Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Silnik 2.8 rozrząd na pasku czy na łańcuchu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chcę się w pewnej kwestii upewnić... w silniku 2.8 który był montowany do A4 B5 rozrząd jest na pasku, to wiem wyczytałem też że występuje w nich łańcuch na wałkach zaworowych ale tylko wtedy gdy są po dwa wałki i do tego są baaardzo drogie napinacze, po 1500zł których potrzeba 2, kiepski ze mnie mechanik i trochę tego nie rozumiem. Jak to w końcu jest :confused4: ?

Opublikowano

na rozrzadzie jest pasek

pomiedzy wałkami jest łancuch

napinacz nie jest drogi, bez obaw

mocno halasuje łańcuch ???

Opublikowano

nie jest? to po ile są do 2.8 tak z ciekawości? bo do 2.7 to cena zabija za sztuke

Opublikowano

Do 1.8T nastawnik wałka beż żadnych rabatów 1550 a do tego 2.8 będzie całkiem podobnie tylko x2

Opublikowano

też mi sie wydaje że nie jest tak kolorowo jakby sie mogło wydawać :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 22:19_________________________________________________nie wiem jak jest w 2.8 ale w 2.7 mozna sprawdzić vagiem napinacze :wink4:

Opublikowano

no to ja najtaniej znalazłem 900 za sztuke kiedyś

Opublikowano

Na razie nic nie hałasuje bo na razie zastanawiam się nad zakupem auta z takim silnikiem. Kurde a już myślałem że znalazłem swój ideał jeśli chodzi o silnik.

Opublikowano

Na razie nic nie hałasuje bo na razie zastanawiam się nad zakupem auta z takim silnikiem. Kurde a już myślałem że znalazłem swój ideał jeśli chodzi o silnik.

:blink::wtf:

Opublikowano

Na razie nic nie hałasuje bo na razie zastanawiam się nad zakupem auta z takim silnikiem. Kurde a już myślałem że znalazłem swój ideał jeśli chodzi o silnik.

:blink::wtf:

nie dziw się kolega nie chce auta z turbo bo aktualnie ma takie
Opublikowano

Napinacze podejdą od 2.4 - są to praktycznie bliźniacze silniki. A tak na marginesie, to nie ma silników idealnych, w każdym znajdzie się jakaś słaba strona.... w tym to akurat trzeba oleju pilnować, bo lubi sobie czasami puścić jakąś uszczelką;)

Opublikowano

Dzięki koledzy za odpowiedzi. Wiem że niema idealnego ale chciałbym wybrać mniejsze zło :evil: . Ten napinacz przy jakim przebiegu zaczyna siadać? Co może dzwonić w silniku po stronie kierowcy, gdzieś nisko, słychać przy skręconych kołach, pompa oleju ?? Oglądałem już kilka aut z 2.8 i w każdym dzwoni i świszczy z innej strony, góra, tył, boki silnika masakra...

Opublikowano

Dzięki koledzy za odpowiedzi. Wiem że niema idealnego ale chciałbym wybrać mniejsze zło :evil: . Ten napinacz przy jakim przebiegu zaczyna siadać? Co może dzwonić w silniku po stronie kierowcy, gdzieś nisko, słychać przy skręconych kołach, pompa oleju ?? Oglądałem już kilka aut z 2.8 i w każdym dzwoni i świszczy z innej strony, góra, tył, boki silnika masakra...

mój słyszałeś? :decayed: tylko wtryski od gazu sobie cichutko klepią :decayed: dlatego szukaj cierpliwie nie powinno być nic słychac
Opublikowano

paput Słyszałem że nic nie piszczało, jęczało :) Tak ma być. Gdyby ktoś z was zobaczył jakaś zadbana A4 2.8 proszę o kontakt :>

Nie musi być ideał, może piszczeć jakaś rolka, altek albo wspomaganie ale oby nie jęczał silnik :naughty:

Opublikowano

nie bierz 2.8, szukaj 2.4

ja bym bral 1.8T ale to juz Twoja sprawa

Opublikowano

nie bierz 2.8, szukaj 2.4

ja bym bral 1.8T ale to juz Twoja sprawa

dlaczego 2.4 a nie 2.8 ?

Opublikowano

Nie ma idealnego motoru, w każdym znajdziesz niespodziankę,. ale zauwarz jedno że skoro szukasz auta o pojemnosci 2,6 czy 2,8 i w dodatku w Vałce, to nie licz ze będziesz płacił jak za malucha czy poloneza, Choc i tam czasem może co nie co zaskoczyć :P

Decydując się na takie auto i taki silnik trzeba mieć na uwadze pewne koszta a jak nie to kupić jakieś 1,6 popierdułkę i pyrkać, i tez będziesz płacił.

Przykład jakiś tam opel Astra G łożyska po 200-500zł w zalerzności od wersji i firmy, tutaj masz napinacz za 900 zł ale masz i tez moc, a w oplu np. 75 koników :)

Opublikowano

Nie ma idealnego motoru, w każdym znajdziesz niespodziankę,. ale zauwarz jedno że skoro szukasz auta o pojemnosci 2,6 czy 2,8 i w dodatku w Vałce, to nie licz ze będziesz płacił jak za malucha czy poloneza, Choc i tam czasem może co nie co zaskoczyć :P

Decydując się na takie auto i taki silnik trzeba mieć na uwadze pewne koszta a jak nie to kupić jakieś 1,6 popierdułkę i pyrkać, i tez będziesz płacił.

Przykład jakiś tam opel Astra G łożyska po 200-500zł w zalerzności od wersji i firmy, tutaj masz napinacz za 900 zł ale masz i tez moc, a w oplu np. 75 koników :)

Aktualnie latam SAABem 9-5 2.3t i wiem co znaczy "drogie części" i wiem co oznacza duża moc :) Szukając idealnego motoru nie szukam oszczędności, bez szaleństw zaraz ktoś mnie tu zwyzywa od druciarzy... Ehhh chyba to nic złego że chce wiedzieć co w danym silniku jest drogie przy wymianie a co niee.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...