olovski Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 siemka dzis po dojechaniu do pracy lookam na temp oliwy i co wskazowka lezy na 60' wiec nic sie nie dzwigla :/ nie mozliwe przy temp otoczenia +18' i przejechaniu 20km niestety nie mam gdzie zapiac VAGa macie jakis pomysl ktory czujnik padl i gdzie sie znajduje?? pozdro
Onkel Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie temp. oliwy tylko płynu chłodzącego i tak bez VAG-a to będzie wróżenie z fusów. Najszybciej będzie to termostat. Pogadaj z chłopakami i podjedź na spot lokalny. Tam na pewno ktoś Ci podepnie.
olovski Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie temp. oliwy tylko płynu chłodzącego i tak bez VAG-a to będzie wróżenie z fusów. Najszybciej będzie to termostat. Pogadaj z chłopakami i podjedź na spot lokalny. Tam na pewno ktoś Ci podepnie. co ma temp. plynu do wskazania cisnienia oliwy? temp plynu jest w normie czyli 90' po zagrzaniu silnika i caly czas trzyma te temperature.
Gwerty Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 czujnik temparatury oleju jest w misce olejowej i jest zintegrowany z czujnikiem poziomu oleju.
olovski Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 heh dobra akcje wracalem z pracy i wszystko wrocilo do normy bez vaga sie nie obejdzie trudno wyczuc czy to jakis chwilowy zonk czy cos sie zaczyna dziac dzieki za info
epafras Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie temp. oliwy tylko płynu chłodzącego i tak bez VAG-a to będzie wróżenie z fusów. Najszybciej będzie to termostat. Pogadaj z chłopakami i podjedź na spot lokalny. Tam na pewno ktoś Ci podepnie. u mnie jest dokładnie to samo temperatura płynu chłodniczego leży na 60 po zgaszeniu silnika i odpaleniu go ponownie czasem skacze na 90 i tak się utrzymuje cały czas a czasem dalej jest na 60 st (termostat ostatnio wymieniłem) jutro podpinam pod VAG-a
olovski Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 u mnie jest dokładnie to samo temperatura płynu chłodniczego leży na 60 po zgaszeniu silnika i odpaleniu go ponownie czasem skacze na 90 i tak się utrzymuje cały czas a czasem dalej jest na 60 st (termostat ostatnio wymieniłem) jutro podpinam pod VAG-a u mnie plyn chlodniczy jest ok po odapleniu lezy 60' w czasie jazdy roznie do 90' i juz stoi caly czas problem jest z wskaznikiem po prawej od oleju
dariodario Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 chyba po lewej. Po prawej jest ładowanie
olovski Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 chyba po lewej. Po prawej jest ładowanie tia dobrze prawisz chodzi o lewy wskaznik to jest moja lewa reka, to jest moja prawa reka
epafras Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 pod VAG-iem temperatura ok przeczyściłem styki czujnika który podaje temp na deske i już działa czasem warto rzucić okiem na czujnik
janjazda Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 pod VAG-iem temperatura ok przeczyściłem styki czujnika który podaje temp na deske i już działa czasem warto rzucić okiem na czujnik a w której grupie się sprawdza temperaturę oliwy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się