Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Witam , od wczoraj mam problem z hamulcami-jak w tytule ,hamulec jest twardy i słabo hamuje. Przy przyśpieszaniu powyżej 2k rpm wydobywa się świst z pod maski ,a za autem czarna chmura . Część wężyków podciśnieniowych mam już wymienionych tych od gruchy do zaworków z prawej strony komory(strona pasażera). Na wężu ,który wchodzi przez komorę do podszybia (w okolicy wężów z nagrzewnicy)jest słabe podciśnienie-przynajmniej u mnie -porównywałem to wczoraj z autem kolegi (afn) i u niego zecydowanie lepiej było tam zasysane powietrze. Gdzie szukać jeszcze nieszczelności? Pozdr.[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 14:12_________________________________________________Do Moderatora ,jeśli wątek jest w złym miejscu to proszę o przerzucenie do odpowiedniego działu.
trooshi Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Podłączę się do tematu Jakiś tydzień temu podczas jazdy poczułem mega smród stojąc na światłach, okazało się że zaczęło hamować prawe przednie koło. Klocek tak był ściśnięty że osmolił mi całą felgę. Zjechałem na pobocze podusiłem pare razy hamulec i po chwili mogłem jechać dalej. Dzisiaj znowu pojawiła się dziwna akcja, ale tym razem z tylnym prawym kołem, podczas jazdy (nie hamując) zaczął zwalniać mi samochód. Na postoju okazało się że tym razem chwyciło prawe tylne koło - i znowu zaleciało starym śledziem i osmoliłem sobie felgę Wczoraj zauważyłem że odpalając samochód po nocy, mam sztywny pedał hamulca, tak jakbym wciskał go pare razy na wyłączonym silniku (chociaż tego nie robiłem). Będę wdzięczny za konstruktywne sugestie
Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 vacuumpompa kaputt no dzisiaj w aso mi potwierdzili ,że pompa wytwarza podciśnienie na poziomie -0,3 bar-umarła była niestety-regeneruje się coś takiego ,czy szukać używki ,czy kupować nową ?
Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2011 znowu "złotówa" ze skarbonki ma iść ,w aso chcą 1017pln są zamienniki ,czy są warte jakichś pieniędzy ?[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 23:26_________________________________________________używka nawet w dobrym stanie będzie beee?[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 23:28_________________________________________________ Podłączę się do tematu Jakiś tydzień temu podczas jazdy poczułem mega smród stojąc na światłach, okazało się że zaczęło hamować prawe przednie koło. Klocek tak był ściśnięty że osmolił mi całą felgę. Zjechałem na pobocze podusiłem pare razy hamulec i po chwili mogłem jechać dalej. Dzisiaj znowu pojawiła się dziwna akcja, ale tym razem z tylnym prawym kołem, podczas jazdy (nie hamując) zaczął zwalniać mi samochód. Na postoju okazało się że tym razem chwyciło prawe tylne koło - i znowu zaleciało starym śledziem i osmoliłem sobie felgę Wczoraj zauważyłem że odpalając samochód po nocy, mam sztywny pedał hamulca, tak jakbym wciskał go pare razy na wyłączonym silniku (chociaż tego nie robiłem). Będę wdzięczny za konstruktywne sugestie ja o swój twardy pedał hamulca tak się nie boję jak o to jak turbawka się zachowa :gwizdanie: jeśli nie jest w żaden sposób wysterowywana prze podciśnienie
Nelson Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Nówka kosztuje w granicach 300-400 zł, więc tragedi nie ma.
Arturoo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Nówka kosztuje w granicach 300-400 zł, więc tragedi nie ma. w zamienniku ? jakiej firmy? są bardziej polecane zamienniki? napisz coś więcej bo to info nie powiedziało mi wiele Ori w aso jest za tysiaka (pisałem wyżej) ,więc ta cena może jest do 1.9?
Dev Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 jezeli faktycznie takie sa wysokie koszta to poszukaj uzywki
Arturoo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 efekt dzisiejszego vag'owania Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D1 907 401 Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01 Coding: 02014 Shop #: WSC 06435 00000059 130 106CC150_1.V5A199812691 No fault code found. Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 927 156 CR Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131 Coding: 00001 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 quattro D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 P Component: A4 KLIMA Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 931 TX Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D13 Coding: 00160 Shop #: WSC 62375 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0C2373501 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12897 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- jutro wrzuce logi ale chyba do innnego dzialu[br]Dopisany: 14 Sierpień 2011, 00:57_________________________________________________jeszce dopiszę ,że vag podpięty dziś po południu,a wczoraj wieczorem koło 22 nie było ani 1 błędu nigdzie
master2099 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 a wymieniałeś ta gumkę od podciśnienia co jest w grodzi silnika? (kosztuje 18 zl w ASO) nr części 8E0 611 743 F
Arturoo Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Wymieniałem tą gumę na grodzi ,problem rozwiązany przynajmniej częściowo ,wymieniłem pompę vakum ,książkowe podciśnienie nie jest wytwarzane (-0.9) ale na poziomie -0.6 jest .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się