adadur Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Tak jak przemo2.4 napisał zgubienie kluczyka zgłasza się w ASO i zaproponują przekodowanie pozostałych oraz w drugim kroku dorobienie nowego. Oczywiście ma to na celu zapezpieczenie przez uruchomieniem auta "zagubionym" kluczykiem.
Sidd Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Nie wiem czy nie powinienem założyć nowego tematu. Mam dwa komplety kluczyków tylko ze w jednym nie działa przycisk otwierania samochodu. Rozebrałem go i wiem że mechanizm tego guzika sie posypał. Mam wszystkie elementy(białe gumowe tworzywo i dwie blaszki) ale nie mam mozliwosci tego poskładania z powrotem bo nie ma jak sie dostac pod przycisk(chyba ze ktos wi jak) znalezłem cos takiego na alllegro http://www.allegro.pl/item331541339_audi_kluczyk_kluczyki_polowki_3_przyciski_okazja.html Czy jest sens kupowac taki jeden pilot ze sprawnymi wszystkimi przyciskami? Jaki jest koszt przekodowania go zeby odpalał i otwierał moje auto? Gdzie poza ASO mozna to zrobic tanio. A może ktos sam potrafi?
adadur Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Czy jest sens kupowac taki jeden pilot ze sprawnymi wszystkimi przyciskami? Jaki jest koszt przekodowania go zeby odpalał i otwierał moje auto? Gdzie poza ASO mozna to zrobic tanio. A może ktos sam potrafi? Może byc to sensowne bo nie potrzeba będzie kodować gdyż grot z transponderem przełożysz do nowego.
Sidd Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 grot z transponderem ok rozumiem i wiem jak to zrobic i bedzie mi wtedy odpalał autko bez problemu i otwierał z klucza. A otwieranie z pilota? Jak zrobic zeby działało?
adadur Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Jeżeli po przekładce nie będzie coś działać to spróbuj zsynchronizować kluczyk z autem: otwórz/zamknij auto kluczykiem drogą radiową a następnie w ciągu minuty ponownie zamknij/otwórz auto kluczykiem mechanicznie zamkiem w drzwiach. Jeżeli to nie zadziała to prawdopodobnie potrzebne będzie przypisanie kluczyka. Poszukaj na forum zdaje się że mając drugi sprawny kluczym można to zrobić samemu inaczej potrzebny jest VAG lub wizyta w ASO.
Sidd Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Ok dzieki. Mam drugi sprawny kluczyk takze nie bedzie chyba problemu. Coś tam znalazłem zeby przekrecic zapłon sprawnym kluczykiem potem zamknac auto z klucza tym drugim a potem iles razy(od 1 do 4) nacisnac otworzyc zeby przypisac kluczyk na własciwe miejsce, tak? Dobrze znalazłem?
adadur Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 tak o taką procedurę chodzi ostatecznie jeszcze pozostanie zrobienie to VAGiem
Usul Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Hmm.. A jak cenowo kształtuje się zrobienie takiego manewru - mam normalnie wszystkie kluczyki, łącznie z numerami i tym plastikowym. Niestety jest to stary rodzaj kluczykow - mam B5 z 2001 roku, ale myślę, że nikt mnie nie zlinczuje, nie chciałem robić śmietnika z nowym tematem, a wiele rzeczy mamy takich jak w B6 (np. zdaje się tablica)- otwieranie samochodu mam w oddzielnym pilocie, a kluczykiem tylko odpalam samochod. Ile kosztowałoby zamienienie tego na kluczyk tego typu: http://zdjecia.swistak.pl/02/800/2800427_3_b.jpg Lub najlepiej tego typu: http://www.florida.mojagielda.pl/i/192055/kluczyk.jpg I jak mogę się dowiedzieć czy jest możliwość u mnie otwarcia samego bagażnika??
letallec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Dorabiałem kluczyk ze stałym kodem immo, kosztowało mnie to 150zl. Mam auto z 97r i z tego, co mi powiedziano, jeśli miałbym nowsze ze zmiennym kodem immo musiałbym zapłacić 350zl. Do B5 kosztuje ~150. Ja do B6 zaplacilem kolo 500PLN (scyzoryk i transmiter/transponder) w ASO Ten awaryjny kluczyk to zupełnie zbędny Mi sie przydal i to bardzo jak zatrzasnalem jedyny kluczyk w bagazniku. Zamiast wydac 100-150PLN na specjaliste od otwierania samochodu bez kluczyka, użyłem plastikowego
adadur Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Usul powinieneś mieć dokładnie taki kluczyk (3 przyciski): http://www.allegro.pl/item514319307_orginalny_nowy_kluczyk_audi_scyzoryk.html Z fabryki auto powinno wyjechać z: - 2x kluczyk scyzoryk - 1x kluczyk warsztatowy (ograniczona fukcjonalność - bez możliwość otwierania schowka (ale immo ma)) - 2x kluczyk awaryjny (taki mały plastikowy) (ograniczona fukcjonalność - możliwość otwierania wszystkich zamków (brak immo)) - zawieszka z numerem
Usul Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ale ja mam taki: http://zdjecia.swistak.pl/03/108/3108167_1_b.jpg Musze zobaczyc jak w zapasowkach (mam w domu w innym miescie), ale jak pamietam to generalnie mam: 2x taki jak pokazalem wyzej 1x plastikowy (lub 2) zawieszke Nie kojarze wiecej, ale musialbym zerknac. Jestem 3 właścicielem, auto kupione w Polsce. Wiec pytanie nadal aktualne, a ponad to czy cos z moim autkiem jest nie tak ?
