83piotrek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam, mozna wymienic same sprezyny przy amortyzatorach standard ? Wiem, ze niektorzy tak maja i nie narzekaja................. ale pytam znawcow
Digit Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 kolega poczyta, bo takich tematów był tysiąc już. Jeżeli chodzi o wymianę ori sprężyn na obniżające to wiele osób tak jeździ, ale nie jest to najlepszy pomysł, a jeżeli przesadzimy z obniżeniem, to amorki zaraz powiedzą pa pa i zamiast przyczepności będą niekontrolowane zachowania i tylko pogorszymy sprawę. Jeżeli już to wymieniamy sprężyny i amorki najlepiej w komplecie.
A-rek Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam, mozna wymienic same sprezyny przy amortyzatorach standard ? tak
elmartinez Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Ja bym wymienił sprężyny wraz z amortyzatorami.
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Do oski masz tanie mtsy wiec mozesz sie połasic o komplecik
JarusKK Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Panowie a powiedzcie mi czy po obniżeniu audiczki o 30mm przód i tył i założeniu 17'' calowych felg prześwit sie dużo zmniejszy ???
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Panowie a powiedzcie mi czy po obniżeniu audiczki o 30mm przód i tył i założeniu 17'' calowych felg prześwit sie dużo zmniejszy ??? będzie dobrze, że tak powiem w sam raz dla 17ki zobacz do mnie
A-rek Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Panowie a powiedzcie mi czy po obniżeniu audiczki o 30mm przód i tył i założeniu 17'' calowych felg prześwit sie dużo zmniejszy ??? zmniejszy się o jakieś 2 cm
JarusKK Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 no 2cm to nie tragedia :)a za to ładnie sie prezentuje :) a powiedzcie mi czy przy skręcaniu nic tam sie nie dziej ???nie ociera o nadkole??? i czy jak mam quattro to ten górny tylny wahacz pozwoli włożyć 17'' fele ???bo tam zbyt dużo miejsca nie ma przynajmniej w sedanie :/ bo nie wiem jak w kombi jest
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 no 2cm to nie tragedia :)a za to ładnie sie prezentuje :) a powiedzcie mi czy przy skręcaniu nic tam sie nie dziej ???nie ociera o nadkole??? i czy jak mam quattro to ten górny tylny wahacz pozwoli włożyć 17'' fele ???bo tam zbyt dużo miejsca nie ma przynajmniej w sedanie :/ bo nie wiem jak w kombi jest odległosć koła od wachacza jest nie zmienna przy zmianie felg poprostu musisz dawac odpowiedni profil opony, dla 17ki jest to 45 Przy takim obnizeniu nic ci nie będzie obcierać, bo to znikome obnizenie, no chyba że bedziesz miał spręzyny zużyte za miękkie :gwizdanie:
JarusKK Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 to moje obawy są coraz mniejsze:) a jak auto sie zachowuje na naszych koleinach ?? bo domyslam się ze troche tłucze :/
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 to moje obawy są coraz mniejsze:) a jak auto sie zachowuje na naszych koleinach ?? bo domyslam się ze troche tłucze :/ W lublinie napewno czasem przytrzesz tam nie ma ulic :gwizdanie: Ogólnie nie ma tragedii
zgredek27 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 no 2cm to nie tragedia :)a za to ładnie sie prezentuje :) a powiedzcie mi czy przy skręcaniu nic tam sie nie dziej ???nie ociera o nadkole??? i czy jak mam quattro to ten górny tylny wahacz pozwoli włożyć 17'' fele ???bo tam zbyt dużo miejsca nie ma przynajmniej w sedanie :/ bo nie wiem jak w kombi jest odległosć koła od wachacza jest nie zmienna przy zmianie felg poprostu musisz dawac odpowiedni profil opony, dla 17ki jest to 45 Przy takim obnizeniu nic ci nie będzie obcierać, bo to znikome obnizenie, no chyba że bedziesz miał spręzyny zużyte za miękkie :gwizdanie: profil dla 17ki to 45 ale przy zalozeniu że szerokość jej to 225. Są od tego kalkulatory w internecie. Ja mam 225/45/17 z felgą 8,5J i jest przyjemnie :gwizdanie:
JarusKK Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 No dobra 225/45/17 a jak by założyć 215/45/17 to powinna też pasować i nie powinno ocierać nic A zawieszenie chyba skraca swoja żywotność ?? W lublinie napewno czasem przytrzesz tam nie ma ulic :gwizdanie: Ogólnie nie ma tragedi ale mowa o tym przytarciu jest o spodzie ??
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 no "brzuchem" jak gdzieś wpadniesz szybciej
JarusKK Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 A na zawieszeniu -30 i na kołach 16'' jak by to wyglądało ??? Przepraszam że tak sie o wszystko wypytuje ale chce troszke poszerzyć wiedze :) na ten temat
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Nie ma tragedii, ale to raczej setup na zime [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 22:59_________________________________________________ tu jest 15ka i -30
LOKO Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 U mnie jest -30 i org 205/55 R16 i jest OK Chilowo to setup letni ale na przyszły sezon też ma być 215/45/17 i nie powinno być problemu. W tym roku zrobilem na 17stkach 1,5 tys. km i w/g mnie lata się całkiem przyjemnie.
JarusKK Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Panowie a myslałem nad takim czymś ogólnie podobaja mi się te pięcioramienne ale te orginalne też niczego sobie Oczywiście 17:)
HaVoK Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Panowie a myslałem nad takim czymś ogólnie podobaja mi się te pięcioramienne ale te orginalne też niczego sobie Oczywiście 17:) To było pytanie czy stwierdzenie? :gwizdanie: Jeżeli pytanie to pierwszy setup - a drugi - Jeżeli stwierdzenie to - acha PS: Chyba nie ten temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się