esem Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 No to rdza wyjadła tłumik środkowy i zastanawiam się czy spawać, wymienić na nowy czy po prostu go usunąć i czy mój dieselek nie będzie głośniejszy po usunięciu środkowego tłumika szukałem już na forum ale oczywistej odpowiedzi nie znalazłem, może ktoś z Was już to przerabiał ??
Stichy Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Wywal go - w Q masz tylko koncowe, glosniej nie bedziesz mial - napewno ciszej - rezonansu nie bedzie
esem Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A co z mocą silnika po wycięciu tłumika. Czy nie spadnie bo na pewno się nie podwyższy. Chodzi o to jak zareaguje układ komp na szybszy i większy przepływ spalin czy nie obniży dawki paliwa aby zachować normę spalin.
Stichy Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Przeciez sam piszesz ze juz rdza zjadla tlumik Wywal go - dalsza dyskusja nie ma sensu
esem Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No dobra zjadła. Przecież nie cały . po prostu przepuszcza ale skoro poradziliście wywalić to wywalę. A jak będzie lipa to kupię nowy. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 10:12_________________________________________________A tak w ogóle to co wstawić zamiast tłumika środkowego. Żeby to miało ręce i nogi
Stichy Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nic - zamiast tej "obwodnicy" zapodaj prosta rurke
mikolaj85 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Wywal go - w Q masz tylko koncowe, glosniej nie bedziesz mial - napewno ciszej - rezonansu nie bedzie w Q to quattro ? Ja mam środkowy i tez troche rdzewieje bedzie trzeba za jakiś czas rure wstawić
greg2505 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A co z mocą silnika po wycięciu tłumika. Czy nie spadnie bo na pewno się nie podwyższy. Chodzi o to jak zareaguje układ komp na szybszy i większy przepływ spalin czy nie obniży dawki paliwa aby zachować normę spalin. w dieslu najlepszy wydech to jego brak , najlepszy przelot nic wtedy nie blokuje ujściu spalin także spokojnie możesz wywalić środkowy nie poczujesz różnicy
ArkadiuS Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 wywal i wstaw przelotową rurę. Zawsze mniej zawirowań w wydechu, a głośniej nie będzie. Mam tak więc wiem co radzę
iceweed Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wywalenie spowoduje szybsze wstawanie turbiny także nie spowoduje obniżenia osiągów silnika
mikolaj85 Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Odgrzewam kotleta Mój tłumik środkowy już chyba pada, jest pordzewiały i ostatnio dziwnie głośno się zrobiło, tak jak by wpadał w rezonans i buczy. 2 Tylne tłumiki w stanie bardzo dobrym. Priorytetem jest cisza, nie chcę żadnego buczenia, 1 czy 2 konie z usunięcia środkowego mnie nie interesują chcę żeby było ciszej Kat jest wycięty. Co z tym zrobić ? Wstawić rurę czy nowy środkowy a jeśli nowy to jaki?
mm1 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 U mnie tłumik środkowy też wpada w rezonans, jak silnik jest rozgrzany to w tym środkowym tłumiku coś rzęzi i to coraz głośniej i mnie strasznie zaczyna drażnić. Ogólnie wygląd tego tłumika nie jest zły, ani on pordzewiały, ani zgięty, trochę rdza zaczyna brać przy zaczepie i to wszystko. Jeden gość mnie trochę wystraszył, że to może kat pęka i drobinki jego się trzęsą w wydechu. Kontrolka żadna nie świeci, na kompie jeszcze nie sprawdzałem czy są jakieś błędy odnośnie katalizatora. Silnik chodzi super, bez zastrzeżeń. Czy ktoś coś takiego miał? Od czego zacząć sprawdzanie co to dokładnie jest? Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się