Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

Opublikowano

Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ...

Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy.

W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach :)

A jak układ kierwoniczy bo podobno zrobili w tym modelu nowy zaawansowany patent :?:

Opublikowano

Cudo i marzenie :slina:

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Opublikowano

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Heh, bo RS5 jest dostępne tylko z S-tronic, nie ma opcji manuala.

Opublikowano

łooo karwa faktycznie :embarrassed:

to jeszcze lepiej :decayed:

Opublikowano

łooo karwa faktycznie :embarrassed:

to jeszcze lepiej :decayed:

he he :)

Stanowczo za drogie auto nie warte swojej ceny (jak większość "super aut").

Kwota 300 netto jest do przyjęcia, a nie ten kosmos, który proponują salony Audi.

Opublikowano

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

Opublikowano

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

albo kupic se jakiegos nowego komfi dyszla 3.0 i EVO do zabawy , ja nie widze sensu kupowania takich samochodow za takie pieniadze , a jesli juz i w tej cenie to zrobic to tak jak trzeba i kupic porsche a nie jakies tam audi :wink4:

Opublikowano

3 letnie 911 Turbo są po 300tys pln z przebiegami rzędu 20-30tys km.

Opublikowano

nie musi byc turbo moze byc zwykle , tym bardziej ze za 400 tys mozna kupic dwa konkretne auta.......

Opublikowano

nie musi byc turbo moze byc zwykle , tym bardziej ze za 400 tys mozna kupic dwa konkretne auta.......

Panowie nie sztuka jest kupić drogie auto.

Sztuką jest jego utrzymanie + fajne mody :)

Opublikowano

Ba$ior, jeśli ktoś ma hajs na drogie auto, to ma również na jego utrzymanie.

Opublikowano

Ba$ior, jeśli ktoś ma hajs na drogie auto, to ma również na jego utrzymanie.

na zachodzie tak , w PL zdziwil bys sie , znam ludzi co maja auta po 300 tys. i lepej a naprawiaja je u Henia w stodole :rolleyes:

Opublikowano

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Opublikowano

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Sam jesteś kulą w płot. Nissan GT-R jest tej samej klasy samochodem co 911 Turbo, więc wyższa premium.

Audi RS5 supersamochodem :polew: :polew: To nowina. Poczytaj trochę zanim zaczniesz szerzyć takie farmazony.[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 11:23_________________________________________________

Audi RS5 - klasa D średnia premium

Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Także, przepraszam, nissan GT-R jest o 2 klasy wyższym samochodem. :gwizdanie: :hi:

Opublikowano
Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Klasa F, kolego, to są:

Audi A8, Mercedes S, BMW 7, Jaguar XJ, VW Phaeton.

Natomiast przydomek "premium" oznacza samochody marek potocznie uznawanych za luksusowe.

I tak, w segmencie C (klasa niższa średnia - tzw. klasa "Golfa") modele "premium" to: Audi A3, BMW 1, Mercedes CLC teraz bodajże (dawny C SportCoupe). Zwyczajne C to: VW Golf, Renault Megane, Peugeot 308, Opel Astra, ford Focus i wszystkie tego rodzaju kompakty.

W segmencie D (klasa średnia) modele "premium" to Audi A4, BMW serii 3, Mercedes C, Lexus IS. Zwykli przedstawiciele tego segmentu to dla przykładu: Ford Mondeo, Opel Vectra/Insignia, VW Passat, Peugeot 407, Renault Laguna czy Citroen C5.

Z kolei segment E (klasa wyższa średnia) to: "premium" - BMW 5, Audi A6, Mercedes E, Lexus GS; zwykłe E: Peugeot 607, Saab 9-5, Volvo S80.

Natomiast Nissan GT-R to 2-drzwiowe coupe (o sylwetce zbliżonej do 2-drzwiowego sedana, ale takiego segmentu teraz nie ma, kiedyś dawno były np. 2-drzwiowe Jetty, ale ten segment wymarł na początku lat 90-tych).

911 to juz klasyczne coupe 2-drzwiowe i oba te auta należą do segmentu aut sportowych, różnie oznaczanych literowo, ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Opublikowano

Sam sobie tego nie wymyśliłem

Nissan GT-R http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1009/__Nissan-GT-R.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

911 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/134/__Porsche-911.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

RS5 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1192/__Audi-RS5.html D - Klasa Średnia / Sportowo-rekreacyjne / Premium

ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Chyba jednak się mylisz.

Opublikowano
Chyba jednak się mylisz.

Nie, to Ty się mylisz.

Nie wiem, na jakiej podstawie Samar "segmentuje " auta, ja opieram się na klasyfikacji znanej mi od ponad 20 lat, czyli od momentu, gdy zacząłem interesować się motoryzacją.

I tego się będę trzymał, choć Samar jako firma jest jakimś tam wyznacznikiem, jeśli chodzi o rynek polski, niemniej jednak dla mnie są niepoważni, umieszczając GT-R'a czy 911 w segmencie F.

A o ich "kompetencji w nazewnictwie segmentów" wg. mnie świadczy choćby oznaczenie RS5 jako auta "Sportowo-rekreacyjne". Ja pierdzielę, przecież sportowo-rekreacyjne to są SUV-y :blink:

Proszę, żebyś nie myślał, że sobie wymyśliłem jakąś skalę, tu masz linki własnie to tego tradycyjnego podziału na segmenty:

http://esamochody.wordpress.com/category/klasyfikacja-samochodow/

http://www.motofakty.pl/artykul/od_a_do_f_czyli_segmenty_rynkowe.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu ( Klasy samochodów osobowych wg wielkości (Europa) )

I to jest ogólnie przyjęty podział na segmenty, a nie jakieś sztuczne twory wymyślane przez Samar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...