Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

dodzwoniłem sie dzisiaj do pana od turbo i paczka juz poszla . Ma przerobic na podciśnienie i dopasowac kolektor. Teraz tylko pozostało czekać:naughty:

Faak :D i jaka cena przeróbki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli z turbo bedzie coś nie tak , czyli bedzie potrzebna regeneracjia to wszystko max 800 zł a ze turbo jest w dobrym stanie to zobaczymy jaka bedzie cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juby_p - pamiętasz o mnie ? :wink:

Oczywiście mój samochód na razie w częściach :( czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juby_p - pamiętasz o mnie ? :wink:

Oczywiście mój samochód na razie w częściach :( czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik.

ok,ok :wink: jak co to dawaj PW :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juby_p - pamiętasz o mnie ? :wink:

Oczywiście mój samochód na razie w częściach :( czekam na drugi słupek bo to nie była uszczelka i może go poskładam do końca miesiąca, jutro zabieram zie za spawanie pod mój szablon bez samochodu zrobił bym to wcześniej ale musiałem wyjąć i rozebrać silnik.

Co się jednak okazało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pęknięty tłok, ale w efekcie robię to o czym ty myślałeś, czyli słupek z mocniejszej wersji choć podobno to to samo, szpilki głowicy od ARL i inne kosmetyczne zmiany, jak skończę to się pochwale:) wykresem również. Tłok pękł prawdopodobnie z powodu wady materiałowej dla ciekawych nie było w nim wypalonej dziury;P ale przy okazji została porysowana cała tulej i tak oto mój słupek teraz będzie stoliczkiem pod kawę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pęknięty tłok, ale w efekcie robię to o czym ty myślałeś, czyli słupek z mocniejszej wersji choć podobno to to samo, szpilki głowicy od ARL i inne kosmetyczne zmiany, jak skończę to się pochwale:) wykresem również. Tłok pękł prawdopodobnie z powodu wady materiałowej dla ciekawych nie było w nim wypalonej dziury;P ale przy okazji została porysowana cała tulej i tak oto mój słupek teraz będzie stoliczkiem pod kawę:)

:kwasny: przy okazji zrobisz sobie auto tak jak byś chciał, tylko niepotrzebny wydatek :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no koszty rosną, dwumas do wymiany tarcza zaorana do wymiany, poduchy silnika powyrywane, trochę niuton porobił zniszczeń:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kupiłeś cały słupek ARL,czy składasz motor z kilku innych?

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ----------

no koszty rosną, dwumas do wymiany tarcza zaorana do wymiany, poduchy silnika powyrywane, trochę niuton porobił zniszczeń:)

Pamiętaj też że rozrząd będzie inny. ARL ma też inną pompę wody.

Podobno taki sam to jest tłok ARL/AWX/AVF, ale wał to nawet po numerze z etki jest inny.

Może kilka postów podwiesimy pod temat "bezpieczny chiptuning" :decayed:

Kończąc wygłup -współczuję, bo nic nie wkurza jak poważna awaria w aucie. Kasę za remont planuje się przeznaczyć na coś zupełnie innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok wał korby i tłoki kupuje reszta moja lub nowa, tak podobno to samo mnie sie po prostu trafił taki słupek po znajomości w dobrym stanie choć przebieg nie jest jakiś mega mały dostanie tylko nowe pierścienie, aż jestem ciekaw jak to wszystko zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok wał korby i tłoki kupuje reszta moja lub nowa

Głowicę zostawiasz?

---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:27 ----------

Skoro tak już pokupowałeś graty to ok. Ja bym szukał całego ARL-a. Oszczędził byś sobie chociaż docierania pierścieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowicę zostawiasz?
powiedzmy;P zawory w dobrym stanie ale będą dotarte i jeszcze jakaś kosmetyka wykonana jak skończę to pokaże:) z pompkami tylko kombinuje

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ----------

Skoro tak już pokupowałeś graty to ok. Ja bym szukał całego ARL-a. Oszczędził byś sobie chociaż docierania pierścieni.
ale ja kupuje kompletny dół tylko umówmy się małe przebiegi są papierowe:) dlatego pierścienie będą zmienione i w razie potrzeby panewki korbowodowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem auto nie doczekało się hamowania, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, tylko ta kasa ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety dzień przed hamowaniem była awaria, szacowane 190-200KM i może z 400Nm ale to tylko szacunki z odczuć i porównań, co najmniej 3 osoby z tego forum jexdzily moim autem to mogą coś skrobnąć o odczuciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam zbierał się konkretnie jak na tą wagę, natomiast dziwi mnie ten dwumas i poduchy, bo jak jeździłem to nie czuć było żadnych objawów, że jest coś nie tak. Poza tym przebieg jak na ten rocznik miałeś bardzo niski bo z tego co pamiętam 17X kkm też nie wróżyłby takiej awarii. Ciekawe co było przyczyną tego stanu rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...