daniels Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 240-250ps spokojnie Mi ostatnio wypluło 242, ale dymu trochę było no właśnie widziałem filmik koleś miał na ALkach 255ps ale z tyłu batory konkretny---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- wszystko zależy oczywiście od stanu pompek,wałka rozrządu,szczelności węży IC,mocowania turbo i paru innych detali...
Cordii Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Ibiza 6L FR BLT W-wa 213KM/407Nm | Facebook wykres na pompkach BA
dejf Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Piotrka AVF q na gtb17 i BA może mieć 210+ - stwierdzam po przejechaniu się
daniels Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 widziałem ten wykres Cordii,momentu coś za to mało
Cordii Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 mao nie mao mogo byc wiecej :-) Mysle ze poczatek grudnia przetestuje gtb22 pompki BA, wydech 2,5" ,jak sprzego powie dosc to wpada dwumas BRD i sprzeglo karbonowo kewlarowe od Apsika.
daniels Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 wejdzie gtb22 do b6??? bez krojenia puszki filtra powietrza może być ciężko
Cordii Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Damian z CTR mowi ze bedzie ciezko ale cos wymysli. Chyba bedzie pierwsze b6 na gtb22 w polsce
daniels Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 oni spawają z kolektorem,oni powinni dać radę,oglądam ich projekty-szacun
Cordii Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Profi robota za rozsadne pieniadze u nich jest. Jak by co moja CAHA bedzie do sprzedania :-)
Pan Waldek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 mao nie mao mogo byc wiecej :-) Mysle ze poczatek grudnia przetestuje gtb22 pompki BA, wydech 2,5" ,jak sprzego powie dosc to wpada dwumas BRD i sprzeglo karbonowo kewlarowe od Apsika. Dwumas BRD jest taki sam jak AVF. Sprzęgło BRD powinno 450 Nm trzymać. ---------- Post dopisany at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany at 07:58 ---------- Damian z CTR mówi ze będzie ciężko ale coś wymyśli. Chyba będzie pierwsze b6 na gtb22 w polsce Chyba będziesz pierwszy Już na GTB17 jest mało projektów. W UE jest ich dużo, tu przykład Audi A4 Avant 1.9 8v TDI (AWX). Widać jednak że ori fltra nie ma. Angole wystroili A4 z gtb 22 na 220 Ps, ale nie napisali nic o wymianie pompek, więc pewnie są BA.
dejf Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 I widać, że u darkside developments gtb22 jest skręcona, a nie przyspawana z kolektorem. Może w B7 jest więcej miejsca. Widziałem wirnik ssący po stożku, więc raczej nie radzę nikomu. Mówię raczej, bo nie było tragedii, turbina pompowała normalnie, ale były po kilkunastu tysiącach km wirnik widocznie zassał jakieś zanieczyszczenie i doszło do mikrouszkodzeń. Tak, Dario z CTR mówił, że 22 wejdzie do B6, dlatego już wcześniej napisałem, że się da sam z nim o tym rozmawiałem.
Pan Waldek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 I widać, że u darkside developments gtb22 jest skręcona, a nie przyspawana z kolektorem. Może w B7 jest więcej miejsca. Widziałem wirnik ssący po stożku, więc raczej nie radzę nikomu. Mówię raczej, bo nie było tragedii, turbina pompowała normalnie, ale były po kilkunastu tysiącach km wirnik widocznie zassał jakieś zanieczyszczenie i doszło do mikrouszkodzeń. Tak, Dario z CTR mówił, że 22 wejdzie do B6, dlatego już wcześniej napisałem, że się da sam z nim o tym rozmawiałem. Ale to jest b6 tylko body kit z B7
dejf Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 I widać, że u darkside developments gtb22 jest skręcona, a nie przyspawana z kolektorem. Może w B7 jest więcej miejsca. Widziałem wirnik ssący po stożku, więc raczej nie radzę nikomu. Mówię raczej, bo nie było tragedii, turbina pompowała normalnie, ale były po kilkunastu tysiącach km wirnik widocznie zassał jakieś zanieczyszczenie i doszło do mikrouszkodzeń. Tak, Dario z CTR mówił, że 22 wejdzie do B6, dlatego już wcześniej napisałem, że się da sam z nim o tym rozmawiałem. Ale to jest b6 tylko body kit z B7 A patrz racja jeszcze jest dość rano
juby_p Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Też wam powiedziałem ze na moje oko wejdzie GTB2260 do B6 tylko jak zwykle nikt nie wierzy;P po za tym to nie chciał bym tak przerobionego auta bo miedzy turbo a podłużnica jest chyba max 1cm a grucha jest nad podłużnicą, dodatkowo map nawet niema wspawanej podstawki:) a podłączenie odmy to po prostu druciarstwo, wolał bym już wąż ogrodowy i zamiast opasek drut. No i najważniejsze na 220PS potrzeba aż 2260? Widać że turbina może być duuużo bliżej silnika niż jest:) co najmniej 4 - 5 cm
Pan Waldek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Jeżeli tam są wtryski BA to i tak dużo.
juby_p Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Jeżeli tam są wtryski BA to i tak dużo. No ale na 220PS nie trzeba 2260
dejf Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Szkoda, że nie pokazali w Darkside Developments jak wstaje ta A czwórka. Estimate 220bhp, hehe, to ja też sobie mogę napisać est 250, a mam np. 230 pare. Ostatnio Focus RS 2010r. 2.5 turbo R5 305/440 z rolki od 40kmh do 220kmh poległ o 1.5 długości. Różnica w wadze to ok. 170kg
daniels Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Jeżeli tam są wtryski BA to i tak dużo. No ale na 220PS nie trzeba 2260 dokładnie,ALki+GTB1756 i spokojnie 220-230ps można atakować---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ---------- Szkoda, że nie pokazali w Darkside Developments jak wstaje ta A czwórka. Estimate 220bhp, hehe, to ja też sobie mogę napisać est 250, a mam np. 230 pare.Ostatnio Focus RS 2010r. 2.5 turbo R5 305/440 z rolki od 40kmh do 220kmh poległ o 1.5 długości. Różnica w wadze to ok. 170kg dokładnie,mi w V TECHU też wyszła kosmiczna moc...
peter22 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 okazało sie ze turbina KKK to nie garett i nie da sie jej przerobić . Szybki telefon do sprzedawcy i okazało sie że jest kumaty i Gtb22 wklada też do swojego leona . Powiedział że mi wymieni na garetta bez dopłaty:banan::banan::banan:
dejf Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Elegancko, czekamy na montaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się