Pecio81 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam wszystkich zainteresowanych tematem...Chodzi o cewki zapłonowe jest to zmora wszystkich osób które mają instalację gazową w A4 B6, lecą cewki jak głupie, nie jestem wielkim znawcą więc jak ktoś chce mnie poprawiać, skrytykować niech to robi, aby było konkretnie i do rzeczy. Temat dotyczy głównie tego, że podobno można stosować Cewki zapłonowe z Audi A4 B7 do niższego modelu A4 B6 tak wyczytałem na jakimś formu czy ktoś robił kiedykolwiek taką modyfikację?. Podobno należy tylko wykasować błędy i że wtedy cewki nie lecą no chyba że cewki są identyczne, ale wątpię A drugie pytanie czy ktoś używał cewek tych nowych oryginalnych z końcówką M i czy są dużo lepsze od tych starych jaka jest ich żywotność na GAZie? A i ostatnie pytanie jak poznać która z 4 cewek jest zepsuta czy jest to w jakiś sposób widoczne czy po prostu metoda prób i błędów? Proszę o kontynuowanie tematu i konstruktywne odpowiedzi
Mario Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kup cewki 06B 905 115 R i sprawa załatwiona. Te się nie psują nawet na gazie
grzes1150 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kupując 4 szt. BERU w sklepie motoryzacyjnym (odpowiednik do danego silnika) zapomniałem o problemie a cewka jak padnie to auto przerywa i mruga CHECK. Na Vagu pokazuje na którym cylindrze i można zrobić test podmieniając np 3z4 i wtedy vagiem sprawdzić czy przerwa w zapłonie przeniosła się na inny cylinder- takim sposobem wykluczamy świecę lub kabelki w wiązce.
skerim Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Dodatkowo, w wyniku braku spalania mieszanki świeca jest mokra na cylindrze z walniętą cewką.
Łukasz 23 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Dodam jeszcze żeu siebie zdjąłem osłonę z silnika żeby cewki się tak nie grzały ale czy to coś dało to w 100% nie wiem, gazownik powiedział mi tylko że cewki nie będą się tak mocno grzały i lepiej będą oddawać ciepło
KICHOL Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Dodam jeszcze żeu siebie zdjąłem osłonę z silnika żeby cewki się tak nie grzały ale czy to coś dało to w 100% nie wiem, gazownik powiedział mi tylko że cewki nie będą się tak mocno grzały i lepiej będą oddawać ciepło zrobiłem to samo.....na pewno nie zaszkodzi
fronek22 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam Nie chcąc zakładać nowego wątku przyłącze się do tego:) Po powrocie z pracy w godzinach wieczornych autko zaczęło mi na wolnych obrotach się trząść i check engine zaczął migać domyśliłem się, że nie działa jeden tłok w cylindrze, dziś rano podłączyłem go pod Vag Polski i wyskoczyły mi takie błędy 16514 - Sonda Lambda obwód (strona 1 czujnik 1) obwód przerwany 16684 - Losowe wypadanie zapłonu - zbyt mała oporność 16688 - Brak zapłonu cylinder 4 - zbyt mała oporność Wyskoczyłem do sklepu kupiłem cewkę firmy BREMI czerwoną i zamontowaniu autem już nie trzesię dodatkowo wykasowałem błędy i teraz pytanie co oznacza błąd 16514 i której lambdy dotyczy przed czy za katalizatorem? Jak zrobić logi z przepływomierza programem Vcds lite tzn temp. chodzi mi o temp. silnika, od jakich obrotów zacząć mierzyć i na którym biegu czy ma być tak samo jak w tym dieslu bo mój śmiga na benzyna gaz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się