Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

krystian

bez korekty to na razie jest słabo....jak pojawi sie kasa zrobię korektę i powinno być ok (mam nadzieję że Rob ogarnie mi temat sztangi....o ile to konieczne log 11 powinien pokazać co i jak)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto po korekcie ale bez wykresu, Robert mowil ze jest zdrowe 190-195ps i 430nm przy doladow..1.7bar, gtb wstaje jak pojeb.....

Ciesze sie że jesteś zadowolony,szkoda że nie masz wykresu.

---------- Post dopisany at 10:49 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ----------

Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje.

no niestety robert pozyczyl sprzet od dynometu i niemial czym schamowac auta,mialem zajechac jeszcze po drodze do slupska tam maja 4x4 bo chcialem znac jednak cyferki ale bylo juz za pozno i to byl moj ostatni dzien w PL, takze jak bede w maju podjade i zobacze co wyjdzie....ale teraz jest znaczna poprawa i jest kox

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym deczko wydłużył sztange bo lekko przeładowuje.

Sztangę to się ustawia raz przy przeróbce turbo a potem się jej nie dotyka

Tyle że tutaj zbyt dobrze ustawiona nie jest,pozatym ja doregulowuje jeszcze na aucie zeby bylo ok.

tak to se możesz robić na oko bez żadnych punktów odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby dół chciałeś tak ?

nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby dół chciałeś tak ?

nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo

Skąd wiesz, że pompa leży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby dół chciałeś tak ?

nie znam się az tak na tym ale to chyba jest podyktowane moja słabą skrzynką 5...... ponadto nie dało się podlać bardziej paliwem (zrobić więcej km) bo cos z pompa tandemową nie hallo

Skąd wiesz, że pompa leży?

robert mówił że były fale na wykresie i że nie ma więcej paliwa i to nie wina pompek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na dole to albo Rob tak dał paliwo dla ochrony sprzęgła albo turbo nie wstaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę mętlik w głowie mam pany.

Na dzień dzisiejszy siedzi u mnie hybryda z Passka, która chyba kończy żywot. CompSport chce mi włożyć swoje BRD. A ja tu czytam jeszcze o Gtb 1756. Pytanie... co lepsze? Wiadomo, że fajny by był dobry dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na brd musisz miec zdrowe pompki aby mogly lac paliwa to i dol bedziesz mial fajny. Teraz w modzie gtb wiec mozesz do pewnych osob z forum sie odezwac i Tobie zrobia co potrzeba:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda modą, tylko jaka jest różnica między brd a gtb? Widziałem gtb po 900zł od kolegów z forum. Natomiast BRD od CS jest za ok 1200zl. Nie chce wybierać czegokolwiek pod kątem 3 stów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gtb możesz dmuchać 1.9-2 bary ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda modą, tylko jaka jest różnica między brd a gtb? Widziałem gtb po 900zł od kolegów z forum. Natomiast BRD od CS jest za ok 1200zl. Nie chce wybierać czegokolwiek pod kątem 3 stów :wink:

BRD za 1200zł jest tańsza o jakiś 1000 od GTB bo sam zakup GTB to tylko początek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod GTB trzeba rezać kolektor? Tu są te dodatkowe koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wszystko w temacie, moim zdaniem najlepiej jest przyspawać turbinę do kolektora, jeszcze trzeba ją przerobić do kupić gruszkę przerobić wydech i dolot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz wystrojony pod wzgledem paliwka idoładowania to chwile tak mozesz pojezdzić:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty.

ja tez mając już GTB17 około miesiaca śmigałem na podobnych gratach z softem pod BRD i nic sie nie działo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie czy po zmianie turba z brd na gtb1756vk będzie mozna troszkę pobrykać bez korekty?Robił już ktoś tak?Dodam ze auto to 1.9tdi avf BRD, centralny cooler,dp bez kata,pompki AL,brak egr i dosyć mocny program pod te graty.

mozesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...