Rarity Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Panowie nie mam doświadczenia i bardzo proszę o pomoc bo pogubiłem się już w temacie off setu , dystansów i cali. Pytanie jest proste Czy felgi ROZMIAR:8 x 18 ROZSTAW ŚRUB:5x112 ET: 35 będą pasowały do avanta b6 z 2004. zawieszenie jest standardowe.
adamooo Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 będą pasowały..ale będzie wyglądał jak allroad..
inco Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 tak jak napisal adamooo - na 18" na standardowym zawiasie bedzie autko stalo bardzo wysoko i bedzie to malo efektownie wygladalo
Rarity Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 o kurcze, zmartwiło mnie to bardzo. Może zaproponujecie coś co pasowałby po to zawieszenie ?
Gość krzychuzzz Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Albo kupujesz mniejsze felgi albo zmieniasz zawias. Nic tu więcej nie wykombinujesz...
Flyer Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Może zaproponujecie coś co pasowałby po to zawieszenie ? Jakies ori felgi 16"
inco Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Rarity zastanow sie nad nizszym zawieszeniem zapytaj sie kogos kto ma b6 ile kosztuje bo duzo osob na forum zmienilo, pozatym ogladnij sobie zdjecia w galerii jak to wyglada, napewno ci sie spodoba :th: - oczywscie mowie o jakiejs delikatnej glebie a nie szuraniu "brzuchem" po asfalcie
Iverson Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 kolego -20mm lub -30mm to nie jest tragedia,popytaj się ludzi którzy jeźdżą na takim zawiasie. więcej info w temacie: "moja A4".
Mad_MAX Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Ja mam -30mm przod i tyl ori i jezdzi sie elegancko , przynajmniej nie odczulem zadnego dyskomfortu w stosunku do ori
poziek Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 -30 to granica na seryjnych amorkach ja mam -38 i juz jest zbyt "piłeczkowo"
Squdow Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Ja mam -30mm przod i tyl ori i jezdzi sie elegancko , przynajmniej nie odczulem zadnego dyskomfortu w stosunku do ori a jak z koleinami bo na 18 niski profil.... pewnie w 225 nie wpada w koleiny i nie rzuca kierownicą ?
Iverson Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 a jak masz 195mm czy 205mm i wjedziesz w koleinę to Cie nie rzuca??
Squdow Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 a jak masz 195mm czy 205mm i wjedziesz w koleinę to Cie nie rzuca?? nie wiem jakie mam zimowki ale nie u mnie kierownica jest sztywno a mi chodzi o efekt skręcania kierownicy
Reggi Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 przy 225 skreca kierownicą I to na ostro Czy ze startu czy podczas jazdy
Iverson Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 jak masz nierówną drogę to i podczas jazdy nic w tym dziwnego-niestety bez trzymanki się nie obejdzie
Squdow Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 przy 225 skreca kierownicą I to na ostro Czy ze startu czy podczas jazdy no właśnie o tym mowie.. ale czym większy profil tym efekt mniejszy dlatego nie mozna przesadzać ani zszerokością ani z rozmiarem feli ani z zawisem
marcin j Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Do jazdy na 18 trzeba się przyzwyczaić, bierz 18" zawias -20 , - 30 i będzie miód
Flyer Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 hahah... 225 skreca kierownica? Wy chyba nie jezdziliscie nigdy na 235 Cala zime latalem na 225/50/17 i bylo elegancko, wrecz idealnie. Zalozylem letnie 235/17/45 i jezdzi momentami sam, wystarczy wieksza łata na asfalcie i auto skreca.
Iverson Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 jezdzi momentami sam, wystarczy wieksza łata na asfalcie i auto skreca. przy 225x45x17" miałem dokladnie tak samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się