Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 3+ nacisniecia pedała i twardy pedał ! czy to normalne ?


spknet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z hamulcami w audi a4 b6 2003 rok tz przy 3 krotnym szybkim hamowaniu pedał hamulca staje sie coraz twardszy i siła hamowania gwałtownie spada i takie pytanie do Was czy to jest normalne czy cos jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, wystarczy przeszukac forum, jest mase informacji na ten temat

vacuumpompę szlag trafił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego okresl dokladniej czy przy 3x szybkie hamowanie z wiekszej predkosci czy 3x nacisniecie pedalu hamulca :good:

Bo to moga byc dwa rozne problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3x szybkie nacisniecia pedału hamulca obojetnie z jakiej predkosci przy normalnym hamowaniu jest ok wiec chyba devastation ma racje vacuum do wymiany pytnie czy ciezko jest to wymienic samemu i gdzie to sie znajduje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa jest na głowicy, z tyłu

jest troche roboty ale spokojnie ogarniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli sprawdzisz ile kosztuje to dokladniej sprawdzisz co dolega

I zapytam jeszcze raz - czy naciskasz pedal 3x aby zatrzymac samochod, czy 3x rozpedzasz samochod i 3x hamujesz - bo o to pytalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak udało się rozwiązać ten problem??

Bo mam podobny objaw jak naciskam hamulec to auto hamuje bardzo dobrze jak puszcze od razu i nacisnę jeszcze raz pedał jest już twardszy i hamuje troszkę gorzej, za trzecim razem hamuje już bardzo słabo.

Da się jakoś sprawdzić czy to wina vacum czy raczej serwa?? żebym nie wymienił pół auta nie potrzebnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również zaczęło mi się dziać coś takiego :wallbash: chętnie poznam przyczynę - na początku myślałem, że to gumowy łącznik ale po wymianie raczej nie pomogło :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś już wiadomo? U mnie zaczęło się dziać podobnie i nie wiem czy to vacum czy serwo czy może wina tego łącznika (jakby ktoś mógł to niech napisze gdzie się znajduje i jaki koszt w ASO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznik cena brutto 18.14 pln-ów (8E0 611 743 F) a znajduje się w ścianie grodziowej na wysokości akumulatora :wink: lecz u mnie to nie ten łącznik :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki wielkie, cena jest ok, nie zaszkodzi wymienić, nic nie stracę :). Podczas wymiany trzeba na coś uważać czy bez problemu się podmienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w busie miałem podobne objawy i też chciałem wymienić vacum pompę, a okazało się, że jeden wężyk z podciśnienia był walnięty może tam też szukaj najpierw przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzcie krociec na vacum pompie ....

mógłbyś łaskawie troszkę rozwinąć temat :eusathink::wink::question::question:

czasami luzuje sie/lamie krociec w tandem pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie poniewaz jestem na poligonie wracam pod koniec maja i zabieram sie wkoncu za hamulce zmiana na 312 przód i wszystkie tarcze klocki nowe wtedy bede szukał przyczynu a kiedy 'akwarium' zmieniałes płyn hamulcowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...