Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] pierwsze VAG-owanie i schody...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlasnie wrocilem z garazu

Pierwszy raz bawilem sie vag-iem

Ponizej wklejam plik z autoscana

Niestety przy probie zdiagnozowania silnika, sprzegla, w zasadzie wiekszosci komponentow auta otrzymywalem komunikaty:

too many communication errors

lub

no response from the controller

(zaznaczam ze znam angielski '-))))

gdzie jest problem? w oprogramowaniu? (311.2n)

w urzadzeniu? vag z viakena na usb

czy w samym aucie?

bede wdzieczny za pomoc

a tu plik autoscan:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 906 018 K

Component: 1.8L R4 5VT 0005

Coding: 05001

Shop #: WSC 46892

4 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-10 - - - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 B

Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D10

Coding: 0273004283

Shop #: BB 24332

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D ö8D 082

Component: öö

Note: Excessive Comm Errors

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 0001

Coding: 00106

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 H

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15

Coding: 01042

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1113428

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 186 E

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-00 - Open Circuit

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Sonda za katalizatorem do wymiany.

Jak ty chcesz zdiagnozować komputerem sprzęgło? Nie ma możliwości.

Jeśli nie łączy się z klimą, to pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM.

Opublikowano

no sam sie zdziwilem, ze jest dostepna opcja w testowaniu "clutch"

albo cos pokrecilem...

[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 06:15 _________________________________________________

Sonda za katalizatorem do wymiany.

Jak ty chcesz zdiagnozować komputerem sprzęgło? Nie ma możliwości.

Jeśli nie łączy się z klimą, to pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM.

"pobaw się ustawieniami programu i emulowanego portu COM"

ale jak? czarna magia jak na razie...

Opublikowano

Klime moge sobie darowac

i tak wiem, ze jest uszkodzona

gorzej ze nie moglem przetestowac silnika (jesli dobrze pamietam to test 01)

sprobuje jeszcze zmienic ustawienia portu z FAQ i zobacze co sie bedzie dzialo

nie moge znalezc tez tutoriala jak zrobic poprawnie logi dynamiczne silnika (chyba tak to sie nazywa fachowo)

dziekuje

Opublikowano

Co prawda to dla TDI '-)

ale powinienem sobie poradzic

problem w tym ze nie moge zrobisc scanu 01 - wyswietla komunikat "too many communication errors" ...

Opublikowano

Sory nie doczytałem że to benzyna

No ale pokombinuj z portami może dasz rade :th:

[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 12:04 _________________________________________________Znasz angielski to poczytaj ten temat:

http://forums.vwworld.com/vag/msgs/14092.phtml

:th: :th: :th:

Opublikowano

Czy to :) oznacza że łączy się z silnikiem i z klimą? :oklaski:

Opublikowano

mam nadzieje ze sie uda:)

tak jak pisalem, w klimie wiem dokladnie co mam uszkodzone i niedlugo to naprawie

na silniku zalezy mi zeby w kazdej chwili mozna bylo zrobic skana i uzyskac odpowiedzi na trudne pytania:)

Opublikowano

przejsciowka usb-rs232?

Opublikowano

dokladnie

no to mowię Ci od razu że to przez nią, czeka Cie zakupu pcmcia-rs232

Opublikowano

chlopaki pisza, ze po USB im wszystko smiga...

Śmiga wszystko oprócz klimy, ustawiłeś potr tak jak to zalecają w FAQ?

Opublikowano

nie bardzo moge tak zrobic

nie znam sie na windowsach

w menadzerze urzadzen usb pokazuje mi jako oddzielne, a nie jak w FAQ zaraz pod portem LPT

byc moze VAG musi byc podlaczony do auta zeby zlokalizowal mi urzadzenie poprawnie

do tego w samych opcjach USB nie moge odnalezc zakladki "zaawansowane" zeby zmienic bitrate'y itd

Opublikowano

Cześć -a jakego masz windowsa? Z przejściówkami faktycznie są kłopoty

xp pro + sp2?

jeżeli tak to po podłączeniu fejsa w menadżeże urz.powinno się pojawić "porty(COM i LPT) .tylko fejsa - bez połączenia do auta.

kikasz na to 2 razy i pojawia sie "USB Serial port(np.com1)

potem sprawdzasz jaki port przypisany został przez program vag com

sprawdzasz to w zakładce "OPTIONS" jeżeli jest inny to ustawiasz na COM1 i test

poniżej masz "Protocol Options", w oknie" START BAUD" jeżeli masz "0" to wpisz wartość 9600

na koniec save i próbuj :wink4:

[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 19:59 _________________________________________________PS. w menadżeże urządzeń klikasz na "usb serial port"

pokaże się okno "Właściwości", klikasz na zakładkę" port seting"

następnie zaawansowane(adwanced) :>

USB Transfer size wpisujesz 4096 w dwa okna

BM OPTIONS (latency timer) tu ja mam wpisane 11

ale jak nie idzie to zmniejszasz

następnie zamykasz wszystko po kolei klikając na OK

no i znowu próby :naughty: :gwizdanie:

Powodzenia i pozdrawiam [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 20:09 _________________________________________________ Trochę chaotycznie :embarrassed: ale pisze na "szybciaka"

[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 20:10 _________________________________________________Jak to nie pomoże pisz na priva to coś Ci podeślę

:wink4:

Opublikowano

byc moze VAG musi byc podlaczony do auta zeby zlokalizowal mi urzadzenie poprawnie

Nie, musi być podłączony do komputera.

Opublikowano

Tak też napisawszy wyżej :>

cieszy mnie że kolega spedyt podziela moje skromne zdanie :notworthy:

Po prostu kolega spedyt walczył niedawno z tym USB

[spedyt]

Nieśmialo spytam? dał radę

Tak, wszystko tylko nie klima

[spedyt]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...