Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Gość rob

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

Opublikowano

Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ...

Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy.

W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach :)

A jak układ kierwoniczy bo podobno zrobili w tym modelu nowy zaawansowany patent :?:

Opublikowano

Cudo i marzenie :slina:

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Heh, bo RS5 jest dostępne tylko z S-tronic, nie ma opcji manuala.

Opublikowano

łooo karwa faktycznie :embarrassed:

to jeszcze lepiej :decayed:

Opublikowano

łooo karwa faktycznie :embarrassed:

to jeszcze lepiej :decayed:

he he :)

Stanowczo za drogie auto nie warte swojej ceny (jak większość "super aut").

Kwota 300 netto jest do przyjęcia, a nie ten kosmos, który proponują salony Audi.

Opublikowano

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

Opublikowano

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

albo kupic se jakiegos nowego komfi dyszla 3.0 i EVO do zabawy , ja nie widze sensu kupowania takich samochodow za takie pieniadze , a jesli juz i w tej cenie to zrobic to tak jak trzeba i kupic porsche a nie jakies tam audi :wink4:

Opublikowano

3 letnie 911 Turbo są po 300tys pln z przebiegami rzędu 20-30tys km.

Opublikowano

nie musi byc turbo moze byc zwykle , tym bardziej ze za 400 tys mozna kupic dwa konkretne auta.......

Opublikowano

nie musi byc turbo moze byc zwykle , tym bardziej ze za 400 tys mozna kupic dwa konkretne auta.......

Panowie nie sztuka jest kupić drogie auto.

Sztuką jest jego utrzymanie + fajne mody :)

Opublikowano

Ba$ior, jeśli ktoś ma hajs na drogie auto, to ma również na jego utrzymanie.

Opublikowano

Ba$ior, jeśli ktoś ma hajs na drogie auto, to ma również na jego utrzymanie.

na zachodzie tak , w PL zdziwil bys sie , znam ludzi co maja auta po 300 tys. i lepej a naprawiaja je u Henia w stodole :rolleyes:

Opublikowano

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Opublikowano

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Sam jesteś kulą w płot. Nissan GT-R jest tej samej klasy samochodem co 911 Turbo, więc wyższa premium.

Audi RS5 supersamochodem :polew: :polew: To nowina. Poczytaj trochę zanim zaczniesz szerzyć takie farmazony.[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 11:23_________________________________________________

Audi RS5 - klasa D średnia premium

Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Także, przepraszam, nissan GT-R jest o 2 klasy wyższym samochodem. :gwizdanie: :hi:

Opublikowano
Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Klasa F, kolego, to są:

Audi A8, Mercedes S, BMW 7, Jaguar XJ, VW Phaeton.

Natomiast przydomek "premium" oznacza samochody marek potocznie uznawanych za luksusowe.

I tak, w segmencie C (klasa niższa średnia - tzw. klasa "Golfa") modele "premium" to: Audi A3, BMW 1, Mercedes CLC teraz bodajże (dawny C SportCoupe). Zwyczajne C to: VW Golf, Renault Megane, Peugeot 308, Opel Astra, ford Focus i wszystkie tego rodzaju kompakty.

W segmencie D (klasa średnia) modele "premium" to Audi A4, BMW serii 3, Mercedes C, Lexus IS. Zwykli przedstawiciele tego segmentu to dla przykładu: Ford Mondeo, Opel Vectra/Insignia, VW Passat, Peugeot 407, Renault Laguna czy Citroen C5.

Z kolei segment E (klasa wyższa średnia) to: "premium" - BMW 5, Audi A6, Mercedes E, Lexus GS; zwykłe E: Peugeot 607, Saab 9-5, Volvo S80.

Natomiast Nissan GT-R to 2-drzwiowe coupe (o sylwetce zbliżonej do 2-drzwiowego sedana, ale takiego segmentu teraz nie ma, kiedyś dawno były np. 2-drzwiowe Jetty, ale ten segment wymarł na początku lat 90-tych).

911 to juz klasyczne coupe 2-drzwiowe i oba te auta należą do segmentu aut sportowych, różnie oznaczanych literowo, ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Opublikowano

Sam sobie tego nie wymyśliłem

Nissan GT-R http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1009/__Nissan-GT-R.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

911 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/134/__Porsche-911.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

RS5 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1192/__Audi-RS5.html D - Klasa Średnia / Sportowo-rekreacyjne / Premium

ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Chyba jednak się mylisz.

Opublikowano
Chyba jednak się mylisz.

Nie, to Ty się mylisz.

Nie wiem, na jakiej podstawie Samar "segmentuje " auta, ja opieram się na klasyfikacji znanej mi od ponad 20 lat, czyli od momentu, gdy zacząłem interesować się motoryzacją.

I tego się będę trzymał, choć Samar jako firma jest jakimś tam wyznacznikiem, jeśli chodzi o rynek polski, niemniej jednak dla mnie są niepoważni, umieszczając GT-R'a czy 911 w segmencie F.

A o ich "kompetencji w nazewnictwie segmentów" wg. mnie świadczy choćby oznaczenie RS5 jako auta "Sportowo-rekreacyjne". Ja pierdzielę, przecież sportowo-rekreacyjne to są SUV-y :blink:

Proszę, żebyś nie myślał, że sobie wymyśliłem jakąś skalę, tu masz linki własnie to tego tradycyjnego podziału na segmenty:

http://esamochody.wordpress.com/category/klasyfikacja-samochodow/

http://www.motofakty.pl/artykul/od_a_do_f_czyli_segmenty_rynkowe.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu ( Klasy samochodów osobowych wg wielkości (Europa) )

I to jest ogólnie przyjęty podział na segmenty, a nie jakieś sztuczne twory wymyślane przez Samar.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...