Stasiu Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 :mysli:Czy jest sens montować chip-a do 2,5TDi 150PS ? Czy będzie się spisywał tak samo dobrze jak teraz ? Przenoszę w odpowiednie miejsce [spedyt]
wojtusania Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 siema , jasne ze jest sens, zapisz sie na chipowanko do rogala , ja juz na liscie jestem swoja, 150koni seria, 180koni bedzie, z wywiadu wiem ze jest duza roznica. No i samochod mniej spala, tylko jest jedna podstawowa zasada nie rob u pseudo tunerow- partaczy , te silniki nie znosza jak ktos w nich dlubie nie majac podejscia do V6. :gwizdanie:
puertoss Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 a powiedz mi kolego czy da sie jeszcze wyzej wyciagnac v6?? czy 180KM to taka granica ktorej lepiej nie przekraczac zeby silnika nie zmeczyc jakie sa koszty wogole takiego zabiegu???
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Bardziej to sie nie opłaca go żyłowac, koszty 900-1400zł i masz pewniaka że z winy chipa nie siądzie, przed programem bedziesz miał diagnoze sprawnosci auta i oczywiscie nie oczekuj gwarancji :gwizdanie: bo na takie cos nie udziela sie gwary
puertoss Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 podpowiedz mi czy w okolicach lublina jest ktos kto potrafi okreslic czy mialem podciagane auto czy raczej nie??? czy bez hamowni sie nie obejdzie?! bo w papierach na AKN mam wbite 133KW.. i nie wiem czy jeszcze w niemczech nie bylo dlubane
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 podpowiedz mi czy w okolicach lublina jest ktos kto potrafi okreslic czy mialem podciagane auto czy raczej nie??? czy bez hamowni sie nie obejdzie?! bo w papierach na AKN mam wbite 133KW.. i nie wiem czy jeszcze w niemczech nie bylo dlubane zrób logi grupy 11 i wrzuć na forum, zaraz bedziesz miał odpowiedź czy jeżdzisz seria czy nie :gwizdanie:
puertoss Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 ok. jak sobie z tym poradze to zrobie logi i je wrzuce do weryfikacji. teraz szkolenie z zakresu robienia logowania
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 ok. jak sobie z tym poradze to zrobie logi i je wrzuce do weryfikacji. teraz szkolenie z zakresu robienia logowania zagadaj na temacie chełmskim spotów, to moze nakręcisz jeszcze spota
puertoss Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 juz nie trzeba gadac... ostatnio sie widzialem z chłopakami i aktualne jest spotkanie 12.09 pod lidlem; moze wtedy sie cos wyreza.
nowal Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 mialismy paska 2.5 po chipie na 200km. Jezdził naprawde dobrze i sppalał kosmicznie duzo ropy Nie ma co przy v6 wariowac bo pozniej sa negatywne skutki
puertoss Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 podpowiedz mi czy w okolicach lublina jest ktos kto potrafi okreslic czy mialem podciagane auto czy raczej nie??? czy bez hamowni sie nie obejdzie?! bo w papierach na AKN mam wbite 133KW.. i nie wiem czy jeszcze w niemczech nie bylo dlubane zrób logi grupy 11 i wrzuć na forum, zaraz bedziesz miał odpowiedź czy jeżdzisz seria czy nie :gwizdanie: i logi chyba zrobione wspolnie z rogalem daje je do oceny... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/276be8a4bdb5f905.html i powiedzcie mi czy to seria czy dlubane. O ile z tego cos sie da wyczytac
gregorianin Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Na podstawie samego tylko kanału 11 nie dowiesz się czy to na pewno seria. P.S. Ciśnienie jest seryjne
puertoss Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Na podstawie samego tylko kanału 11 nie dowiesz się czy to na pewno seria. P.S. Ciśnienie jest seryjne tu sa pelne prosba o analize http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=158222.msg1833945#msg1833945
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się