1C = 1f6a zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem, liczni-

X4J = National sales program poland

2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.

8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.

9Q2 = Komputer samochodowy

8Z5 = Chlodnica wody

MW8 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa

7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego

C8N = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45

7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach

4X0 = Bez bocznej poduszki bezp.

2K1 = Zderzak wzmocniony

6R1 = Osłona dŹwigni zmiany biegow

3L1 = Regulacja wysokoŚci,prawego siedzenia-elektryczna, com cobertura da alavanca

3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej

4F1 = Centralny zamek z blokadĄ wnętrza i blokadĄ safe

5D0 = Bez częstotliwoŚci noŚnej

1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego

0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4

Q1A = Siedzenia normalne

4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony

Pogrubione dałem to, co wydawało mi się dotyczące tematu.

I pozostawiam nadal pytanie - gdzie i ile może kosztować zrobienie "normalnych" scyzorykowatych kluczykow z tego co mam :)

Opublikowano

Zwraca uwagę;

X4J = National sales program poland

co możę tłumaczyć takie kwiatki:

5D0 = Bez częstotliwoŚci noŚnej

wydaje mi się włąsnie że chodzi o częstotliwość zdalnego otwierania auta

1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego

jak ty masz silnik (uzupełnij profil)

Opublikowano

Uzupelnilem - silnik 1.8t AWT.

Czyli jest calkiem prawdopodobne to, ze jest u mnie tak jak ma byc....uff...

No to pozostaje kwestia tego czy mozna przeniesc kluczyk z pilotem taki jak mam to jednego kluczyka. I gdzie to najlepiej (a przy tym w miare tanio) zrobic..

Opublikowano

jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz...

Opublikowano

jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz...

Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.

Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie.

Opublikowano

jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz...

Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.

Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie.

niemożliwe zeby w B6 nie bylo zamków na pilota :rolleyes:

Opublikowano

jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz...

Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.

Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie.

niemożliwe zeby w B6 nie bylo zamków na pilota :rolleyes:

Ale to: X4J = National sales program poland

wiec wszystko możliwe ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...