wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Po odpaleniu auta z dolnej okolicy silnika/chlodnicy klimatyzacji (mniej wiecej srodek grilla), dochodzi taki "suchy", metaliczny dzwiek. Poczatkowo myslalem, ze to wyje pompa wspomagania z powodu braku plynu, poniewaz rzeczywiscie jak sie wczoraj przyjrzalem, tego plynu bylo ciut mniej niz pokazywala miarka zamontowana na korku do zbiorniczka. Przed chwilka zalalem plyn. Auto nadal wyje, choc troche ciszej. Kierownica kreci sie lekko i normalnie. Olej jest. Zadna z pomaranczowych oraz nie daj Boze czerwonych kontrolek sie nie swieci. Dodam, ze mam uszkodzony termostat i do wyminay zaworek N75. Pod vag-a nie mam teraz mozliwosci sie podlaczyc, a moj nie komunikuje sie z silnikiem (opisywalem to w dziale diagnostyka vag). Taki sam dzwiek wydobywa sie z avanta ktory jezdzi po moim osiedlu, taki sam dzwiek zarejestrowalem dzis pod auchan w Piasecznie u kolegi w czarnej B5, sedan z napisem "players" na tylnej szybie '-) Czy ktos z Was spotkal sie z takim "wyciem"?
cayenne Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Możesz wrzucić plik z dźwiękiem? Będzie prościej
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 dobry pomysl ide do garazu[br]Dopisany: 16 Luty 2008, 15:50 _________________________________________________tutaj link: http://pl.youtube.com/watch?v=LLit2YqlHwE
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 klima zepsta (uszkodzona jakas wazna rurka ssaco - tloczaca i parownik) probowalem wlaczac i wylaczac klimatronik, dzwiek nie znikal
cayenne Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Słucham tego dźwięku i nie brzmi on ładnie Przypomniało mi się,że kiedyś w Carinie miałem identycznie,ale po obciążeniu układu el.np.po włączeniu ogrzewania tylnej szyby.Okazało się,że jest to alternator.Ale poczekajmy może ktoś miał podobny problem i się wypowie.Podeśle ten link swojemu mechanikowi,może on coś na ten temat będzie dokładnie wiedział.
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 bylbym wdzieczny... woze syna codziennie do dziadkow przed praca i nie wiem co mam robic jechac w pon. do fabryki i w ciagu dnia podjechac do mechanika czy juz nie ruszac auta co za pech no...[br]Dopisany: 16 Luty 2008, 17:45 _________________________________________________cayenne, a zobacz jeszcze tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25583.0 to co udalo mi sie zdiagnozowac moim vagiem (chodzi mi o pierwsza grupe) tam jest komunikat "internal resistance too high" - to by sie moglo wiazac z alternatorem co?
mateogda Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - Zajechane łożyska na pompie... ale wtedy po dwóch, trzech minutach powinno zamilknąć.
create2fight Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 oj nie brzmi to ładnie odglos jakby metal tarl o metal a to nie wrozy nic dobrego lepiej odwiedz mechanika jak mozesz najszybciej
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - Zajechane łożyska na pompie... ale wtedy po dwóch, trzech minutach powinno zamilknąć. na pompie wspomagania?
mateogda Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 W prawym nadkolu z przodu, zaraz za zderzakiem jest wtórna pompa pneumatyczna. Od niej jest ten błąd, "wykryto nieprawidłowy przepływ", więc pompa chodzi ale nie dmucha tak jak powinna.
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 mozesz mi potwierdzic, ze chodzi o pompe wspomagania ukladu kierowniczego? grozi eksplozja, czy moge w poniedzialek jechac do pracy?
mateogda Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 To nie jest pompa wspomagania układu kierowniczego! (Jeżeli by wyło wspomaganie kierownicy to dźwięk by się raczej zmieniał przy ruchach kierownicą). Ta o której ja myślę jest zasilana elektrycznie, bezp. chyba nr 42 (30A).
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 rozumiem jedna watpliwosc tylko: moge jechac do pracy (20 km) i podjechac w ciagu dnia do mechanika, czy nie ruszac auta? (w sensie od razu do mechnika)
mateogda Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Wyjmij owy bezpiecznik jeżeli ucichnie będzie znaczyło, że dobry typ i spokojnie możesz jechać...., a jak nie ucichnie to albo nie ten bezp. albo nie pompa i szukamy dalej.
wustyle Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 dzieki:) przynajmniej mam jakis pukt zaczepienia jutro zejde do garazu i pokombinuje z bezpiecznikiem
sardo Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam Miałem taki sam dźwięk i co się okazało po wszelkich kombinacjach odłączaniach itp. wyszło mi że mam zajechane łożysko takie długie na wentylatorze. Koszt części to jak pamiętam ok. 75 zł.
wustyle Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 autko juz u mistrza w Sportmile '-) przy okazji zrobie wszystko inne co trzeba dzieki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się