piochu25 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam wszystkich. Posiadam 110 konny silnik diesla w mojej audicy i od dłuższego czasu mam z nią pewien problem. Jest nim bardzo trudny rozruch silnika, przejrzałem wszystkie posty na ten temat i żaden z nich nie był podobny do mojego. Za każdym razem gdy próbuję odpalić silnik, ten zapala na 2 sekundy i gaśnie, no i czynność tę muszę powtarzać 4, 5 a czasami nawet i po 10 razy żeby silnik odpalił. Drugą rzeczą która towarzyszy temu niedomaganiu jest to że na tablicy rozdzielczej mam małe "disco", tzn. mruga kontrolka od świec żarowych (ta najczęściej), oraz od temperatury wody (ta rzadziej). Zdarza się też tak że rano jest przymrozek wsiadam do samochodu i grzeje świece i odpala bez niczego, a jest i tak że zagaszę rozgrzany silnik i za chwile znowu to samo. Chcę jeszcze dodać że co do mrugającej kontrolki od świec wiem że to może być przepalona żarówka od "Stopu" ale nie jest, a co do kontrolki od wysokiej temperatury wody myślałem że to jest czujnik "walnięty" (zegar pokazuje dobrą temp), więc go wymieniłem ale problem jest nadal.Kolejna rzecz to że jedna ze świec żarowych była ukręcona lub coś się z nią stało bo jest zaślepiona i wtyczka do niej jest po prostu luzem(pozostałe 3 świece są nowe). Poza tym silnik chodzi normalnie, dobrze się wkręca,nie kopci, spalanie też jest w normie. Jakieś pól roku temu byłem u mechanika(co prawda spec od mercedesów) ale podłączył komputer i wykazał jakiś błąd związany z "ECU2" ,ale niestety nie jestem w stanie dokładnie opisać kodu błędu itd bo go sobie nie zapisałem Czy ktoś może mi udzielić pomocy i powiedzieć co to może być za problem???
marecki_78 Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam wszystkich. Posiadam 110 konny silnik diesla w mojej audicy i od dłuższego czasu mam z nią pewien problem. Jest nim bardzo trudny rozruch silnika, przejrzałem wszystkie posty na ten temat i żaden z nich nie był podobny do mojego. Za każdym razem gdy próbuję odpalić silnik, ten zapala na 2 sekundy i gaśnie, no i czynność tę muszę powtarzać 4, 5 a czasami nawet i po 10 razy żeby silnik odpalił. Drugą rzeczą która towarzyszy temu niedomaganiu jest to że na tablicy rozdzielczej mam małe "disco", tzn. mruga kontrolka od świec żarowych (ta najczęściej), Czy ktoś może mi udzielić pomocy i powiedzieć co to może być za problem??? Wydaje mi się że to jest słynny problem z Immmobilajzerem ;-) tu masz więcej na ten temat Jak sprawdzisz VAG'iem to powinienieś mieć bład "Signal too low" i "Engine start blocked by immo" Ja poprawiałem to według opisu (ale bez lutowania pinów na cewce ) i jest nadal problem. Ale mam zamiar zlutować piny bo to większości pomaga a dodatkowo zmienić kondensatory elektrolityczne w puszcze immo. Co do reszty problemów -> musisz pojechać do kogoś kto ma VAG'a i spisać kody błędów, wtedy będzie można coś myśleć..
nuszek Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 "Wydaje mi się że to jest słynny problem z Immmobilajzerem ;-)" Potwierdzam, na 90 % immobilajzer, po przekręceniu kluczyka odczekaj 10 sek, jeżeli kontrolka immo zacznie migać to silnik nie odpali i na 100 % to jest immo.
spanky Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam wszystkich. Posiadam 110 konny silnik diesla w mojej audicy i od dłuższego czasu mam z nią pewien problem. Jest nim bardzo trudny rozruch silnika, przejrzałem wszystkie posty na ten temat i żaden z nich nie był podobny do mojego. Za każdym razem gdy próbuję odpalić silnik, ten zapala na 2 sekundy i gaśnie, no i czynność tę muszę powtarzać 4, 5 a czasami nawet i po 10 razy żeby silnik odpalił. Drugą rzeczą która towarzyszy temu niedomaganiu jest to że na tablicy rozdzielczej mam małe "disco", tzn. mruga kontrolka od świec żarowych (ta najczęściej), oraz od temperatury wody (ta rzadziej). Zdarza się też tak że rano jest przymrozek wsiadam do samochodu i grzeje świece i odpala bez niczego, a jest i tak że zagaszę rozgrzany silnik i za chwile znowu to samo. Chcę jeszcze dodać że co do mrugającej kontrolki od świec wiem że to może być przepalona żarówka od "Stopu" ale nie jest, a co do kontrolki od wysokiej temperatury wody myślałem że to jest czujnik "walnięty" (zegar pokazuje dobrą temp), więc go wymieniłem ale problem jest nadal.Kolejna rzecz to że jedna ze świec żarowych była ukręcona lub coś się z nią stało bo jest zaślepiona i wtyczka do niej jest po prostu luzem(pozostałe 3 świece są nowe). Poza tym silnik chodzi normalnie, dobrze się wkręca,nie kopci, spalanie też jest w normie. Jakieś pól roku temu byłem u mechanika(co prawda spec od mercedesów) ale podłączył komputer i wykazał jakiś błąd związany z "ECU2" ,ale niestety nie jestem w stanie dokładnie opisać kodu błędu itd bo go sobie nie zapisałem Czy ktoś może mi udzielić pomocy i powiedzieć co to może być za problem??? sporo tych problemow ... podpiecie Vag'a naprowadzi nas co sie wysralo ... [inaczej bedziemy bladzic w chmurach, a po kolejnych wypowiedziach bedziesz musial rozebrac pol samochodu nie wiedzac czego tak naprawde szukasz ... :laghing2:]
piochu25 Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Opublikowano 15 Lutego 2008 chciałem dodać jeszcze, że jak się przyjrzałem tej kontrolce od immo, to raczej wg. niej wygląda ok, bo gdy włączę zapłon to ona zapala się na 5 sek. a potem gaśnie, tylko ta od świec mruga jak szalona. więc czy pomimo tego że kontrolka od immo wygląda ok to czy cały czas może być z nim problem?? Ale jeszcze podepnę go gdzieś pod VAG-a to opiszę dokładniej, a jak na razie za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzięki.
Doman13 Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 tylko VAG prawdę Ci powie. Ja kiedyś miałem podobną dyskotekę jak auto weszło w tryb serwisowy. I wtedy Vag pokazał że wszędzie są błedy ale mądry fachman stwierdził że to komputer zwariował i ma zimne luty. I żeczywiście przelutował i jeździ pięknie do tej pory
audia4s4 Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Kurde...troche duzo tych problemów jak na Audi, podepnij VAG i zobacz co wykarze
baskecior Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Najpierw zapinamy VAG`a. Problemem może być słaby transponder w kluczyku, jeśli masz zapasowy - popróbuj. Jesli nie - zacznij od dorobienia nowego kluczyka i wgrania go do pamięci immobilizera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się