psiku25 Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam, Tak to było w sobotkę...jadąc zaledwie 70km/h zgasł silnik,dodam w tym miejscu że to automat a po zgaśnieciu autka nie szarpneło, sam też nie zwalniał.Po zatrzymaniu przesunołem dzwignię na pozycję P i wyłączyłem zapłon,próba odpalenia ponownie autka nie powiodła się...zaczeła mrygać kontrolka świeć żarowych,rozrusznik kręcił aczkolwiek autko odpalić nie chce. Za nim usłysze wyrok od lekarza, licze na Wasze opinie. Pozdrawiam
demoralizator Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Ja już ten problem przerabiałem kilkakrotnie Dwa razy problem dotyczył sławnej pompy vp 44 a kolejne dwa to była wina komory spiętrzającej w zbiorniku. Koszty naprawy pompy są nie małe bo w tysiącach a sprawa komory jest nieco tańsza i używkę można załatwić to już liczy się w setkach. Pozdrawiam i życzę więcej optymizmu
adikrakow Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 pompa możliwe ale niekoniecznie, skoro mrygają świece żarowe, to ewidentnie zapisał się błąd w sterowniku, u mnie jak padła pompa nie wywaliło żadnego błędu... musisz podpiąć VAGa i zobaczyć co pokaże
psiku25 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Vag podłączony,pojawił się jedynie błąd w skrzyni ale to ze względu na zgaśnięcie silnika podczas jazdy a to automat.Błąd wykasowany,skrzynia ok.Pojawiła się również informacja iż niski jest prąd tzn aku = słabizna.Nic więcej nie wyszło,pompa jako przyczyna została również wyeliminowana-działa. Dzisiaj łądowanie aku i na macanego :> będzie szukana przyczyna bo na kompie nic nie widać.
adikrakow Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Vag podłączony,pojawił się jedynie błąd w skrzyni ale to ze względu na zgaśnięcie silnika podczas jazdy a to automat.Błąd wykasowany,skrzynia ok.Pojawiła się również informacja iż niski jest prąd tzn aku = słabizna.Nic więcej nie wyszło,pompa jako przyczyna została również wyeliminowana-działa. Dzisiaj łądowanie aku i na macanego :> będzie szukana przyczyna bo na kompie nic nie widać. nooo to jest akurat logiczne jak padnie aku to wogóle nie pojedziesz, ale mówiłeś że mrygała kontrolka świec więc aku coś tam prądu miał, poza tym rozrusznik kręcił, jakby była to wina akumulatora to ani by nie jęknął...
psiku25 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgadza sie....ale czy mogła by byc to przyczyna świec?? Czy mrygająca kontrolka od świec żarowych zawiadamia między innymi o problemie ze świecami??
grzanek85 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Mi migała kontrolka od świec jak padł czujnik temp płynu, ale w Audi jest to ogólnie kontrolka ostrzegawcza.
psiku25 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 oooo naprawione,mojejmu lekarzowi zajeło dzień szukania przyczyny gdy do niego zadzwoniłem i dzięki DEMORALIZATORowi :oklaski:,zasugerowałem by się dobrze pompą zajoł i odpowietrzaniem według wskazań w/w kolegi-oświeciło mojego doktora i pisze co się działo....do wymiany filtr paliwa z którego aż wypadał syf układ paliwowy do wyczyszczenia,pompa vp 44 ocalała i ma sie dobrze :>. Dodam ku przestrodze by jeździć na dobrym paliwie tzn na sprawdzonych stacjach bo ja mimo iz tankowałem BP ULTIMATE nonstop miałem problem i gdy np.macie opór przy 3 tyś obrotów ale nie zawsze i wydaje Wam się że to błacha sprawa to lepiej odwiedźcie swojego mechanika by pózniej nie było za późno. Pozdrawiam. Można zamknąć :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się