wojtas-audi 1 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Tak jak w temacie , problem polega na tym ze czasami rano przy -5 stopni samochod odpala i od dolu startuje (jak traktor - tyr tyr tyr tyr i wskakuje na obroty ) czym to moze byc spowodowane ? Wszystkie czesci wymienione byly - aku, swiece, filtry, rozrzad, paski .... W czym tkwi problem ? Dodam ze nie zawsze tak jest, czasem przy -5 odpali normalnie, czasem nie normalnie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Wojtas, logowałeś go kiedyś ? Może warto zrobić pełną diagnostykę VAGiem najpierw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Wojtas, logowałeś go kiedyś ? Może warto zrobić pełną diagnostykę VAGiem najpierw. Nie mialem jeszcze okazji, mysle ze niedlugo uda mi sie zrobic to wtedy moze sie cos wyjasni ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 podeslac linka jak sie robi logi? :gwizdanie: :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Nie mialem jeszcze okazji, mysle ze niedlugo uda mi sie zrobic to wtedy moze sie cos wyjasni ... To zrób pełne logi to może coś w nich będzie pomocne. Poza tym sprawdź przy okazji kable i konektory od świec żarowych. Jak jest cieplej to też tak wariuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jak jest cieplej to też tak wariuje ? Jak jest cieplo pali odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_wwa 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Pozwole sobie podlaczyc sie do tematu, bo mam taki sam problem. Jak jest ponizej zera czasem musze go krecic na 3 razy, bo nie chce odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszv8 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Świece, paliwo lub za późny kąt wtrysku to główne przyczyny. Najczęściej to ostatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesoly1601 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 A mi jak jest zimnooo to odpala ale obroty świrują, po czym po chwili wchodzi na równe... normalka czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Świece, paliwo lub za późny kąt wtrysku to główne przyczyny. Najczęściej to ostatnie. Generalnie w PD nie ma jako takiego kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Wojtas, zrób logi, a jak nie to poczekaj do zlotu to zrobimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszv8 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Kąt wtrysku : grupa 000 poz 2, grupa 004 poz 2. Kąt synchranizacji to parametr określający wzajemne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Obydwa parametry mają wpływ na odpalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 do sprawdzenia grupa 007( czujniki temp. na zimnym silniku wskazania powinny być takie jak temp. otoczenia) oraz grupa 004 pole 4 ma być w okolicach 0st. dopuszczalne +-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert191 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 no ja mam tez podobny problem. sprawdzilem grupe 007( wszystkie wartosci byly zblizone, pomiar na zimnym silniku ) i temp powietrza byla ta sama jak w Instruments grupa 003. jednak temperatzura pomiaru byla ok 8 stopni a naprawde bylo ok 2 stopni . czy to moze miec wplyw na kiepskie odplanie ? za bledna temperature odpowiedzielny jest czunik G2/G62?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 jednak temperatzura pomiaru byla ok 8 stopni a naprawde bylo ok 2 stopni . czy to moze miec wplyw na kiepskie odplanie ? 6 st. różnicy to nie dużo ale przy 8st. świece już nie grzeją ... za bledna temperature odpowiedzielny jest czunik G2/G62?? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wrzucajcie logi gdy cos opisujecie latwiej sie mysli. nie trzeba sie wtedy zastanawiac nad grupami i pozycjami. Świece, paliwo lub za późny kąt wtrysku to główne przyczyny. Najczęściej to ostatnie. Generalnie w PD nie ma jako takiego kąta wtrysku tylko kąt synchronizacji. Kąt wtrysku : grupa 000 poz 2, grupa 004 poz 2. Kąt synchranizacji to parametr określający wzajemne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Obydwa parametry mają wpływ na odpalanie. łukasz ma racje, ze nie ma sensu sie nim przejmowac. poniewaz kat wtrysku jest nierugulowalny zewnetrznie. zalezy od walka rozrzadu, jego krzywek i jest regulowany w pewnym zakresie przez ECU( zaworem magnetycznym pompkiPD) o pomiary nie maja sensu. trzeba sprawdzic kat synchronizacji, poniewaz jezeli rozrzad jest ustawiony prawidlowo, kat wtrysku jest rowniez prawidlowy. robienie grupy 004 BS jest zupelnie bezsensu poniewaz nie ma typowego sterowania katem wtrysku w zaleznosci od obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Niewiem co trzeba sprawdzic co nie, sam sie nie biore za logi, musze miec diagnoste Bo nie kumam co tam pisze w instrukcji, w kazdym badz razie raz jest normalnie i jest -8 i pali odrazu, a raz jest -8 i zapali za trzecim razem .... troche to wkurza , jak juz odpali, pochodzi ( po nocy ) to nie ma zadnego problemu z odpalaniem przez caly dzien . Auto stoi na dworze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Nie ma co tu gdybać - wróżkami nie jesteśmy - rób logi i wtedy będziemy patrzeć w cyfry i myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 wojtas-audi a nie zapowietrza Ci się :?: [br]Dopisany: 17 Luty 2008, 22:18 _________________________________________________ robienie grupy 004 BS jest zupelnie bezsensu poniewaz nie ma typowego sterowania katem wtrysku w zaleznosci od obrotow. grupa 004 pole 4 czyli kąt synchronizacji do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się