Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zerwany gwint od świecy w głowicy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem podobnego tematu, ale nic nie mogłem znaleźć. Może po kolei opiszę co i jak się działo. A więc, wracając z Wawy, gdzieś zaraz po zjechaniu z obwodnicy garwolina (przejechałem ją dość spokojnie ok. 150 km/h) usłyszałem dość głośny metaliczny stukot z silnika i zgasiłem autko poczekałem chwilę odpaliłem przygazowałem i stukot ustał. Osobiście podejrzewałem łańcuszek, którego nie wymieniłem z rozrządem. Jadąc dalej temp. wody spadała mi i się podnosiła, nie przekraczała jednak 90 stopni. Dzisiaj wracając z lublina, gdzieś już za sławinkiem deptając w pedał poczułem spadek mocy a spod machy bardzo głośny i nierówny głos silnika. Otworzyłem machę silnikiem rzucało na wszystkie strony a gdzieś spod cewki zapłonowej, dmuchało dość mocno powietrzem, jakoś dotoczyłem się do domu i przed jutrzejszym grzebaniem przy aucie chciałbym posłuchać waszych opinii co to mogło mi jebn@ć.

edit:

I wszystko jasne, zerwany gwint od świecy w głowicy, pod cewką zapłonową. Poszukuję głowicy do ADR-a. Chyba najtrafniejsze wyjście, a może jakaś regeneracja? Ktoś zna ten temat?

Opublikowano

poszukaj zakladu gdzie robia glowice i niech ci wkrecą tulejke z gwintem,sprawdzą szczelnosc zaworów i splanuja.

Opublikowano

Byłem już i swojego magika powiedział, że tuleja z gwintem i będzie hasiać. Potrzebuję teraz tylko cewki zapłonowej do adrka.

Opublikowano

albo jak ci zalezy na czasie to kup jakis dobry klej do aluminium i wkrec swiece na klej,moze bedzie chodzic,ale to jest ryzyko jak wyrwie swiece gdzies w trasie.

Opublikowano

Też myślałem o jakimś kleju. Mechanik odradził mi jednak takie zabawy. Zrobię to tak jak powinno być czyli nagwintowana tuleja pójdzie, która w rzeczy samej nie jest droga i po problemie. Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a.

Opublikowano
Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a

Chyba cewki zapłonowej

Opublikowano
Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a

Chyba cewki zapłonowej

tak, tak przejęzyczenie :embarrassed: Cewka zakupiona teraz tylko gwintowanie + reduktor z 14 na 16 i będzie jak nowe.

Opublikowano

beru posiada takie zestawy naprawcze nie trzeba ściągać głowicy bo w zestawie jest jakieś wiertło specjalne że wiórów nie przepuści do cylindra piszą że samemu to można zrobić jak ktoś trochę majsterkuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...