gargamel Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Stało się..Nadszedł czas aby troszkę obniżyć auto bo wygląda jak allroad Decyzja zapadła, chęci są czas jakaś kasa też. Już biegłem do garażu z "boszem" w ręku i zamiarem ciecia tego i tamtego gdy mnie oświeciło z jarzeniówki Trzeba kupić sprężyny Tylko pojawił się właśnie problem gdyż nie wiem jakie ??? na pewno zostają ori amorki wiec tak -30 max 40 w dół (słyszałem że takie obniżenie nie uszkodzi amorków i nie trzeba kupować innych). Może ktoś podpowie co kupić a na co nawet nie patrzeć?? Będę bardzo wdzięczny za dobre rady.
pioteros Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ja bym kupil ori 1BE uzywane, cala zawieche z amorkami, wyjdzie ci 2 razy taniej jak nowe firmowe springi eibacha, weiteca, kw itd ps. co chciales ciac? jak sprezyny to sie nawet nie przyznawaj....
JarusKK Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam dołacze sie do tematu:) mam ADR Pażdziernik 96r quattro i na naklejce w bagażniku jest 1BA z tego co wyczytałem jest to zawieszenie standardowe:/ chciałem obniżyć zawieszenie:)nie dużo 30-50 mm czy wystarczy wymiana sprężyn na sportowe ??? i co oznaczaja napisy czy tez oznaczenia 35/40 20/30 itp co one oznaczają ??? to jest stopień obniżenia czy twardości??? pozdrawiam
gargamel Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ja bym kupil ori 1BE uzywane, cala zawieche z amorkami, wyjdzie ci 2 razy taniej jak nowe firmowe springi eibacha, weiteca, kw itd ps. co chciales ciac? jak sprezyny to sie nawet nie przyznawaj.... Z tym cięciem sprężyn to taki żart.. ori 1BE zaraz się zacznę rozglądać za nimi zobaczę dzieki za podpowiedz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się