Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Po kupnie ,silnik okazał się do remontu, co teraz zrobić?


dodos27

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.

2.5 TDI chodzi jak agregat od klimatyzacji zamontowany za każdym Tesco przy rampie załadunków do działu mięsnego :/ Więc .... polemizowałbym czy 1.9 to aż taki klekot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.

słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm

Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.

słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9? :mysli:

słyszałem bo pełno tego na ulicach/ i nawet jeździłem pare miesiecy golfem z 1.9 ale mnie nie przekonał :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm

Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.

słyszałeś kiedyś w ogóle jak pracuje 1.9? :mysli:

słyszałem bo pełno tego na ulicach/ i nawet jeździłem pare miesiecy golfem z 1.9 ale mnie nie przekonał :wink4:

a nie od dziś wiadomo że trudno znaleźć zdrowe 2.5 :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie opinii będzie tyle co użytkowników forum Musisz sam zdecydować co Ci bardziej się opłaca i czy chcesz tym autem długo jeździć.

poza tym taki silnik kupi z mniejszym przebiegiem

A co do kupowania 1,9 tdi z mniejszym przebiegiem eh.... Te magiczne 150tyś polemizowałbym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przejrzeć niemieckie strony z autami,2.5 TDI wyskakuja jako pierwsze,najtańsze przed beżowymi i białymi 1.9 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm

:polew::hi:

sory za OT nie mogłem się powstrzymać

Mimo to ja bym robił swapa, wyjdzie taniej i mniej problemów później będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przejrzeć niemieckie strony z autami,2.5 TDI wyskakuja jako pierwsze,najtańsze przed beżowymi i białymi 1.9 :kox:

Bo 2.5 TDI to dziad zawsze był dziad i nawet jak jest zdrowy ... to też jest dziad. ---- tak jeździłem takim autem mamy takie w rodzinie - patologia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym taki silnik kupi z mniejszym przebiegiem

A co do kupowania 1,9 tdi z mniejszym przebiegiem eh.... Te magiczne 150tyś polemizowałbym

moim zdaniem 1.9 produkowany po 2000r będzie mimo wszystko miał mniej nalatane niż 2.5 z '99 :wink4:

A mnie sie strasznie podoba dźwiek V6 w 2.5 a poza tym zdrowy silnik zjada każde 1.9 do tego sam program i wychodzi jakies 190km i 390nm

:polew::hi:

sory za OT nie mogłem się powstrzymać

Mimo to ja bym robił swapa, wyjdzie taniej i mniej problemów później będzie

dokładnie :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy swap tańszy bedzie za dobry silnik awx wołaja 4000-4500 zł z osprzętem w tańszy nie wiem czy jest sens sie pchać. Do tego dochodzi skrzynia kolega ma quattro. I tu moje pytanie czy skrzynia w 2,5 tdi dokładnie samo jest użona jak w 1,9 tdi bo jak nie to chyba bedą problemy z podpięciem tylnego napędu. No i jeszcze elektryka komp i cała reszta kolega ma silnik na VP44 a tu pompowtryski. No i wydech chyba tez inny w 2,5 jak w 1,9. Ja bym chyba remontował. Znam ludzi co jeżdzą 2,5 tdi i nie nażekają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy swap tańszy bedzie za dobry silnik awx wołaja 4000-4500 zł z osprzętem w tańszy nie wiem czy jest sens sie pchać. Do tego dochodzi skrzynia kolega ma quattro. I tu moje pytanie czy skrzynia w 2,5 tdi dokładnie samo jest użona jak w 1,9 tdi bo jak nie to chyba bedą problemy z podpięciem tylnego napędu. No i jeszcze elektryka komp i cała reszta kolega ma silnik na VP44 a tu pompowtryski. No i wydech chyba tez inny w 2,5 jak w 1,9. Ja bym chyba remontował. Znam ludzi co jeżdzą 2,5 tdi i nie nażekają

jestem w trakcie takiego swapu i graty mnie mniej wyniosły niż piszesz o samej cenie silnika, trzeba po prostu wiedzieć gdzie szukać :wink4:

tylko nie wiem jak tutaj by się miała sprawa z napędem Q, ale to po prostu trzeba byłoby szukać dawcy z Q :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak dużo roboty nie ma, najlepiej jak ma się całego dawce wtedy swap praktycznie p&p, elektryka dla kumatego żaden problem. Zdrowy Passat z UK to kolo 8-9 tys + zwrot z części które się sprzedadzą, minus to czas i inwestycja pieniążków ale jednak plusów jest zdecydowanie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian A4

Ale znawcy... :kox:

człowieku do 1.9 nawet pas przedni nie podejdzie nie mówiąc już o chłodniacach :) daj sobie spokój ze SWAPem. Jakiś rok temu kalkulowalem to i się za h*ja nie opłaca. Jedynym słusznym wyjściem jest wg mnie kupienie dobrego silnika 2.5 choć ciężko znaleść. Lub kupujesz goły słupek z oznaczenien BAU (bardzo trwałe silniki 2.5 stosowanie m.in. w a6 allroad) i oprzet pasuje od twojego silnika. :) inne 2.5 nie podejda bo mają inny stopień sprężania. Przemyśl to :-) coś to pytaj do mnie na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damian A4

Dobra i to wszystko? Silnik kompletny? Z dolotem? IC? Kodowanie IMO? Przy okazji napewno coś się wysra, załatwienie problemu z pompką w zbiorniku, itd itp Aju uwierz mi że to gra niewarta świeczki :)[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:46_________________________________________________Tyle że nie przerabialem tematu czy silnik wogóle do skrzyni będzie pasował :) choć powinien więc załóżmy że to odpada, [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:47_________________________________________________No i od razu trzeba by program zrobić bo oczywiście 1.9 w Q jaj nie urwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podtrzymuje naprawę tanim kosztem I niech inni się martwią :gwizdanie: życie :zemdlal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra i to wszystko? Silnik kompletny? Z dolotem? IC? Kodowanie IMO? Przy okazji napewno coś się wysra, załatwienie problemu z pompką w zbiorniku, itd itp Aju uwierz mi że to gra niewarta świeczki

wg mnie warta, właśnie znajomy przerobił A6c5 z 2,5 na 1,9

Kodowanie IMO

w obecnych czasach można to zrobić w 3 minuty, a wyłączenie imo całkiem to kliknięcie IMO OFF

Wiadomo masz rację zawsze coś wyjdzie, ale przy remoncie też może się coś urodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.

2.5 TDI chodzi jak agregat od klimatyzacji zamontowany za każdym Tesco przy rampie załadunków do działu mięsnego :/ Więc .... polemizowałbym czy 1.9 to aż taki klekot :)

:facepalm:

Taaa, 1.9 w porównaniu pracuje wręcz aksamitnie .... :sick3:

Kierowałeś kiedykolwiek 2.5 tdi dłużej niż 5 minut, że masz legitymację by pierd**** takie bzdury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie sprzeczajcie się, 2,5 ma swoje uroki i wady jak każdy silnik i auto. pewnie kolega już zgłupiał inie wie sam co ma robic :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...