cowboy1 1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Jak skasowac ten luz ,co zmienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 tam na 100% ma byc luz,wiec wiem,moze tutaj ciut za duzy sprawdz klin bo tam idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 luz bedzie, walek posredni napedzajacy pompe pracuje w panewce, a smarowana jest olejem pod cisnieniem ktory kasuje luz. w normalnej sytuacji osiowany jest pracujacym paskiem. jednak w sytuacji gdy ktores z kol rozrzadu jest uszkodzone moga powodowaz bicie paska i wiec ruchy osiowe walka posredniego pompy olejowej a to mogloby dawac efekty w ostaci stukow. mozna sie przyjrzec kolom rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 vauxhall95 sprawdzalem w innym silniku i zadnego luzu nie ma.a silnik jest ok. Musashi ok kołom sie przyjze,ale tak czy tak bede musial zlikwidowac ten luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 niestety nie macalem tego kołka w zadnej z odmian 1,9 tdi na VP37. a w PD go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 No tak,u mnie jest prawie 1/3 obrotu to luz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 na zdrowy rozum duzo. to kolo napedza walek, na koncu ktorego znajduje sie kolo zebate. napedza ono pompe olejowa. powodem nadmiernego luzu moze byc zarowno zebatka pompy, kolko napedu pompy, jak i zebatka walka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Dokładnie masz racje,musze to rozebrac i popatrzec na te koła ktore razem ze soba wspołpracuja,po niedzieli napisze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 zerknij 1, 22, 14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 super dzieki za foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=153397 i wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Dzieki mech 15 o to chodzilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardokondo 0 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 U mnie, co prawda w 2.5 V6 tdi, byl dokladnie ten sam rodzaj odglosu stukania, plus to,ze poijawialo sie i zanikalo-wyrobiona krzywka na walku rozrzadu. Moze otworz kape zaworow i popatrz co tam siedzi:)Odglos identyczny, myslalem wczesniej ze to wtrysk,ale po regeneracji bylo to samo:)a okazalo sie ze walki sie sypnely:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Dzieki mech 15 o to chodzilo. zrób porządną fotorelację z wymiany dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 mech 15 spoko link co do wymiany łozyskowania tego włka,ja mam dylemat jak zlikwidowac ten luz na kolach ktore razem ze soba wspolpracuja,pytalem dzisiaj w motoryzacyjnym i koszt tego tryba ktoren napedza pompe to 700zl,szok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 czyli luz masz tam z tyłu?? jak panewka z przodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Łozyskowanie z przodu od strony rozrzadu jest ok,takze z drugiej strony.Przeniesienie napedu z tego wałka posredniego na vacum pompe jest ok,problem jest z przeniesieniem napedu z vacum pompy na pompe olejowa,w tym miejscu widac jak przy przekazywaniu ruchu obrotowego ośka pompy olejowej jest klepana przez vacum pompe,lub odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big7887 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Podłącze się pod temat. Jaki jest finał tego problemu? Winna była ta rolka? Czy zalanie większej ilości oleju pomogło? Mam identyczny problem, silnik zaczyna klepać jak osiągnie 50-60 stopni. Na zimnym pracuje pięknie, mięciutko. Zaczął brać olej skubany... Nie kopci. Wcześniej tego nie było, nie wiem czym był zalany przed zakupem, więc zalałem go Liqui Moly 10w40. Przed zmianą oleju zaraz po zakupie tego nie było. Sytuacja prawie identyczna jak u autora tematu. Niedługo chcę zalać Motula 5w40 i miałem ogromne nadzieje, że to pomoże, ale po przeczytaniu tego tematu mam wątpliwości. I jak się to zakończyło Cowboy1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witaj zalanie wiecej oleju nic nie pomoglo.kupiłem nowa pompe podcisnienia i nowa pompe oleju.jak znajde troche czasu to zamontuje te nowe czesci i dam znac.To moze troche potrwac,gdyz z czasem kiepsko,ale relacje zdam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big7887 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jestem po jeździe, wlałem trochę więcej oleju. Może ucichło o jakieś 10%, ale to dalej nie to. Stuka nadal. Możliwe, że objawy mamy podobne, ale przyczynę inną. Ja bym się raczej upatrywał winy w popychaczach, szklankach...? Wierzę, że zmiana oleju z 10w40 na pełen syntetyk 5w40 pomoże. Mógłby wypowiedzieć się ktoś, komu popychacze ucichły po samej zmianie oleju? Da się znaleźć w internecie parę takich opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się