jacek 67 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 witam jak w temacie dzieje się tak tylko podczas przyśpieszania wygląda to jak bym miał jajowate koła tylko nie podskakuje jakby jeden gar niedomagał i silnik metalicznie puka przestawienie pompy nic nie zmienia szklanki nowe stało się to podczas jazdy od tego czasu w aucie jest głośniej i jest słabszy wiem że trzeba logi ale nie mam kabla mam VAG5053 a przy okazji czy to normalne że po odpaleniu świece grzeją ok 2 minuty kontrolka gaśnie normalnie
cowboy1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Najlepiej podpiac pod kompa.Sprawdz ustawienie rozrzadu,wezyki podcisnienia,tak samo weze idace od turbiny(moze ktorys pekł,lub popusciła sie opaska),jesli masz dojscie to podmien przepływke. [br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 19:18_________________________________________________Sprawdz tez przewody idace do intercolera.
SotoM Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 a powiedz no - szklanki zostały wymienione z tego to powodu bo ktoś myślał ze to może pomorze?? rozrząd ustawiono tip top na znakach odpalenie i dalej to samo?? czy jak to było.....?? ogólnie silnik jak odpala ładnie szybko czy trzeba go kręcić kilka sekund(10-20s) aż w końcu załapie?? dobrze było by VAG'a podpiac spr.byki... do TDI się podchodzi najpierw z komputerem a potem z narzędziami kręcącymi...
jacek 67 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 a więc tak pali na dotyk w silniku zero błędów szklanki wymieniłem sam rozrząd pasy kąt wtrysku mikrometrem na 0,70 dolot szczelny tubina wstaje ok 1,9 k świece mam wypięte a szklanki wtmieniłem bo trzy umarły więc poszły wszystkie
SotoM Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 to skoro mechanika ok to podpinaj VAGA i pod obciazeniem mierz przepływke ona moze kuleć. chyba ze filtr paliwa juz jest zawalony i nie ma odpowiedniego przepływu paliwa. ja kiedys w golfie 3 tdi miałem podobne herezje - przeplywka ucinało a sie okazało ze był za słaby przepust paliwa z filtra dla pompy. pompa kulał z paliwem to nastawnik sygnał do ECU ze sa braki wiec ECU do przepływki -ucinaj bo nie ma jadła i ciach koniec jazdy... doszedłem do tego przez przypadek... takze filtr paliwa jest lekiem na wiele dolegliwosci w ON
jacek 67 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 wymienie filtr paliwa i powietrza i się obada a co z tym grzaniem świec doradzi ktoś coś
SotoM Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 jak to grzeja... sprawdzałes czy jak.... w tych temp. swiece wogole nie powinny sie właczac... kontroka swiec jest tez miedzy innymi kontroka ECU - check engine.
misiek88 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 To usterka typowa dla nastawnika pompy wtryskowej .Rozebrac wyczyscic zalozyc ma chodzic
Musashi Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 dziwna (metaliczna praca silnika) szarpanie w trakcie przyspieszania, chwilowy brak mocy, moga swiadczyc o zanieczyszczeniu pompy wtryskowej VP37. czyszczenie jej to operacja mozliwa do wykonania samemu, ale wymaga starannosci i cierpliwoscio trzeba zdemontowac nastawnik i wyczyszcic jego wnetrze. UWAGA! zle osadzenie nastawnika na pompie moze spowodowac jego zniszczenie lub nawet pompy.
jacek 67 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 jak to grzeja... sprawdzałes czy jak.... w tych temp. swiece wogole nie powinny sie właczac... kontroka swiec jest tez miedzy innymi kontroka ECU - check engine. a no niestety grzeją ok 2minuty po starcie taksamo się dzieje gdy włącze zapłon spalił si ękomplet świec i zacząłem szukać
cowboy1 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Moze masz uszkodzony przekaznik do grzania swiec
grippen Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 po pierwsze sprawdź przekaźnik świec po drugie może walnięty jest czujnik temperatury (wysyła sygnały czy ma załączyć grzanie świec czy nie )
Musashi Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 czujnik temperatury byc moze zaniza wartosc
jacek 67 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 po pierwsze sprawdź przekaźnik świec po drugie może walnięty jest czujnik temperatury (wysyła sygnały czy ma załączyć grzanie świec czy nie ) [/qute] nie wiem który to a czujnik na blacie ok do ecu ok wedle VAG
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 ogolnie sa 2 przekaźniki ale nie wiem czy swiec czy czego wkazdym bądź razie oba sa odpowiedzialene za świece żarowe z tego co sie dowiedziałem... jeden pod maską gdzie ECU czarny 219 a drugi w skrzynce przekaźników nad nogami kierowcy niebieski 202.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się