Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 3+ nacisniecia pedała i twardy pedał ! czy to normalne ?


spknet

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem może ale trzeba wykluczyć wszystkie czynniki ja stawiam na ten wąż w przegrodzie bo narazie wykluczyłem vacum pompe mam nadzieje ze to nie ona ale obiawy sa troche inne gdyby to było to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede sledzil twuj watek daj znac co i jak teraz zmieniam amortyzatory i kasa poszla gdzie indziej ale daj znac czy pomoglo stym wezem w przegrodzie

---------- Post dopisany 12-05-2012 at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2012 at 13:28 ----------

i jak kolego z tymi hamulcami ogarnoles temat

---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

i jak kolego z tymi hamulcami ogarnoles temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do konca maja jestem na poligonie wiec nie mam jak sie za to zabrac ale mam juz wszystkie graty do zmiany na 312/255 i od czerwca bede działał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobne problemy, łacznik już wymienilem dla pewności ale nie pomogło. Ostanio mechanik sprawdził wszystko i powiedział ze to pompa vacum. Zadzwoniłem do sklepu i powiedzieli mi że są dwie pompy jedna tansza druga drosza i że potrzeba numery a na mojej pompie pisze tylko luk. Dzwoniłem do serwisu ale Ci oczywiście nie podazą numerów a popma w serwisie 1400zł a w sklepie 350zł lub 850zł w zależności od wersji. Wie może ktoś jak to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój numer vin to WAUZZZ8E94A031777. Ale autentycznie facet powiedzial mi że numerów nie podaja moze zdenerwowali sie na ceny konkurencji w sklepach:). Bylbym bardzo wdzieczny gdby dalo rady to jakos sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz znam różnice miedzy sklepem a serwisem, bo w sklepie podali 038 145 209 A( na boku mówiąc 205zł za nową pompę), pytanie czy ta pompa

038 145 209 A może być zamiast 038 145 209 Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz znam różnice miedzy sklepem a serwisem, bo w sklepie podali 038 145 209 A( na boku mówiąc 205zł za nową pompę), pytanie czy ta pompa

038 145 209 A może być zamiast 038 145 209 Q

cholerka żeby móc odpowiedzieć ci na 100% to niestety nie wcześniej niż dopiero jutro - nie mam u siebie ETKI :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mariuszzgierz maze orientujesz sie jakiej marki byly montowane pompy vakum a4 1.9 tdi 130k avf vin WAUZZZ8E33A366046 mam znia problem jestem za granica bylem u goscia kturen zajmuje sie tylko chamulcami i mowil ze albo wachler albo pirburg czy jakos tak co otych markach sadzisz czy lepiej nie pchac sie wto i kupic gdzies w Polsce ori za pompe krzykna sobie 300 juro plus robocizna dorac cos dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście kupowałbym ORI (nawet i używkę oby tylko z pewnego źródła :kwasny:) niestety nie wiem co kładła fabryka - może jutro coś będę wiedział :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mariuszzgierz myślisz że bedzie aż taka różnica miedzy ori a taką zastępczą? bo zaczołem się zastanawiać czy wogóle to ruszać. Za ori nowa to cena jakiś kosmos a kupować używke i po 5 tys. km bedzie to samo to troche szkoda kasy i czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno powiedzieć w sumie jak wielka jest różnica między ORI a jakąś podróbką :kwasny: ale nie zmienia to faktu, że pośrednio jest jedna z tych części, która pozwala nam wyhamować nasze wyrezane furacze bo nie jest problem rozpędzić "maszynę" ale właśnie wyhamować kiedy potrzebujemy :wink: takie jest moje zdanie a przecież każdy jest już dorosły i tak zrobi jak będzie uważał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem kiedys kdzies na forum że któryś z kolegów kupił pompe z TRW za ok 500zł ale nie mogę tego znaleśc bo cena 200zł za nową pompe to troche mało można spodziewać się że qualita nie bedzie za wysoka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zregenerować starą.W mojej okolicy kosztuje to około dwóch stówek i gościu daje gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w silnikach diesla to normalne zachowanie,vacum jest napendzana mechanicznie a nie z kolektora ssącego jak w benzynie i musi troszkę się wysilić aby po trzech,czterech hamowaniach, bądź dohamowaniach działać z założoną sprawnością. Mam dokładnie ten sam objaw,a moja vacum jest 100% sprawna (też mnie to irytowało i miałem sprawdzane podciśnienie na zegarach i jest idealne),zapewne to jest taki urok naszych autek. Nic nie ma sensu wymieniać bo to i tak zapewne nic nie da. Jeśli już tak bardzo Ci to przeszkadza to zamontuj sobie zbiornik podiśnienia tzw, gruszkę tak jak było w golfach 3 1,9 td.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompy róznia sie literami na koncu:wink:

jakby co to mam do sprzedania w bdb stanie za 150 zł.

w Servisie to oni olej ledwo potrafia zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą odebrałem samochod z problemem hamowania o ktorym wszyscy tutaj pisza..Przyczyna byla vacum pompa..Wybralem sie ze znajomym mechanikiem do zaprzyjaznionego sklepu zeby kupic pompe, na moje szczescie akurat nie mieli jej za to mieli zestaw naprawczy za cale 72zl z oryginalu..I nie zgadniecie pomoglo...wiec radze najpier probowac z tym a pompe w ostatecznosci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...