mati101086 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 od kupna zastanawiam sie jak zdiagnozowac moja usterke moze dzisiaj sie uda a ten link co mi wyslales dotyczy przede wszystkim silnika v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 na pewno się uda jak wykonasz logi to koniecznie zamieść je tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 oczywiscie chodzi ci o logi po wykonaniu wszystkich czynnosci tj. czyszczenia n75 i sprawdzeniu dolotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zasadniczo jeśli odłączysz wężyk od gruszki i zrobisz log to już nam dużo powie... bo jeśli turbina napompuje tyle, że auto wpadnie w tryb awaryjny będzie oznaczało to, że dolot na 99% szczelny, katalizator drożny a leży N75 ale podczas robienia logu z odłączonym wężykiem pamiętaj, że motor musi być na full rozgrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 chodzi tobie oczywiscie abym zrobil logi dynamiczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 chodzi tobie oczywiscie abym zrobil logi dynamiczne ? Dokładnie domyślam się, że zaczynasz przygodę z diagnozowaniem a może i mechaniką to podpowiem Ci jak wygląda gruszka ( mam nadzieję, że się nie obrazisz ) na tym zdjęciu do gruszki podłączony jest niebieski wężyk i właśnie jego trzeba odłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 cieszy mnie bardzo ze chcesz mnie uswiadomic przygode z mechanika zaczynam dopiero od momentu kiedy kupilam Audi wiec naprawde malo wiem ale chce sie nauczyc wiadome nie wszystko da rade samemu sie zrobic ale sporo tak a jak wiadomo samemu sie naprawi to chociaz bede mial gwarancje i satysfakcje mysle ze zaczne od dolotu posprawdzam go normalnie a przy okazji sprawdze jak tam olej porobie pare fotek i wrzuce do ogledzin :> a i moze w koncu wrzuce jakies foty mojej na forum :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 też zaczynałem tak samo jak Ty z tym, że kilka lat temu i z Fiatem UNO w AUDI bałem się sam coś zrobić na początku bo to w końcu AUDI ale po tym jak mnie mechanicy kilka razy naciągnęli stwierdziłem, że nie stać mnie na to żeby płacić komuś za zje**ną robotę i też staram się sam naprawiać Niedługo zmykam popracować trochę więc jak coś będę starał się na bieżąco odpowiadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 witam wrzucam moje nowe logi dynamiczne i statyczne logi statyczne Grupa 4 http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_63229.html Grupy 1 2 3 http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_63233.html logi dynamiczne grupy 2 10 11 http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_63230.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 A może wystarczy podkręcić na sztandze, chwila roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paaweell1988 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 kolego zrób jeszcze raz komplet logów dynamicznych pojedynczo. z tego co teraz wkleiłeś widać że doładowanie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 jutro zrobie komplet logow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 kolego zrób jeszcze raz komplet logów dynamicznych pojedynczo. z tego co teraz wkleiłeś widać że doładowanie jest ok. Wskaż mi palcem gdzie doładowanie jest OK. Widać czarno na białym, że turbo słabo dmucha i automatycznie przepływka źle mierzy, czyli można wykluczyć dziurę w dolocie. Prawdopodobnie pomoże regulacja na sztandze. Skróć sztangę o 2, 3 obroty i zrób logi dynamiczne 003 i 011 Tu masz instrukcję http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html;msg363719#msg363719 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 kolego zrób jeszcze raz komplet logów dynamicznych pojedynczo. z tego co teraz wkleiłeś widać że doładowanie jest ok. Wskaż mi palcem gdzie doładowanie jest OK. Widać czarno na białym, że turbo słabo dmucha i automatycznie przepływka źle mierzy, czyli można wykluczyć dziurę w dolocie. Prawdopodobnie pomoże regulacja na sztandze. Skróć sztangę o 2, 3 obroty i zrób logi dynamiczne 003 i 011 Tu masz instrukcję http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html;msg363719#msg363719 kolego ty chyba z jakas babcia na oczy sie pozamieniales.Turbo dmucha ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 kolego zrób jeszcze raz komplet logów dynamicznych pojedynczo. z tego co teraz wkleiłeś widać że doładowanie jest ok. Wskaż mi palcem gdzie doładowanie jest OK. Widać czarno na białym, że turbo słabo dmucha i automatycznie przepływka źle mierzy, czyli można wykluczyć dziurę w dolocie. Prawdopodobnie pomoże regulacja na sztandze. Skróć sztangę o 2, 3 obroty i zrób logi dynamiczne 003 i 011 Tu masz instrukcję http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html;msg363719#msg363719 kolego ty chyba na zle logi spojzales bo 0,8 w 1z to chyba jest raczej oki, pozatym przeplywka na statycznych tez raczej nic nie pokazuje, a dynamicznej 003 niestety niema w nowych logach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Cytat: paweu1 Dzisiaj o 20:00Cytuj kolego zrób jeszcze raz komplet logów dynamicznych pojedynczo. z tego co teraz wkleiłeś widać że doładowanie jest ok. Wskaż mi palcem gdzie doładowanie jest OK. Widać czarno na białym, że turbo słabo dmucha i automatycznie przepływka źle mierzy, czyli można wykluczyć dziurę w dolocie. Prawdopodobnie pomoże regulacja na sztandze. Skróć sztangę o 2, 3 obroty i zrób logi dynamiczne 003 i 011 Tu masz instrukcję http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html;msg363719#msg363719 kolego ty chyba z jakas babcia na oczy sie pozamieniales.Turbo dmucha ok. Zwracam honor, przegapiłem ostatnie logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 czyli mam rozumiec turbo dobrze pompuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 witam pokawil mi sie maly problem mianowicie zaczal troche kopcic na czarno i w grupie 11 podczas obciazenia Actual MAP pokazuje niezmiennie 1009 a chyba powinno byc inaczej. Gdzie moze tkwic problem ? Jak zrobie log to wrzuce[br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 17:37_________________________________________________oto log Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_66930.html i błędy Control Module Part Number: 028 906 021 F Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D2I Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 01117 2 Faults Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 -- Implausible Signal - Intermittent 00576 - Terminal 15 17-10 -- Control Difference - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 chyba spalilo sie cos w ecu.Podmien je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się