Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Błąd 17965 -notlauf (walcze z nim kilka miesięcy) Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam audi a4 b6 130km 2001 r. Oto moja historia notlaufow:

1) w marcu tego roku problem z odcinaniem turbiny pojawił się po raz pierwszy, więc wyczyściłem łopatki turbiny, do czerwca było dobrze zero problemów.

2) w czerwcu sporadycznie pojawiał się ten problem, później coraz częściej, więc na początku lipca wyczyściłem zawór egr i kolektor, 2 tygodnie zero problemów, później znowu to samo

3) następnie wymieniłem nowy zawór n75 samochód stał się pardziej dynamiczniejszy lecz po dwóch dniach znowu przeładowanie turbiny i błąd 17965.

Postanowil zrobić logi ( po raz pierwszy ) podczas logów dynamicznych auto łapało notlaufa. Proszę o pomoc bo już naprawde mam dość tej zabawy z tym samochodem.

Logi:

Zwykłe:

blog 000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55939.html

blog 004, 007, 013 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55940.html

blog 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55941.html

Basic:

blog 000 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55942.html

blog 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55943.html

blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55944.html

Dynamiczne:

blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55945.html

blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55946.html

blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55947.html

blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55948.html

blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55949.html

blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55950.html

blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55951.html

blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55952.html

Opublikowano

turbo ci straszliwie przeładowuje .... a moze cos zle wyczysciłes ? albo zle zlozyles ?

Opublikowano

Szczerze to ja tego nie robiłem.. tylko kolega mechanik "domowymi sposobami" ... Wygląda na to że trzeba oddać tą turbine w dobre ręce żeby ktoś ją porządnie przeczyścił.

Gdy zmieniałem zawór n75, sprawdziłem czy na wierniku jest luz, okazało się ze 0 luzów... ale niepokojącą sprawą był olej znajdujący się w turbinie i węzie wylotowym. Pytanie jak dostał się tam olej?

Opublikowano

Paweł to nie czujnik :wink4:

Opublikowano

Tak wyglądał log grupy 011D gdy miałem źle wpięty wężyk od N75 do gruchy:

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51939.html

Sztanga ani drgnęła wtedy.

Tak wygląda po przepięciu:

http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55226.html

Notlaufów już nie ma, sztanga płynnie chodzi, mogę pociągnąć go na maksa ale dalej jest słaby, przede wszystkim zobacz wężyki :wink4:

Opublikowano

jak rozwiążesz problem to napisz co i jak bo to chyba częsta przypadłość po domowym czyszczeniu. U mnie też sztanga ledwo chodzi i łapie noty choć turbinka wyczyszczona prawidłowo.

Opublikowano

Jutro posprawdzam wszystkie wężyki jeżeli tam będzie wszystko w porządku to poszukam dobrego mechanika żeby ją rozebrał i sprawdził co się z nią dzieje, mam tylko nadzieję że nie trzeba będzie jej regenerować...

Opublikowano

Paweł to nie czujnik :wink4:

No i znowu się pomylłem... za dużo tego :angry:

P.S. Przemku sory za OT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...