MATIUS Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 jak auto rozgrzane np po jezdzi i postoju w korku tenp cieczy przekracza 94stopnie to wiskoza sie zalancza i wlasnie taki dzwiek v6 sie wydobywa ale to nie caly czas ostudzi sie i potem normalnie ma pracować jeżeli masz tak cały czas to znaczy ze wiskoza padła... dobra wiskoza musi ci sie dać zatrzymać na zimnym silniku ręką...a jak sam ja zakręcisz( na zgaszonym silniku to ma na początku mały opór a potem kręci się lżej...
mateuszb1 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 jeżeli nie daje gazu kreci sie normalnie, no ale jak dodał gazu to mój wiatraczek wiruje jak szalony:), na zimnym silniku kreci sie nawet lekko, ale ten obok wiatrak dużo lzej sie kręci
zbojna Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Sprzęgło wiskotyczne ciężko sprawdzić, ja w BMW wymieniłem i co później się okazlo ze stare również było sprawne. Wiec jeżeli temperatura jest ok, nic nie zmieniaj, sprzęgło wiskotyczne jest zepsute jak nie chłodzi czyli temperatura rośnie, lub jak sie zablokuje czyli chodzi na okrągło, wtedy zazwyczaj silnik jest nie dogrzany. Ale czy jest zablokowane łatwo możesz sprawdzić...
mateuszb1 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Sprzęgło wiskotyczne ciężko sprawdzić, ja w BMW wymieniłem i co później się okazlo ze stare również było sprawne. Wiec jeżeli temperatura jest ok, nic nie zmieniaj, sprzęgło wiskotyczne jest zepsute jak nie chłodzi czyli temperatura rośnie, lub jak sie zablokuje czyli chodzi na okrągło, wtedy zazwyczaj silnik jest nie dogrzany. Ale czy jest zablokowane łatwo możesz sprawdzić... łatwo moge sprawdzić jak?? moj silnik chodzi jak bestia teraz z tym wiatrakiem:)
zbojna Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Najlepiej to sprawdzić na zimnym silniku, weź jakaś plastikowa butelkę i zobacz czy nią zatrzymasz wiatrak, ręka nie polecam, bo jak jest zablokowana może zaboleć. Jak na zimnym tez tak szumi to może być właśnie zablokowana
mateuszb1 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 No sprawdziłem nie da się zatrzymać wiatraka, wiec wisko do wymiany:(
MATIUS Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 dokłądnie wisko zapieczone więc do wymiany... radze wyemienic bo jak ci stzreli wiatrak platikowy to i chłodnica oberwie i większe koszty będziesz miał a sprzęgło wiskotyczne ja płaciłem 80zł....
zbojna Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Trochę tanio dałeś, jeżeli chodzi o sprzęgło wiskotyczne to polecam orginal ze względu na materiał wykonania, podróbki sa gorszej jakości i mogą się załączać np. przy ponad 100 stopniach
mateuszb1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 pytanie jeszcze raz jutro jadę kupić sprzęgło wiskozy, i takie pytanie do wymiany musze zdejmować pasek klinowy czy nie? i czy cały przód rozkręcić musze?? kiedyś widziałem fajną instrukcje na forum z fotkami, ale teraz nie znalazłem? może ktoś mi pomoc??[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 12:33_________________________________________________nikt nie pomoże?
grippen Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 pytanie jeszcze raz jutro jadę kupić sprzęgło wiskozy, i takie pytanie do wymiany musze zdejmować pasek klinowy czy nie? i czy cały przód rozkręcić musze?? kiedyś widziałem fajną instrukcje na forum z fotkami, ale teraz nie znalazłem? może ktoś mi pomoc??[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 12:33_________________________________________________nikt nie pomoże? przecież to zrozumiałe że jak wymieniasz sprzęgło wiskotyczne to musisz zdemontować pasek chłodnice i zderzak też musisz ściągnąć
fryt Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 jedyne co trzeba zdemontowac to oslona przednia silnika. nic pozatym. dostęp nie jest rewelacyjny ale da sie to zrobic w mniej jak 10 minut!!!
Tomek20 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 mam koledzy bardzo podobny problem wymieniłem wiskozę jednak nie wiem czy powinno tak być że wentylator ciągle pracuje i da się go zatrzymać nie wiem czemu tak jest co dziwne łapie czasem temp 100 stopni i nie ma takiego charakterystycznego przyspieszenia pracy wentylatora tak jak w innych samochodach proszę o odpowiedz
Fr0styyy. Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Sorry, za odkop, ale czy w 1.8T AVJ też ta wiskoza jest? Tak czytam i czytam i nie mogę ogarnąć co w ogóle jest Przecież wentylator nie jest napędzany wałem, tylko elektrycznie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się