adadur Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Nie chce mi się wierzyć że były w 2001r. auta bez radiowego centralnego zamka. Sprawdź po kodach wyposarzenia na naklejce w bagażniku. To że np. masz alarm i pilotem od alarmu otwierasz nie ma nic do tego. Kluczyk ten wygląda podobnie do tego warsztatowego tylko na tamtym jest narysowany klucz francuski. Sprawdź czy otwierasz nim schowek?
domelq Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 ... w Hestii np przy odzyskiwaniu pieniędzy z AC proszą o 3 kluczyki i potwierdzenie posiadania immo w aucie - jest taki zapis w umowie. a drugi kluczyk przydaje się, gdy zgubi się ten pierwszy - wg mnie 2 kluczyki to minimum. To ładna lipa bo fabrycznie były dawane 2 kluczyki. A ubezpieczenie woła tyle ile było zadeklarowanych przy spisaniu umowy
Usul Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Sprawdzę ze schowkiem jak wrócę do domu (nawet nie kojarze by byl na klucz ). Moje wyposażenie składa się z: E0A = Akcja specjalna-brak 7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd 4VE = 2 pasy bezp.trzupunktowe i pas biodrowy 3. rzad lawek 5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa 6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie, 5SG = Lusterko zewnetrzne wypukle str. lewa 1KD = Hamulce tarczowe tył J1P = Akumulator 1LB = Faustsattelbremse przod 1AC = System przeciwblokujĄcy -abs- 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 5TH = Nakładki ozdobne na tablicy przyrzĄdów i tapicerkach alu-points 7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu 4R2 = Elektryczne podnoŚniki szyb F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung 0L2 = Pedał przyŚpiesz. z modułem elektronicznym 8GL = Alternator 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 0YE = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 0JF = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: T6V = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8l 110kw 3NZ = Oparcie tylne dzielone 8JH = Reflektor halogenowy kzl U1C = 1f6a zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem, liczni- X4J = National sales program poland 2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz. 8Q1 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 9Q2 = Komputer samochodowy 8Z5 = Chlodnica wody MW8 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa 7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego C8N = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 4X0 = Bez bocznej poduszki bezp. 2K1 = Zderzak wzmocniony 6R1 = Osłona dŹwigni zmiany biegow 3L1 = Regulacja wysokoŚci,prawego siedzenia-elektryczna, com cobertura da alavanca 3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej 4F1 = Centralny zamek z blokadĄ wnętrza i blokadĄ safe 5D0 = Bez częstotliwoŚci noŚnej 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego 0GG = Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4 Q1A = Siedzenia normalne 4GH = Szkło atermiczne-dookoła, zielony Pogrubione dałem to, co wydawało mi się dotyczące tematu. I pozostawiam nadal pytanie - gdzie i ile może kosztować zrobienie "normalnych" scyzorykowatych kluczykow z tego co mam
adadur Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zwraca uwagę; X4J = National sales program poland co możę tłumaczyć takie kwiatki: 5D0 = Bez częstotliwoŚci noŚnej wydaje mi się włąsnie że chodzi o częstotliwość zdalnego otwierania auta 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego jak ty masz silnik (uzupełnij profil)
Usul Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Uzupelnilem - silnik 1.8t AWT. Czyli jest calkiem prawdopodobne to, ze jest u mnie tak jak ma byc....uff... No to pozostaje kwestia tego czy mozna przeniesc kluczyk z pilotem taki jak mam to jednego kluczyka. I gdzie to najlepiej (a przy tym w miare tanio) zrobic..
Wihajster Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz...
adadur Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz... Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie.
Wihajster Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz... Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie. niemożliwe zeby w B6 nie bylo zamków na pilota
adadur Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 jeżeli chcesz scyzoryk to musisz kupic z odpowiednia częstotliwościa czyli zapewne masz 434MHz... Ale co to ma pomóc? Przecież prawdopodobnie kolega nie ma odbiornika w aucie.Najprościej zapodać alarm ze sterowaniem radiowym i mieć przy kluczyku bryloczek od alarmu lub pogadać z instalatorem od alarmów może coś podpowie. niemożliwe zeby w B6 nie bylo zamków na pilota Ale to: X4J = National sales program poland wiec wszystko możliwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się