Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.06.2019 o 12:36, KoJ@K napisał:

Zamówiłem sobie przekaźnik 640 i będziem testować, jak on sie tam ma w porównaniu do obecnego eSowego 638.

Pamiętasz może jak się sprawował ten przekaźnik 640 ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było "optymalniej"  , komfortowiej się kręciło, nie było tak sztywno i ciężko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy zakładając servotronic i nie podłączając go , tylko hydraulika elektryka nie mam jeszcze części to czy mogę tak jeździć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego nie trzeba żadnych cudownych części, sterownik (wygląda jak przekaźnik) wtyczkę i kilka kabelków żeby się wpiąć w instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Do tego nie trzeba żadnych cudownych części, sterownik (wygląda jak przekaźnik) wtyczkę i kilka kabelków żeby się wpiąć w instalację.

Czytałem temat to jest cała lista , a wtyczka jaka , jak to wygląda w praktyce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kamilb6.5 napisał:

Czy wiązka z a6 c 5 będzie pasować?

No i czy jak mam magiel z b7 mogę założyć końcówki z b6 i drążki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel z b7 jest taki sam. Co do wiązki a6 c5 to nie wiem jak tam było. Czytaj forum pewnie już ktoś kiedyś o to pytał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KoJ@K napisał:

Ja nic takiego nie robilem. Dzięki , a jak wpiąć się w tą zieloną kostkę pod sygnał prędkości , posługiwać do innego kabla czy jest tam miejsce na pin czy jak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podłączyć się do już istniejącego kabla. Jak to zrobisz, to twoja sprawa.

Co do odłączania aku, jak ogarniasz i zwarcia nie zrobisz to nie odłączaj, jak nie masz pewności to lepiej odpiąć na te parę minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Witam Szanownych Kolegów,

Jako że ostatnio padła przekładnia kierownicza w mojej B7 postanowiłem oczywiście skorzystać i zamontować Servotronic. Wszystko poszło gładko. Części ogarnięte.  Wpięcie w instalacje. Adaptacje i kodowania. Po wszystkim jazda próbna żeby kontrolka esp zgasła(krótko po podwórku głównie na wprost) - Wszystko wyglądało jak należy.  Auto nie było używane jakieś 2 tyg. Po tym czasie wsiadam - odpalam - Zonk: świeci się kontrolka ESP. Myślę nie skasowałem( może zapomniałem). Nic trudno jadę. Kontrolka zgasła. Myślę nie zrobiłem kalibracji - kamień z serca. Jadę dalej. Okazuje się że przy np. wyjeżdżaniu z drogi podporządkowanej i skręcie o 90 stopni w prawo zapala się kontrolka. Po przejechaniu kilkunastu metrów kontrolka gaśnie. Sytuacja się powtarza. Natomiast przy skręcie w lewo i obrocie kierownicy o ok 180 stopni kontrolka ESP zapala się i nie gaśnie. Komp w rękę i diagnoza błąd 01826 sporadyczny. Wykasowałem jazda próbna - kontrolka gaśnie. Ale zapala się w sytuacjach jak poprzednio. Chciałem zrobić ponowne kodowanie ale nie podświetla mi się Kodowanie w opcjach.

Miał ktoś podobną sytuację? Brak mi już pomysłów co może być powodem.

Zapomniałem dodać, że po każdym odpaleniu auta świeci się kontrolka ESP.  Po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj czy masz wszędzie dobrze kable podłączone bo błąd jest od braku zasilania na terminalu 30 (stały plus) na czujniku kąta skrętu przy kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, MaTeo85 napisał(a):

posprawdzaj czy masz wszędzie dobrze kable podłączone bo błąd jest od braku zasilania na terminalu 30 (stały plus) na czujniku kąta skrętu przy kierownicy

Tu raczej wszystko OK. Nic nie było rozłączane. Dołożony tylko przekaźnik 640 do magla. A to raczej nie ma nic wspólnego z zasilaniem czujnika kąta skrętu. Ale sprawdzę dla pewności jeszcze raz. Może rutyna gubi.  Rozważam jeszcze winę akumulatora ze względu na każdorazowy błąd po odpaleniu. ( Może jakieś zwarcie w nim)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, szaryy napisał(a):

@Airawata jakie wrażenia na servo względem standardowego magla?

Jestem na etapie wymiany zaworka i muszę go odkręcic na aucie więc dam znać po skończonym modzie ,

 

 

PS PANOWIE JAK TO ODKRĘCIĆ JAK TAM TAK MALO MIEJSCA PRZY TEJ JEDNEJ ŚRUBCE 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz nadkole i od strony nadkola działasz, może pomóc odkręcenie osłony przegubu i półosi od flanszy skrzyni biegów.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...