ciahciah 3 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 W mądrej książce "Audi A4 sam naprawiam" na stronie 69 masz tabelkę, olej silnika ma mieć 80C czyli silnik rozgrzany ciśnienie włączenia 0,75-1,05bar(chyba chodzi podczas zapalania..) przy 2000obr co najmniej 2bar powyżej 3000obr max 7bar jeszcze jest podane ciśnienie na biegu jałowym dla 1.9TDI na pompowtryskach wiec podobny silnik co najmniej 0,8bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Dzieki ciahciah. Wklejam film. http://w359.wrzuta.pl/film/4ANFKo6XpO4/pomiar_cisnienia_oleju_passat_b5_1.9_tdi_afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 trochę na wyrost ten ciśnieniomierz 25bar pomiar można przyjmować z tolerancją +/-1bar nagraj filmik będąc pod silnikiem i zbliżając się kamera do rożnych elementów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Daje nastepny film pod silnikiem. http://w758.wrzuta.pl/film/7QssITpttIV/klepanie_passat_97r_1.9_tdi_afn[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 16:50_________________________________________________http://w299.wrzuta.pl/film/8lsXoOHtOhG/klepanie_passat_97r_1.9_tdi_afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 filmik spoko nagrany, klepanie w normie jak na dizla, może cykanie zbyt słyszalna, pisk z okolicy dwumasu i sprzęgła mnie zastanawia no ale to nie było klepanie tylko chyba odgłos jakiegoś łożyska, po dokręcaj wszystkie śruby w okolicy skrzyni bo może coś się poluzowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Sruby sprawdzalem sa ok.na czasie odkrece miske olejowa,moze przyczyna pukania tkwi w układdzie korbowo-tłokowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ja bym nic nie kombinował z miską, tam odgłosy były spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ok to w takim razie gdzie szukac przyczyny .? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slyzo1 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 wytarte krzywki na wałku rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Raczej krzywki odpadaja ,podmienialem juz wałek.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 19:52_________________________________________________Witam wszystkich wytrwałych,mam nadzieje ze udało mi sie znalezc przyczyne tego stukania,co myslicie o tym,,,,,? http://w860.wrzuta.pl/film/9kWNrytSvPt/walek_posredni_1.9_tdi_110km_afn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 luz jak sie patrzy. nie robiles rozrzadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Rozrzad robiłem,tylko nie zwrociłem uwagi na to koło,[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 09:30_________________________________________________Mysle ze jak skasuje ten luz to wszystko pwinno wrocic do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 roka zdecydowanie do wymiany. zawsze gdy zdemontowany jest pasek nalezy sprawdzic opory i luzy rolek, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Ok.ktora rolke masz na mysli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Ok.ktora rolke masz na mysli ? ta ktora kreciles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 niestety musze was wyprowadzic z bledu.Na pompie olejowej zawsze jest luz kiedys specjalnie przelozylem cala pompe z kolem i tez byl luz.Niestety ale to nie to.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Musashi mowisz zeby zmienic caly walek ten ktorym krecilem? vauxhall95 dzisiaj sprawdzalem w innym AFN i luzu było zero,a w tym przypadku jest prawie 1/3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 to nie walek tylko rolka wystepuje razem z lozyskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Musashi nie robilem tego jeszcze i nie za bardzo lapie gdzie tam wystepuje rolka z lozyskiem,pytalem dzisiaj w motoryzacyjnym i gosc w Etce nic mi mie pokazal co sie tam wymienia. Moze masz jakas fotke tej rolki z lozyskiem to byłoby ekstra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 ok. blad. niedokladnie spojrzalem na filmik. :gwizdanie: rolka faktycznie nie ma wlasnego lozyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się