hidden22 7 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam. Mam pytanko do was, czy po czipie np sprzęgło,wtryski turbina szybciej się zużywają i inne jakieś podzespoły silnika?? czy podczas wymiany np filtra paliwa, klocków i innych części które często się zużywają trzeba wymienić na jakieś lepsze czy mogą być takie same jak do tego czasu wkładałem? czyli pod wersje 130Km ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 co ma paść to i w serii padnie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 kolego wystarczy użyć na ten temat jest dużo postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Rzeznik to i rosyjska kobyle zajedzie... Wszystko zalezy od tego jaki program (czy na max czy z zapasem) i czy noga Twoja ma wiecej niz 2 polozenia stopy (on / off) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 a jak się zajedzie to można wsadzać mocniejsze graty więc nie ma tego złego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hidden22 7 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 a znacie w kuj-pom dobra firmę czipująca? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Jedz albo do Roberta z tune-up albo do Rogala do wawy... ich masz najblizej i pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 każdy silnik ma fabrycznie zostawiony jakiś zapas więc jeśli ci zrobią z głową to wszystko spokojnie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ja też robiąc chipa byłem w szoku ,i poprosiłem tunera o jak najdelikatniejszy tak żeby się nic nie zepsuło itp. Po 2 latach na samym programie doszły zmiany mechaniczne FMIC+BRD i coraz więcej .Tak że programu nie masz się co obawiać i poproś o najmocniejszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 najmocniejszy ale nie harcorowy co by ci na prawde korby bokiem nie wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 do 200 KM mozna sie bawic w 1.9... jak bedziesz z głowa smigał to pojezdzisz ,,XXX ''Kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek956 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Ja też często się zastanawiałem czy program ma jakiś wpływ na żywotność silnika ale na forum jest bardzo dużo osób które maja auta po programie i jeżdzą więc myślę że nie ma się czego bać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 po samym programie to już mało kto ma auto jak zauważyłem... sami rezacze się robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K zł czy taki max to nie powiedział bym raczej minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David 3 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 no ja tez sie zbieram do Fimca i BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K złczy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4 no nie wiem... ja tam 3 K wydałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K złczy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4 no nie wiem... ja tam 3 K wydałem nie licząc kosztów z odzysku sprzedazy, to turbo BRD kupujesz za 1200(ceny od olek_wroc), pompowtryski hybrydy AL 1400 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478, FMIC tu cenowo róznie wychodzi, ale załóżmy 800zł na gotowo Auto ma już najechane wiec pewien jestem ze po strojeniu wpada kolejny problem sprzęgło z dwumasem 1600-1700 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-130-km-1-9-tdi-awx-i1760155638.html plus robota min 200zł, strojenie 1200 jak na pierwszy raz koszty nie przewidziane: padnieta przepływka, termostat itd podsumowując, jesli sam nie robisz, kupujesz po cenach bez ulg to na czysto wychodzi interes 5 koła w przypadku AWX o mocach 200+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 coraz wiecej osób modzi bo turbiny, pompki i inne podzespoły sa latwo dostepne.... i w miare tanie... zrobienie TDi na 200 KM do wydatek max 5K złczy taki max to nie powiedział bym wink4 raczej minimum wink4 no nie wiem... ja tam 3 K wydałem nie licząc kosztów z odzysku sprzedazy, to turbo BRD kupujesz za 1200(ceny od olek_wroc), pompowtryski hybrydy AL 1400 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478, FMIC tu cenowo róznie wychodzi, ale załóżmy 800zł na gotowo Auto ma już najechane wiec pewien jestem ze po strojeniu wpada kolejny problem sprzęgło z dwumasem 1600-1700 http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-130-km-1-9-tdi-awx-i1760155638.html plus robota min 200zł, strojenie 1200 jak na pierwszy raz koszty nie przewidziane: padnieta przepływka, termostat itd podsumowując, jesli sam nie robisz, kupujesz po cenach bez ulg to na czysto wychodzi interes 5 koła w przypadku AWX o mocach 200+ Dolicz jeszcze z 2tyś zł na większe hamulce bo 200 konny AWX już się szybko rozpędza a hamować nie ma czym. Jak bawić się w tuning to kompleksowo a nie tylko silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 trzeba doliczyć jeszcze 1000zeta na mandaty,250zeta na kursy zmniejszające punkty co pół roku ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się