aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 no ja jak miałem awx dałem pierścień gumowy oryginalny a nie taką uszczlkę jedno rzędową a dodatkowo przejściówkę posmarowałem za uszczelką silikonem odpornym na temp ale tak profilaktycznie bo nie ruszała się ale właśnie robiła się brudna... A jeśli chcecie mieć spokój.... to na koniec miałem wąż pół AWX a pół swojego łączonego rurą jak kolega pokazał
vauxhall95 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ja tez mam luz na tej redukcji.Co do spinki nie spotkalem zeby jej nie bylo,a wygiac tez nie wygielem a nie jedno turbo widzialem i zdejmowalem :)Czekawi mnie czemu olej ucieka,bo nie dalem uszczelki pod splyw oleju.Ale na 99% to ta redukcja puszcza
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Zawleczka jak napisałem CI już zabezpiecza TYLKO PRZED WYPADNIĘCIEM. Jutro poszukam po podwórku zawleczek, jeśli znajdę od razu wyślę, uszczelkę hmm musiał bym ściągnąć z węża a to średni pomysł lepiej kupić nową. A TY idź do InterCarsu jeśli masz i niech poszuka w katalogu tej zawleczki, oni ściągają części do VAG na następny dzień skad sie moze brac ten luz? bo widze producent tych redukcji jest tylko jeden, mogli ja zle wykonac? kurde zebym to sam skladal to bym cos wiecej wiedzial, a tak teraz na aucie to ciezko cos tam zobaczyc ja miałem od innego producenta i była git jak Ci pisałem, gadałem właśnie ze znajomym z golfa 4 który zmienił turbo na ARL i też się boryka z luzem tej przejściówki ale ciśnienie na logach nie spada... jednak olej się przedostaje czyli lekka nieszczelność istnieje przez ten luz [br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 20:21_________________________________________________ ja tez mam luz na tej redukcji.Co do spinki nie spotkalem zeby jej nie bylo,a wygiac tez nie wygielem a nie jedno turbo widzialem i zdejmowalem :)Czekawi mnie czemu olej ucieka,bo nie dalem uszczelki pod splyw oleju.Ale na 99% to ta redukcja puszcza po prostu je wyciągam kombinerkami i jest mi obojętne czy się wygnie czy nie...
vauxhall95 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ja to samo mam,nawet loga pare postow wyzej podrzucilem.U mnie wydaje mi sie ze moze nie cieknie ale nazwalbym to MOCNYM POCENIEM sie.
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 masz to co ja miałem, u mnie ustąpiło po wymianie uszczelki i uszczelnieniu
vauxhall95 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ok bede dzialal.Dzieki za info.Zawsze tu troche tam troche i na logach turbo pozniej wstaje.
Krzyh00 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 niestety, nowa zawleczka, trzyma sie ok, ale luz ma ta redukcja i tak
aju Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 na razie się tym nie przejmuj, jeździj jak będzie się jednak coś działo z tą przejściówką to wtedy mam dla Ciebie patent
Krzyh00 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 no mysle ze sie dziac nie powinno, poza jakas nieszczelnoscia drobna pewnie, ale lubie jak wszystko jest profi i mnie to gryzie patent z wezem od awx?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się