Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Silnik zaczyna klepać, jak złapie temp.50-60st, AFN -nagrany dzwiek.


cowboy1

Rekomendowane odpowiedzi

W mądrej książce "Audi A4 sam naprawiam" na stronie 69 masz tabelkę, olej silnika ma mieć 80C czyli silnik rozgrzany

ciśnienie włączenia 0,75-1,05bar(chyba chodzi podczas zapalania..)

przy 2000obr co najmniej 2bar

powyżej 3000obr max 7bar

jeszcze jest podane ciśnienie na biegu jałowym dla 1.9TDI na pompowtryskach wiec podobny silnik co najmniej 0,8bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę na wyrost ten ciśnieniomierz 25bar :) pomiar można przyjmować z tolerancją +/-1bar :)

nagraj filmik będąc pod silnikiem i zbliżając się kamera do rożnych elementów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje nastepny film pod silnikiem.

http://w758.wrzuta.pl/film/7QssITpttIV/klepanie_passat_97r_1.9_tdi_afn[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 16:50_________________________________________________http://w299.wrzuta.pl/film/8lsXoOHtOhG/klepanie_passat_97r_1.9_tdi_afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmik spoko nagrany, klepanie w normie jak na dizla, może cykanie zbyt słyszalna, pisk z okolicy dwumasu i sprzęgła mnie zastanawia no ale to nie było klepanie tylko chyba odgłos jakiegoś łożyska, po dokręcaj wszystkie śruby w okolicy skrzyni bo może coś się poluzowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruby sprawdzalem sa ok.na czasie odkrece miske olejowa,moze przyczyna pukania tkwi w układdzie korbowo-tłokowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej krzywki odpadaja ,podmienialem juz wałek.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 19:52_________________________________________________Witam wszystkich wytrwałych,mam nadzieje ze udało mi sie znalezc przyczyne tego stukania,co myslicie o tym,,,,,?

http://w860.wrzuta.pl/film/9kWNrytSvPt/walek_posredni_1.9_tdi_110km_afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad robiłem,tylko nie zwrociłem uwagi na to koło,[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 09:30_________________________________________________Mysle ze jak skasuje ten luz to wszystko pwinno wrocic do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roka zdecydowanie do wymiany. zawsze gdy zdemontowany jest pasek nalezy sprawdzic opory i luzy rolek,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety musze was wyprowadzic z bledu.Na pompie olejowej zawsze jest luz kiedys specjalnie przelozylem cala pompe z kolem i tez byl luz.Niestety ale to nie to.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi mowisz zeby zmienic caly walek ten ktorym krecilem?

vauxhall95 dzisiaj sprawdzalem w innym AFN i luzu było zero,a w tym przypadku jest prawie 1/3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi nie robilem tego jeszcze i nie za bardzo lapie gdzie tam wystepuje rolka z lozyskiem,pytalem dzisiaj w motoryzacyjnym i gosc w Etce nic mi mie pokazal co sie tam wymienia.

Moze masz jakas fotke tej rolki z lozyskiem to byłoby ekstra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. blad. niedokladnie spojrzalem na filmik. :gwizdanie:

rolka faktycznie nie ma wlasnego lozyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...