PiotrekS Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Szukałem podobnego tematu, ale nic nie mogłem znaleźć. Może po kolei opiszę co i jak się działo. A więc, wracając z Wawy, gdzieś zaraz po zjechaniu z obwodnicy garwolina (przejechałem ją dość spokojnie ok. 150 km/h) usłyszałem dość głośny metaliczny stukot z silnika i zgasiłem autko poczekałem chwilę odpaliłem przygazowałem i stukot ustał. Osobiście podejrzewałem łańcuszek, którego nie wymieniłem z rozrządem. Jadąc dalej temp. wody spadała mi i się podnosiła, nie przekraczała jednak 90 stopni. Dzisiaj wracając z lublina, gdzieś już za sławinkiem deptając w pedał poczułem spadek mocy a spod machy bardzo głośny i nierówny głos silnika. Otworzyłem machę silnikiem rzucało na wszystkie strony a gdzieś spod cewki zapłonowej, dmuchało dość mocno powietrzem, jakoś dotoczyłem się do domu i przed jutrzejszym grzebaniem przy aucie chciałbym posłuchać waszych opinii co to mogło mi jebn@ć. edit: I wszystko jasne, zerwany gwint od świecy w głowicy, pod cewką zapłonową. Poszukuję głowicy do ADR-a. Chyba najtrafniejsze wyjście, a może jakaś regeneracja? Ktoś zna ten temat?
radi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 poszukaj zakladu gdzie robia glowice i niech ci wkrecą tulejke z gwintem,sprawdzą szczelnosc zaworów i splanuja.
PiotrekS Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Byłem już i swojego magika powiedział, że tuleja z gwintem i będzie hasiać. Potrzebuję teraz tylko cewki zapłonowej do adrka.
Guwer Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Miałem podobny problem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=65052.msg704666#msg704666 Do tej pory hula bez zastrzeżeń
radi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 albo jak ci zalezy na czasie to kup jakis dobry klej do aluminium i wkrec swiece na klej,moze bedzie chodzic,ale to jest ryzyko jak wyrwie swiece gdzies w trasie.
PiotrekS Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Też myślałem o jakimś kleju. Mechanik odradził mi jednak takie zabawy. Zrobię to tak jak powinno być czyli nagwintowana tuleja pójdzie, która w rzeczy samej nie jest droga i po problemie. Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a.
radi Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a Chyba cewki zapłonowej
PiotrekS Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Szukam teraz jedynie cewki wtryskowej do ADR-a Chyba cewki zapłonowej tak, tak przejęzyczenie Cewka zakupiona teraz tylko gwintowanie + reduktor z 14 na 16 i będzie jak nowe.
Guwer Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Uważaj na wióry, żeby nie wpadły do silnika, no chyba że będziesz ściągał całą głowicę
neni Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 beru posiada takie zestawy naprawcze nie trzeba ściągać głowicy bo w zestawie jest jakieś wiertło specjalne że wiórów nie przepuści do cylindra piszą że samemu to można zrobić jak ktoś trochę majsterkuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się