Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 AVANT 2.0 TDI 125 kw DPF Ubywanie płynu chłodzącego G12 i kontrolka oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem miesiąc temu w niemieckim salonie powyższy samochód. Po powrocie do Polski zauważyłem, że ubywa różowy płyn do chłodzenia i cyklicznie po 45 min. zapala się kontrolka oleju, chociaż stan jest prawidłowy. Wystarczy podnieść maskę i kontrolka znika. W salonie, którym kupiłem samochód dostałem gwarancje VVD PerfectCar, więc ponownie pojechałem do nich aby dokonać naprawy. Po 5 dniach oddali mi samochód, w którym wymienili zawór EGR.

Wracając do Polski wszystko było OK ale już na drugi dzień kiedy jechałem do pracy i stałem w korkach płynu zaczęło znów ubywać i cyklicznie zapala się kontrolka oleju. Zauważyłem też lekkie kołysanie samochodu na boki w czasie np. stania na światłach.

Mam jeszcze pytanie, czy gwarancja ( 6 lat od pierwszej rejestracji lub 150.000 km ) którą dostałem w niemieckim salonie obowiązuje w polskich.

Opublikowano

Nie wiem jak jest w audi ale kolega sprowadził toyotę i było u niego 150tys lub 4 lata gwarancji. tez ubywało płynu i wyganiało przez zbiorniczek wyrównawczy. Okazało się iż w Polsce podłego to gwarancji :naughty: a ledwie załapał się bo miał 149tys nalatane. Naprawili mu auto, koszt naprawy w serwisie wystawiony na ponad 18tys. Zmieniali nawet tłoki............ silnik ropowóz 2.0 Zadzwoń do najbliższego aso i spytaj[br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 18:32_________________________________________________Skoro masz audi uzupełnij profil :good:

Opublikowano

Gwarancja w pl Ciebie nie dotyczy, ja- tak jak ty kupilem w gebelsowni na gwarancji z czego juz kilka razy bylem u nich na serwisie-z powodu kołysania budą. Aktualnie wywalam wałki i zmieniam ten cholerny naped pompy oleju

Opublikowano

Wczoraj zrobiłem test na Co2 w płynie chłodzącym, ale jest wszystko ok. We wtorek mają sprawdzać mi endoskopem, może to coś wykaże. Wszystko skłania się jednak, że to głowica.

Opublikowano

kolego muszę Cie zmartwić,

w 2.0tdi wadą fabryczną były mikropęknięcia głowicy niewidoczne gołym okiem, charakteryzują się właśnie ubytkami płynu chłodzącego ;/

jest tego dużo na forach bądź porostu wpisz temat w google

ogólnie ludzie z tym jeżdżą ale zawsze warto mieć przy sobie troszkę płynu bądź koncentratu.

w aso koszt głowicy całkiem uzbrojonej tylko bez wtrysków to 5tys, w hurtowni motoryzacyjnej mój znajomek sprzedaje takie głowice gołe (do przełożenia) za 2tys tej samej firmy co w aso. AMC[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 13:15_________________________________________________p.s. Dziwi mnie że ASO nie robi żadnej akcji serwisowej bo problem jest na duuuuużą skalę :kwasny:

Opublikowano

Ubytki płynu to w tych silnikach pęknieta głowica albo wydmuchana uszczelka pod głowicą. Uszczelka to mniejszy problem pęknięta głowica o już duży wydatek. Ciekawi mnie tylko czemu test co2 nic nie wykazał. Daj znać co i jak. ps jak mi ubywało płynu nie dużo co jakiś czas balem się że to głowica na szczęście tylko uszczelka poszła. :decayed:

Opublikowano

Niestety ale endoskop nic nie wykazał, pozostaje mi tylko napisać e-maila do niemieckiego serwisu z objawami i ustalić termin wizyty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...