Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BTW ruszyło się coś w temacie gtb w PD?

TAK- niemozliwe stalo sie realnym....

Auto to leon 4x4 po remoncie i po portingu, wydech 3 cale silnik ARL

TURBO GTB2260

cf199511a59da1bf.jpg

piekny wynik

ladnie wstaje

robota :notworthy:

Opublikowano

to naprawde tak wstaje?

TAK jak cos sie w jakosci hd przegra na youtuba dorzuce linka:D

tak zrob!! :)

Opublikowano

Ostry wynik, szczególnie moment. Zszedł poniżej 6sek do 100?

Opublikowano

Ostry wynik, szczególnie moment. Zszedł poniżej 6sek do 100?

to musisz spytac wlasciciela, ale biorac pod uwage ze sam leon wazy 1470 to zejscie ponizej 6 sekund malo realne mimo 4 kapci
Opublikowano

BTW ruszyło się coś w temacie gtb w PD?

TAK- niemozliwe stalo sie realnym....

Auto to leon 4x4 po remoncie i po portingu, wydech 3 cale silnik ARL

TURBO GTB2260

cf199511a59da1bf.jpg

ło matko :kox:

pewnie niezły wgniot :gwizdanie:

Opublikowano

200NM i 100Km więcej niż w serii :shocked: Możesz coś więcej napisać o modzie, wtryski sprzęgło, jakaś dodatkowa chodniczka,fmic? Gtb przerobione na podciśnienie czy zostało na elektryce? Jak z dymem, remont całego silnika czy tylko głowica, seryjny wałek? _evolution jak możesz napisz mi na pw jeśli możesz ile u was montaż gtb do arla ośki.

Opublikowano

200NM i 100Km więcej niż w serii :shocked: Możesz coś więcej napisać o modzie, wtryski sprzęgło, jakaś dodatkowa chodniczka,fmic? Gtb przerobione na podciśnienie czy zostało na elektryce? Jak z dymem, remont całego silnika czy tylko głowica, seryjny wałek? _evolution jak możesz napisz mi na pw jeśli możesz ile u was montaż gtb do arla ośki.

tez jestem ciekaw bo ten mod hmmm zrobil bym sobie go bedzie jescze potrzebny program

ja bym dal wtryski 230, fmic, progtam, peapercross do niej

Opublikowano

200NM i 100Km więcej niż w serii :shocked: Możesz coś więcej napisać o modzie, wtryski sprzęgło, jakaś dodatkowa chodniczka,fmic? Gtb przerobione na podciśnienie czy zostało na elektryce? Jak z dymem, remont całego silnika czy tylko głowica, seryjny wałek? _evolution jak możesz napisz mi na pw jeśli możesz ile u was montaż gtb do arla ośki.

Silnik poza portingiem, turbo i wydechem jest w pelni seryjny

Turbo przerobione na podcisnienie.

co do ceny napisz priva z oczekiwaniami pod wzgledem wydechu itd bo opcji jest duzo do wyboru...miedzy innymi masz do wybory seryjny uklad wydechowy z nowym dp, caly nowy wydech bez tlumikow jak i z jednym lub dwoma, kolektor zeliwny jak i custom rurkowy z kwasiaka, dolot seria jak i custom, wtryski seryjne jak i mocne, itd. Jako jedyna firma chyba nie wymagam do BgT montowania obowiazkowego innych modyfikacji przynoszacych mi poniekad $$

tez jestem ciekaw bo ten mod hmmm zrobil bym sobie go bedzie jescze potrzebny program

ja bym dal wtryski 230, fmic, progtam, peapercross do niej

Widac ze poczatkujacy jestes w temacie

arl ma w serii fmic wtryski 230 nie do tego silnika a filtr "sportowy" zabija turbiny wczesniej niz pozniej... to co jest wyzej jest rzeczywiscie po modyfikacji programu[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 19:57_________________________________________________

to naprawde tak wstaje?

TAK jak cos sie w jakosci hd przegra na youtuba dorzuce linka:D

tak zrob!! :)

obiecane 1.Tak budzi się do życia GTB2260VK

Opublikowano

po filmiku można wnioskować że wstaje nie wiele gorzej od seryjnej gt1749vb, tyle że ta dmucha 2bary przy 2tys :decayed: nagrajcie jakieś 0-160km/h i niech ktoś mi powie że Tdi jest dla dziadków :wallbash:

Opublikowano

To z piątki jechane? Sprzęgło wymienione? Od Sharana czy seryjne?

Opublikowano

Fajnie wstaje tylko popatrzcie sobie na wskaznik doladowania, od 2.2 obrotow spada cisnienie do 1.5 bara i od 3.2k obrotow zaczyna spowrotem doladowywac do 2 barow, problemy z utrzymaniem cisnienia w pelnym zakresie obrotow?

Opublikowano

Fajnie wstaje tylko popatrzcie sobie na wskaznik doladowania, od 2.2 obrotow spada cisnienie do 1.5 bara i od 3.2k obrotow zaczyna spowrotem doladowywac do 2 barow, problemy z utrzymaniem cisnienia w pelnym zakresie obrotow?

Też to zauważyłem ale jak zostałem poinformowany tak ma być dopóki nie wjedzie mocniejsze sprzęgło.

Opublikowano

moze sie nie znam, ale chyba sprzeglo bardziej dostaje z dolu, a nie powyzej 2000 obr :gwizdanie:

Opublikowano

moze sie nie znam, ale chyba sprzeglo bardziej dostaje z dolu, a nie powyzej 2000 obr :gwizdanie:

nie znasz sie

:)

przy utrzymaniu boostu na poziomie 1,8...1,9 bara powyzej 2300 moment zaczynal rosnac i to zdrowo i to juz bylo za duzo, zostalo po prostu uciete doladowanie a z tym dawka a pozniej gdy obroty sa juz wystarczajace cisnienie na powrot wraca do 1,8 utrzymywane do odcinki, jak pojdzie sachs to boost wroci na staly poziom i nie bedzie stresu, zreszta juz wczoraj pislam o tym na innym forum...

Opublikowano

Sachs Performance? A dwumasik seria?

Opublikowano

moze sie nie znam, ale chyba sprzeglo bardziej dostaje z dolu, a nie powyzej 2000 obr :gwizdanie:

u tymka w starym dzodzowozie 1.9AWX jest tak, ze turbo powyzej 2,5tys laduje 2bary i przez to sprzeglo sie juz slizga,mimo ze jest to chwilowe doladowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...