Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] dziwny dzwiek silnika [1.8T]


wustyle

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu auta z dolnej okolicy silnika/chlodnicy klimatyzacji (mniej wiecej srodek grilla), dochodzi taki "suchy", metaliczny dzwiek.

Poczatkowo myslalem, ze to wyje pompa wspomagania z powodu braku plynu, poniewaz rzeczywiscie jak sie wczoraj przyjrzalem, tego plynu bylo ciut mniej niz pokazywala miarka zamontowana na korku do zbiorniczka. Przed chwilka zalalem plyn. Auto nadal wyje, choc troche ciszej. Kierownica kreci sie lekko i normalnie. Olej jest. Zadna z pomaranczowych oraz nie daj Boze czerwonych kontrolek sie nie swieci. Dodam, ze mam uszkodzony termostat i do wyminay zaworek N75. Pod vag-a nie mam teraz mozliwosci sie podlaczyc, a moj nie komunikuje sie z silnikiem (opisywalem to w dziale diagnostyka vag). Taki sam dzwiek wydobywa sie z avanta ktory jezdzi po moim osiedlu, taki sam dzwiek zarejestrowalem dzis pod auchan w Piasecznie u kolegi w czarnej B5, sedan z napisem "players" na tylnej szybie '-)

Czy ktos z Was spotkal sie z takim "wyciem"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słucham tego dźwięku i nie brzmi on ładnie :confused4: Przypomniało mi się,że kiedyś w Carinie miałem identycznie,ale po obciążeniu układu el.np.po włączeniu ogrzewania tylnej szyby.Okazało się,że jest to alternator.Ale poczekajmy może ktoś miał podobny problem i się wypowie.Podeśle ten link swojemu mechanikowi,może on coś na ten temat będzie dokładnie wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylbym wdzieczny...

woze syna codziennie do dziadkow przed praca i nie wiem co mam robic

jechac w pon. do fabryki i w ciagu dnia podjechac do mechanika czy juz nie ruszac auta

co za pech no...[br]Dopisany: 16 Luty 2008, 17:45 _________________________________________________cayenne, a zobacz jeszcze tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25583.0

to co udalo mi sie zdiagnozowac moim vagiem (chodzi mi o pierwsza grupe)

tam jest komunikat "internal resistance too high" - to by sie moglo wiazac z alternatorem co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

Zajechane łożyska na pompie... ale wtedy po dwóch, trzech minutach powinno zamilknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawym nadkolu z przodu, zaraz za zderzakiem jest wtórna pompa pneumatyczna. Od niej jest ten błąd, "wykryto nieprawidłowy przepływ", więc pompa chodzi ale nie dmucha tak jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest pompa wspomagania układu kierowniczego! (Jeżeli by wyło wspomaganie kierownicy to dźwięk by się raczej zmieniał przy ruchach kierownicą). Ta o której ja myślę jest zasilana elektrycznie, bezp. chyba nr 42 (30A).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij owy bezpiecznik jeżeli ucichnie będzie znaczyło, że dobry typ i spokojnie możesz jechać...., a jak nie ucichnie to albo nie ten bezp. albo nie pompa i szukamy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem taki sam dźwięk i co się okazało po wszelkich kombinacjach odłączaniach itp. wyszło mi że mam zajechane łożysko takie długie na wentylatorze. Koszt części to jak pamiętam ok. 75 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...