Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Lewarek / podnośnik - numer OE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

potrzebny mi numer lewarka dobrany dokładnie do A4 z motorem AKE (2.5TDI) w wersji quattro, rok '03. Ten, z którym kupiłem moje B6 był chyba od lżejszego modelu, bo jakiś czas temu nie wytrzymał i auto spadło mi z niego :shocked: Na szczęście zatrzymało się na kole, które akurat zakładałem... Ciężko też było go dopasować do schowka w bagażniku.

Gdyby było trzeba podam VIN.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano

No ale w aucie musi coś być na wszelki wypadek w trasie, a nie lubię jak mi coś lata po bagażniku i przydałby się seryjny. W domu mam kilka porządnych lewarków, w zakładzie żabę.

Też masz złe doświadczenia z ori lewarkiem?

Opublikowano

ja mam włożone pełne kolo, a w nim zwykły mały lewarek. i parę innych gratów. W kupie wszystko siedzi cicho ;)

Opublikowano

Powinieneś mieć lewarek o numerze 8E0 011 031 L lub N w zależności czy masz wkład w koło zapasowe z narzędziami czy lewarek znajduje się w schowku bagażnika.

Opublikowano

Nie mam koła zapasowego, tylko hak, koło zapasowe w spray'u i sprężarkę małą. Lewarek mieści się w takim pudełku zamocowanym na górze tej wnęki, zaraz pod podłogą bagażnika, po prawej stronie. Czyli z jaką literką na końcu powinien być?[br]Dopisany: 15 Sierpień 2011, 18:01_________________________________________________Koledzy,

sprawdziłem numer na tym starym lewarku, który nie wytrzymał i jest końcówka D. Wg katalogu części na www.vagcat.com właśnie taki powinien być, z tym że nie mam tam rozróżnienia, takiego jak podaje kolega Golem1. Numerki są wg typu nadwozia i napędu. Z końcówką L jest oznaczony "KSA", z literką N w ogóle nie występuje...

Zrobił się mały bałagan, dlatego ponawiam prośbę o pomoc w dopasowaniu numeru lewarka. Może ktoś z ETKĄ rozwiałby wątpliwości?

Opublikowano

W 3.0 bq i 1.9d jest 8E0 011 031 D czyli jest wszedzie taki sam, nie ma roznicy czy z lakierem bialym czy czarnym :;):

Opublikowano

Ok, rozumiem. A zobaczcie zdjęcie poniżej. Zaznaczyłem na nim gdzie puściło. Metal się lekko skrzywił pod obciążeniem, ten poprzeczny wałeczek wyskoczył i lewarek się spierdzielił, a razem z nim auto. Wiem natomiast, że są lewarki, które mają tę część tak obudowaną, że niemożliwe jest by ten wałeczek wyskoczył. I na takim lewarku by mi zależało, tylko nie wiem czy będzie pasował.

Zdjęcie:

19082011994.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...