OTom Opublikowano 1 Października 2006 Opublikowano 1 Października 2006 odwiedzilem stronke z oznaczeniami kodów. Sprawdzilem wlasnie oznaczenia i juz wiem prawie wszystko co mam tylko ... no wlasnie moze potraficie mi to wytlumaczyc: - mam takie oznaczenia Motorleistung/Getriebe 74KW /D3 M5S M5S - 4-cyl. gasoline engine 2.0 l/101 KW 16V closed -loop cat. converter f. Californiabase engine is T5M nie bardzo to rozumiem, natomiast w dalszych oznaczeniach (M-Ausstattungen) znajduje: M4T -4-cylinder gasoline engine 1,6 l/74KW multi-point injection a MVEG 2/EU 3Dbase engine is T6U - to juz bardziej czaje, chociaz nie do konca. Jezeli cos mozesz mi wytlumaczyc to z gory dzieki, jak nie to napisze na forum. I jeszcze oznaczenia 1BE - sports suspension /shock absorption - -jakie sa jeszcze oznaczenia zawieszenia/sprezyn.
sisi1977 Opublikowano 1 Października 2006 Opublikowano 1 Października 2006 tez mam jakies błedy z cylindrami,ale da sie je wykasowac,ale jak tylko odpale silnik to sie po jakims czasie pojawiają.u mnie wynika to z tąd ze ja mam stały błąd czujnika halla "515 G-40" i jak odpalam silnik to ten błąd ciągnie za sobą błędy na wszystkich cylindrach,moze to byc spowodowane złym wybuchem paliwa na cylindrach.u mnie falują obroty ale raz jest dobrze raz źle nie bede puki co wymieniał czujnika juz sie z tym przyzwyczaiłem jakoś zyc :mrgreen: ale marze zeby to zrobic mozliwe jest to w moim przypadku tylko w aso w którym żądają ponad 1000zł z robocizną.wokoło są sami oszołomiaści mechanicy i elektrycy ,nawet w porządnych warsztatach,którym albo sie nie chce robic albo sie boją ,albo po prostu nie mają pojęcia jak to zrobic.wolą wymienic cały aparat zapłonowy niz sam czujnik.deeeebileeeeeeeee.
OTom Opublikowano 1 Października 2006 Autor Opublikowano 1 Października 2006 dzieki sisi, ale ja pytaLEM O OZNACZENIA KODÓW UMIESZCZONYCH NA "TABLICZCE" - W BAGAZNIKU BADZ KSIAZCE SERWISOWEJ
baskecior Opublikowano 2 Października 2006 Opublikowano 2 Października 2006 dzieki sisi, ale ja pytaLEM O OZNACZENIA KODÓW UMIESZCZONYCH NA "TABLICZCE" - W BAGAZNIKU BADZ KSIAZCE SERWISOWEJ Nie prosciej odczytac kod silnika ktory napisany jest wytłuszczonym drukiem ? Po co iść do celu naokoło ... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się