Ore77 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witam posiadam audi a4 b6 130km 2001 r. Oto moja historia notlaufow: 1) w marcu tego roku problem z odcinaniem turbiny pojawił się po raz pierwszy, więc wyczyściłem łopatki turbiny, do czerwca było dobrze zero problemów. 2) w czerwcu sporadycznie pojawiał się ten problem, później coraz częściej, więc na początku lipca wyczyściłem zawór egr i kolektor, 2 tygodnie zero problemów, później znowu to samo 3) następnie wymieniłem nowy zawór n75 samochód stał się pardziej dynamiczniejszy lecz po dwóch dniach znowu przeładowanie turbiny i błąd 17965. Postanowil zrobić logi ( po raz pierwszy ) podczas logów dynamicznych auto łapało notlaufa. Proszę o pomoc bo już naprawde mam dość tej zabawy z tym samochodem. Logi: Zwykłe: blog 000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55939.html blog 004, 007, 013 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55940.html blog 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55941.html Basic: blog 000 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55942.html blog 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55943.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55944.html Dynamiczne: blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55945.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55946.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55947.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55948.html blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55949.html blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55950.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55951.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55952.html
trezor4 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 turbo ci straszliwie przeładowuje .... a moze cos zle wyczysciłes ? albo zle zlozyles ?
Ore77 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Szczerze to ja tego nie robiłem.. tylko kolega mechanik "domowymi sposobami" ... Wygląda na to że trzeba oddać tą turbine w dobre ręce żeby ktoś ją porządnie przeczyścił. Gdy zmieniałem zawór n75, sprawdziłem czy na wierniku jest luz, okazało się ze 0 luzów... ale niepokojącą sprawą był olej znajdujący się w turbinie i węzie wylotowym. Pytanie jak dostał się tam olej?
PAWEL69 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Witaj Sprawdż czujnik ciśnienia doładowania G71 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 pozycja nr.5 Pozdrawiam Paweł
Biszczan Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Tak wyglądał log grupy 011D gdy miałem źle wpięty wężyk od N75 do gruchy: Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51939.html Sztanga ani drgnęła wtedy. Tak wygląda po przepięciu: http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55226.html Notlaufów już nie ma, sztanga płynnie chodzi, mogę pociągnąć go na maksa ale dalej jest słaby, przede wszystkim zobacz wężyki
Dastin Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 jak rozwiążesz problem to napisz co i jak bo to chyba częsta przypadłość po domowym czyszczeniu. U mnie też sztanga ledwo chodzi i łapie noty choć turbinka wyczyszczona prawidłowo.
Ore77 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Opublikowano 1 Września 2011 Jutro posprawdzam wszystkie wężyki jeżeli tam będzie wszystko w porządku to poszukam dobrego mechanika żeby ją rozebrał i sprawdził co się z nią dzieje, mam tylko nadzieję że nie trzeba będzie jej regenerować...
PAWEL69 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Paweł to nie czujnik No i znowu się pomylłem... za dużo tego P.S. Przemku sory za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się