Martin_Speed Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Z racji tez ze przeszukanie forum na ten temat zajelo by mi z 0,6 roku wiec zadaje pytanie.. Mam zaslepiony ERG na stale blaszka i czy da sie cos zrobic zeby ERG nie SRAŁ OLEJEM ??czy wogole po zaslepieniu powinien tam olej wydmuchiwac.... Nichce kuywac nowego reg za 500 zl skoro jes zaslepiony
wrclaguna Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Lepiej sprawdz Turbawke bo pewnie puszcza olej
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nie odrazu turbo jest winne. W dolocie masz olej i w IC i zaślepienie zaworu nie daje nic w tym przypadku jak jest on uszkodzony. Zalecał bym Ci wyczyszczenie dolotu,IC i zastosowanie flanszy,czyli całkowite wywalenie EGR-u. Zyskujesz czysty dolot,problem EGR-u masz z głowy. Nie wiem tylko jak będzie wyglądała u Ciebie sprawa błędu na kompie. W sprawie takiej flanszy napisz na Priv to Ci polecę kogoś kto takowe robi i pasują idealnie:)
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 wystarczy dobrze zaslepic i przerobic tzn wywalic a potem uszczelnic grzybek ,blaszka w rurke od spalin i zero kapanie oleju. olej to raczej z odmy,a jak duzo z odmy to na poczatek zmien filtr powietrza bo jak zabrudzony to turbo poprzez odme wiecej go zasysa. calkowite wywalenie nie bardzo bo tez sie pozbedziesz klapy gaszacej a co za tym idzie to dwumas ucierpi i bedzie telepalo przy gaszeniu
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A czym kolego te dziurki zaślepić?Blaszkę lepiej dać od spalin i od góry.Wywalić ta rurkę co idzie do egr-u od bloku(tą aluminiowa) a u góry tez dać zaślepkę. Ja jak zaślepiłem tylko przy wylocie spalin to dalej się poci olejem i nie wiem właśnie czemu.
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 trzeba zrobic autopsje. tzn rozebrac zawor i calkiem wywalic grzybek. w to miejsce jakas sroba dobra i dobrze to uszczelnic. w dziale warsztat jest cos na ten temat napisane
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 A rurkę od spalin usunąć całkowicie i zaślepić z obu stron tak? Mógł byś poratować linkiem? Bo ja zakupiłem taką flanszę i zastanawiam się czy usunąć egr-a całego czy modyfikować tego co jest. Zaślepiłem tylko przy wylocie spalin przy bloku ale znów się mi poci tam przy rurce u góry zaworu.
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 zbadaj dokladnie ile sie poci i dlaczego bo to ze wyeliminujesz wyciek z egr-a to ten olej bedzie ci spalal i potem bedzie nowy post typu kopci na niebiesko
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Oleju jest mało tak naprawdę to są jakby opocenia a nie leje się ciurkiem wiec wg.mnie jest ok:) Lepiej usunąć go czy wywalić rurkę i dać 2 zaślepki?
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 sprawa błędu na kompie. no właśnie kto wyłączał kontrolkę i ile za usługę...?
Martin_Speed Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Turbo mam zdrowe na maksa... KAt przebity, zaslepiony erg blaszka od wylotu... Pamietam jak rok temu sprowadzilem auto to ERG BYL czysciutki i ...Tak jak kolega napisal wyzej to sa takie lekkie okopcenia, ze tak powiem Mgielka..:)JAk ta flasza wyglada ??
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 daj se spokuj,jak ci nie kapie... jak zacznie kapac to wtedy wymien badz zrob dobrze zaslepke lacznie z usunieciem grzybka
126tomek Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Mi kapał ale jak zaślepiłem to się ta mgiełka i tak pojawia. Zamierzam teraz wywalić tą rurkę co idzie od bloku bo egr i zaślepić jeszcze w 2 miejscu(tam przy egr).A jak by zakleić te 2 dziurki od wewnątrz np.poxipolem?
dariodario Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 jak zaslepisz blaszka,i potem odetniesz sterowanie czyli wezyk podcisnieni to potem mozesz tez te otwory pod grzybkiem zaslepic. tylko najlepiej jak mozesz bo cisnienie z turba moze dac se rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się