jacek666b Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam kolegów. Jak w temacie. Po odpaleniu auta po około 15 sek zaczyna migać kontrolka świec żarowych. Na Vagu błąd 17970 Quantity adjuster n146 upper limit reached. I pod nim P1562-35-10---intermittent (?) Auto: Nie kopci Nie szarpie Odpala normalnie Normalnie przyspiesza Krótko mówiąc wszystko jest ok. W weekend spróbuję zrobić logi dynamiczne.
dante0018 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 To chyba błąd nastawnika pompy wtryskowej... Auto bez problemu zapala?
jacek666b Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Pali na dotyk, a przynajmniej tak jak zawsze odkąd je kupiłem. Z tego co przeszperałem to też wszędzie o nastawniku który do tanich nie należy... Tylko jakby to był nastawnik to by szarpało itd...
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 witam, poczytaj poniższe linki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175282 http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,b%B3%B1d-17970.html a jeżeli ktoś się przyczepi że to konkurencyjne forum to po prostu to "wy googluj"
jacek666b Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ok dzięki, logi zrobię jak najszybciej. A może ktoś się orientuje od czego to może być? Zawsze tankowałem na Neste, ostatnie tankowanie robiłem gdzie indziej czy to może być paliwo czy jednak nie? Bo dziwny zbieg okoliczności, zatankowałem i po ok 50km wywaliło ten błąd...
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 powiem Ci szczerze, jak mi się paliła ta sprężynka i był problem z paliwem to chodziło o wtrysk ale bez vaga nie zgadniemy w ciemno
jacek666b Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ok lecę odebrać lapka i na wieczór będą logi. Za grupy 001?
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 chyba tak, ale na głównym naszym forum jest temat jak i gdzie diagnozować, zajrzyj tam i wrzuć logi - lookniemy razem. ale pewnie błąd i tak się zapisał, także zajrzyj w błędy i podaj jego treść wraz z numerem
jacek666b Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Błędy są cały czas cyt: Na Vagu błąd 17970 Quantity adjuster n146 upper limit reached. I pod nim P1562-35-10---intermittent (?) Logi zrobię jutro bo dziś nie mam już możliwości to zobaczymy co i jak. Aczkolwiek pojechałem teraz w jedno miejsce i za jednym odpaleniem auta nie zapaliło się nic, jak wracałem to od nowa....Hmm.
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 poczytaj do konca ten temat: http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=821&start=40 parę opcji można wykluczyć bo to benzyniaki , ale jest tam również "Miałem podobny problem z szarpaniem i kontrolką. U mnie winny był nastawnik na pompie wtryskowej. Nie trzeba go od razu wymieniać bo nowy kosztuje 800zł. Wystarczy go przeczyścić bo gromadzą sie w nim opiłki metalu, które są przyczyną problemów. Instrukcje jak to zrobić krok po kroku znajdziesz na necie (wpisz w googlu "nastawnik vp37" ;-) ) Ale u Ciebie przyczyną błędu może być coś innego więc najlepiej najpierw podepnij auto pod Vaga. Pozdro!"
wiesiu32 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 kolego też miałem problem z nastawnikiem pompy u mnie wywalało błąd1268 i niestety autko nie odpala lub pracuje przez dosłownie parę sekund i gaśnie. może u ciebie coś innego strzeliło.
czakus84 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 tak czy inaczej chodzi o paliwo i na 90% nie jest to pompa paliwa, ani zapowietrzony układ.
jacek666b Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Czyli co lipne to paliwo? Ostatnio miałem "dwa odpalenia" bez migającej kontrolki na jakieś 10. Ok do rzeczy-logi: Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (1 - 010,008) Log (2 - 010,011)
ciahciah Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 pewny jesteś że nic nie szarpie? wstaw loga 001 statycznego, drugiego loga 001 zrób na zgaszonym silniku, kluczyk przekręcony tak że kontroli się świeca i wtedy robisz loga tu wybiegam w przyszłość, ale pewnie się przyda później na początek kup uszczelki do nastawnika, zdejmij pokrywę górną nastawnika, zrób zdjęcie, wyssij ropę/osad cienkim wężykiem podłączonym do butelki do której podłączony jest wąż odkurzacza(butelka po to by ropa/osad nie szła bezpośrednio na odkurzacz tylko została w butelce), następnie odkręć osłonę pod która są polutowane przewody, sprawdź czy któryś się nie odczepił, wtedy trzeba będzie go przylutować, palcami jeszcze sprawdź czy igła RSW wyginając ją chodzi bez jakich kolwiek zacięć w całym zakresie, jeżeli wadzi zdejmuj nastawnik i gruntownie wyczyść, sprawdź też wałek w pompie czy nie ma rys i czy tulejka przesuwa się bez wadzenia filtr powietrza i paliwa dawno wymieniany? masz katalizator? załóż nowy temat w dziale diagnostyka i wklej tam komplet logów
jacek666b Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 @ciahciah Ok logi zrobię jakoś w przyszłym tygodniu. Filtry wymieniane jakos w czerwcu-komplet oprocz kabiny ale to nie ma nic do rzeczy. Mam katalizator @spanky Nie mam i nie będę miał boxa A tak ogólnie ciąg dalszy problemów. Zalałem 10l, przejechałem 30 km i zapaliła mi się ontrolka paliwa. Zauważyłem również, że lekko chodziła co jakiś czas do góry i do dołu wskazówka poziomu wachy. Poza tym ostatnie tankowanie i auto przejechało tylko 680km!! Coprawda nie czekałem do końca ale z 80 zrobiłem na samej rezerwie która zapalała się i gasła co kilka kilometrów. To wychodzi na spalanie ponad 10l!!! Czasem jest tak, że zapali mi się ta kontrolka od świec, robię restart silnika i nie ma jej... Słabo stoję z hajsem więc wole uniknąć niepotrzebnych kosztów-ktoś ma pomysł o co z tym wszystkim może chodzić? Ja już zgłupiałem... :black:
vauxhall95 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 u to nie dobrze,kolega mial to samo tylko blad chyba 1246 i tez bylo ok ,wymienil pompe,przycinala sie tulejka na srodku.Nie zdejmowales czasem nastawnika,bo u niego to sie po tym stalo.
jacek666b Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Nie ruszałem.... Całą pompe czy ten nastawnik dawki paliwa o którym wywala mi te super błędy? Japier... A tak w ogóle to regeneruje się ten nastawnik czy trzeba wywalić 1500? ...
vauxhall95 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 jak 1500 jak za 400 masz druga pompe wtryskowa
jacek666b Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Na Alledrogo jest nowy nastawnik dawki za ~1500 a pompa (z nastawnikiem) za 400 rzeczywiście... I co to by było to? I o co biega z tym wskaźnikiem paliwa i rezerwą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się