Piotras12345 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 WITAM Panowie 5tys kilometrów temu wymieniałem olej (silnik AJM), "SUGEROWAŁEM SIE PRZEBIEGIEM" 247... tys i zalałem 10w40 . Po czym zacząłem sie wgłębiac w temat i pytac i okazało sie żę te silniki powinny miec olej o paramatrach 5w40 . Moje pytanie jest takie CZY MOGE WRÓCIĆ DO POPRZEDNICH PARAMETÓW OLEJU???? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 wróć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 oprócz sugerowania sie przebiegiem miales jakies ubytki oleju przed zmiana na 10W/40, jak nie bylo zadnych ubytkow oleju to powinienes wrocic do 5W/40, na syntetyku masz lepsze smarowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotras12345 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 przed zmianą nie było ubytków ale za to teraz sie pojawiły choc nie wielkie. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tylko zalej ten ze specyfikacja do pompo wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotras12345 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 czy MOTUL 8100 X-CLEAN C3 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 jest temat o olejach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupaczups 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zrobiłem ten sam błąd i zmieniłem na pełen syntetyk o specyfikacji 505.01, auto jeździ, olej bierze w normie, troche upoci egr-em i krzywdy nie ma. Lej syntetyk, polecam Motula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras17 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Mam taki sam silnik jak w temacie z przebiegiem 250tys Auto sprowadzone z Niemiec i tam jeździło na oleju GM 5W30 i ja na taki sam wymieniłem. Dodam że silnik chodzi bardzo dobrze zero dymku, żadnych przecieków i pali na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legolas5 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 też zalewam 5W30 Mobil wymiana co 12tkm. Zorobiłem juz 60tkm i jest ok. Posiada norme VW 505 01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotras12345 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Dzięki za odpowidzi zakupiłem juz oliwe MOTUL SPECIFIC VW 505.01 i cały asortyment plus klocki na tył i w sobote wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekasia 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Mam pytanie ja mam u siebie zalany OLEJ CASTROL EDGE 5W40 TURBO DIESEL czy zostawić ten sam czy wymienić na Motol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15435.3810 zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi