wustyle Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Wlasnie wrocilem z garazu Pierwszy raz bawilem sie vag-iem Ponizej wklejam plik z autoscana Niestety przy probie zdiagnozowania silnika, sprzegla, w zasadzie wiekszosci komponentow auta otrzymywalem komunikaty: too many communication errors lub no response from the controller (zaznaczam ze znam angielski '-)))) gdzie jest problem? w oprogramowaniu? (311.2n) w urzadzeniu? vag z viakena na usb czy w samym aucie? bede wdzieczny za pomoc a tu plik autoscan: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 K Component: 1.8L R4 5VT 0005 Coding: 05001 Shop #: WSC 46892 4 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 B Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10 Coding: 0273004283 Shop #: BB 24332 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D ö8D 082 Component: öö Note: Excessive Comm Errors Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 0001 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 H Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 01042 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1113428 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-00 - Open Circuit 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - End -------------------------------------------------------
szogun0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Sonda za katalizatorem do wymiany. Jak ty chcesz zdiagnozować komputerem sprzęgło? Nie ma możliwości. Jeśli nie łączy się z klimą, to pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM.
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 no sam sie zdziwilem, ze jest dostepna opcja w testowaniu "clutch" albo cos pokrecilem... [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 06:15 _________________________________________________ Sonda za katalizatorem do wymiany. Jak ty chcesz zdiagnozować komputerem sprzęgło? Nie ma możliwości. Jeśli nie łączy się z klimą, to pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM. "pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM" ale jak? czarna magia jak na razie...
Gość spedyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 "pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM" ale jak? czarna magia jak na razie... Jest w FAQ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5997.0 Klimy i tak nie połączysz na USB
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 Klime moge sobie darowac i tak wiem, ze jest uszkodzona gorzej ze nie moglem przetestowac silnika (jesli dobrze pamietam to test 01) sprobuje jeszcze zmienic ustawienia portu z FAQ i zobacze co sie bedzie dzialo nie moge znalezc tez tutoriala jak zrobic poprawnie logi dynamiczne silnika (chyba tak to sie nazywa fachowo) dziekuje
PAWEL69 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 WItam i proszę bardzo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Tu znajdziesz wszystko odnośnie logowania autka Pozdrawiam
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 Co prawda to dla TDI '-) ale powinienem sobie poradzic problem w tym ze nie moge zrobisc scanu 01 - wyswietla komunikat "too many communication errors" ...
PAWEL69 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Sory nie doczytałem że to benzyna No ale pokombinuj z portami może dasz rade :th: [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 12:04 _________________________________________________Znasz angielski to poczytaj ten temat: http://forums.vwworld.com/vag/msgs/14092.phtml :th: :th: :th:
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 pokombinuj z portami = wybierz inny port niz COM 3 tak?
PAWEL69 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Czy to oznacza że łączy się z silnikiem i z klimą? :oklaski:
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 mam nadzieje ze sie uda:) tak jak pisalem, w klimie wiem dokladnie co mam uszkodzone i niedlugo to naprawie na silniku zalezy mi zeby w kazdej chwili mozna bylo zrobic skana i uzyskac odpowiedzi na trudne pytania:)
lukjar7 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 dokladnie no to mowię Ci od razu że to przez nią, czeka Cie zakupu pcmcia-rs232
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 kurde... dlaczego? chlopaki pisza, ze po USB im wszystko smiga...
Gość spedyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 chlopaki pisza, ze po USB im wszystko smiga... Śmiga wszystko oprócz klimy, ustawiłeś potr tak jak to zalecają w FAQ?
wustyle Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 nie bardzo moge tak zrobic nie znam sie na windowsach w menadzerze urzadzen usb pokazuje mi jako oddzielne, a nie jak w FAQ zaraz pod portem LPT byc moze VAG musi byc podlaczony do auta zeby zlokalizowal mi urzadzenie poprawnie do tego w samych opcjach USB nie moge odnalezc zakladki "zaawansowane" zeby zmienic bitrate'y itd
PAWEL69 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Cześć -a jakego masz windowsa? Z przejściówkami faktycznie są kłopoty xp pro + sp2? jeżeli tak to po podłączeniu fejsa w menadżeże urz.powinno się pojawić "porty(COM i LPT) .tylko fejsa - bez połączenia do auta. kikasz na to 2 razy i pojawia sie "USB Serial port(np.com1) potem sprawdzasz jaki port przypisany został przez program vag com sprawdzasz to w zakładce "OPTIONS" jeżeli jest inny to ustawiasz na COM1 i test poniżej masz "Protocol Options", w oknie" START BAUD" jeżeli masz "0" to wpisz wartość 9600 na koniec save i próbuj [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 19:59 _________________________________________________PS. w menadżeże urządzeń klikasz na "usb serial port" pokaże się okno "Właściwości", klikasz na zakładkę" port seting" następnie zaawansowane(adwanced) :> USB Transfer size wpisujesz 4096 w dwa okna BM OPTIONS (latency timer) tu ja mam wpisane 11 ale jak nie idzie to zmniejszasz następnie zamykasz wszystko po kolei klikając na OK no i znowu próby :gwizdanie: Powodzenia i pozdrawiam [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 20:09 _________________________________________________ Trochę chaotycznie ale pisze na "szybciaka" [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 20:10 _________________________________________________Jak to nie pomoże pisz na priva to coś Ci podeślę
Gość spedyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 byc moze VAG musi byc podlaczony do auta zeby zlokalizowal mi urzadzenie poprawnie Nie, musi być podłączony do komputera.
PAWEL69 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Tak też napisawszy wyżej :> cieszy mnie że kolega spedyt podziela moje skromne zdanie Po prostu kolega spedyt walczył niedawno z tym USB [spedyt] Nieśmialo spytam? dał radę Tak, wszystko tylko nie klima [spedyt]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się