Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przy spadku obrotów (1500 - 900) dziwne chopki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przegladalem forum ale nie moge znalesc odpowiedniej odp do mojego pytania :gwizdanie:

Oto moj problem: smigamy sobie w korku, przykladowo 2 bieg (dzieje sie to na 1 i 2) obroty 1600 z lekko wcisnietym gazem. Kiedy odpuszczamy gaz (nie wciskamy sprzegla) i obroty zaczynaja spadac auto w tym przedziale (1500-900) daje takie lekkie chopki, kangurki czy c**j jak to nazwac :kox: To troche wkurzajace i pytanie, jak to wyeliminowac, co to moglo jeb**c? :mysli:

Z gory dzieki za wszelka pomoc :decayed:

Opublikowano

Podpinamy pod VAG-a.

Opublikowano

Nie ma zadnych niepokojocych oznak na VAGu :(

Opublikowano

Ale jakie chopki? :D Szarpie samochodem czy co?

Szarpie szarpie ... delikatnie ale szarpie w wkurzajace to troche :confused4:

Opublikowano

Na 99% obstawiał bym słabe poduszki silnika(skrzyni), więc one w pierwszej kolejności do sprawdzenia(wymiany),

ewentualnie zespół sprzęgła nierówno bierze ale to mniej prawdopodobne.

Może czasem się zdarzyć, że nawet sama poducha silnika jest O.K. ale jest niedokręcona na jej mocowaniu albo

ktoś przyoszczędził i zamontował niewłaściwą ( od innego silnika lub tani zamiennik).

Opublikowano

Na 99% obstawiał bym słabe poduszki silnika(skrzyni), więc one w pierwszej kolejności do sprawdzenia(wymiany),

ewentualnie zespół sprzęgła nierówno bierze ale to mniej prawdopodobne.

Może czasem się zdarzyć, że nawet sama poducha silnika jest O.K. ale jest niedokręcona na jej mocowaniu albo

ktoś przyoszczędził i zamontował niewłaściwą ( od innego silnika lub tani zamiennik).

Ale to by szarpalo akurat w tym przedziale obrotow i akurat na tych biegach?

Opublikowano

Tak, bo wtedy najintensywniej następuje hamowanie silnikiem.

Ja przynajmniej miałem dokładnie to samo tyle że w innym aucie a nie w A4.

Opublikowano

cewki, świece, wtryski, pompa

przepływka, zloguj ją i zobaczymy czy sie nie wiesza

Opublikowano
cewki, świece, wtryski, pompa

przepływka, zloguj ją i zobaczymy czy sie nie wiesza

Jakich grup zrobic logi?

Opublikowano

Miałem podobnie, po odpuszczeniu gazu, miałem jedno, lub kilkukrotne poszarpywanie auta, VAG nic nie wypluł, dopiero po 2mscach, gdy nie mogłem odpalić auta, wypluł Czujnik Temperatury Cieczy chłodzącej, po jego wymianie zero poszarpywań.

Opublikowano

Miales tak na kazdym biegu (te poszarpywania)? Ostatnio zauwazylem ze na 5 biegu okolo 160km/h, koles przede mna widze ze wolniej jedzie wiec odpuszczam calkowicie gaz i te poszarpywania tez sa wyczuwalne :kwasny:

Opublikowano

Na każdym. Gdy jechałem rozpędzony na 5'tce i odpuściłem gaz, miewałem jedno szarpnięcie, przypuszczałem, że mam przeguby do wymiany, ale to nie było to. Gdy obroty spadały jeszcze niżej na 5tce (nie wiem na ilu obrotach) zaczynały się te kangurki, to redukcja na mniejszy bieg, odpuszczenie gazu - jedno szarpnięcie, znów spadały obroty i kangurki i tak na każdym praktycznie biegu. Było to denerwujące, bo chłopaki na forum mówią, że na biegu auto nic nie spala. Ale jak tu jechać na biegu, jak mi auto szarpie i jeździłem na luzie :D Ale wymiana czujnika i wszystko jest już dobrze :)

Opublikowano

Jutro kupie i zobacze czy to cos da :thumbup1:

---------- Post dopisany 12-07-2012 at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2012 at 18:45 ----------

No i wymienione :decayed: Praktycznie szarpanie wyeliminowane do zera, cos tam szarpnie czasami no ale bardzo delikatnie :kox:TnX dzieki za pomoc:banan: :thumbup1:

Opublikowano

Proszę Cię bardzo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...