japkool Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Chłopaki jak w temacie wczoraj wymienili mi tarcze i klocki z przodu. Przy wyhamowywaniu do 0km tuz przed zatrzymaniem załącza mi ABS. Podjechałem do nich reklamować ale pech chciał ze odbierałem tuż przed zamknięciem wiec pocałowałem brame. Do warsztatu mam 50km i bede tam dopiero w weekend. Jak patrze na tarcze i klocek to on cala powierzchnia nie przylega. Po przejechaniu kilkunastu km z normalnym używaniem hamulca wyraznie czuc klocek i cieplo od tarcz. Istnieje mozliwosc ze to sie musi ulozyc i bedzie OK? Czy na bank cos mi skopali?
bogus096 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Wszystko jest nowe i musi się dotrzeć po takiej wymianie nawet powinien gorzej hamować.Po kilku hamowaniach na ful wszystko powinno być ok.
kalik Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Pasowało by podpiąć vaga i sprawdzić jak zczytuje prędkości z kół i czy nie wyskoczy jakiś błąd ABS. Wina może być tego typu, że czujnik ABS jest źle osadzony i trzeba go delikatnie dopchnąć. Nowy klocek nie będzie przylegał całą powierzchnią do tarczy, ze względu na swoje wyprofilowanie. Później jak się będzie ścierał dojdzie całą powierzchnią. Ciepło z tarczy to normalna sprawa. Żeby zatrzymać 1,5 tony żelaza musi troszkę potrzeć o tarczę, a wiadomo, gdzie jest tarcie tam robi się ciepło.
bogus096 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Miałem podobny problem czujnik ABS-u był lekko przestawiony i przy hamowaniu włączał się ABS pojechałem do warsztatu co wykonywał usługę wymiany tarcz i klocków i mi to poprawili.
RFK Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Ja bym ci radził przejechać się do nich niech sprawdzą dla świętego spokoju
EndriuGiz Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 podepnę sie do tematu ja mam taki problem gdy jade wieksza predkoscia np 140 i później chce wyhamować czuje pulsowanie na pedale i czuc ze wlacza sie abs
ogion Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Na początek podepnij vaga i sprawdź jak Ci sczytuje prędkości z poszczególnych kół.
pioteros Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 ja tez mam problem, abs wlacza sie ponizej 30km/h, ale jak zczytywalem predkosci na postoju to na VAGu pokazalo w 4 oknach po 1km/h, czy to normalne? bledow czujnikow nie mam
Góral65 Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 możliwe że w którymś kole zabrudzony jest wieniec a dokladnie jedna kostka i jak wolno się jedzie to odczytuje jakby koło stało i się włącza ABS
ogion Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 ja tez mam problem, abs wlacza sie ponizej 30km/h, ale jak zczytywalem predkosci na postoju to na VAGu pokazalo w 4 oknach po 1km/h, czy to normalne? bledow czujnikow nie mam Jeśli dobrze pamiętam to też tak mam że na postoju mi pokazuje 1km/h ale ABS działa jak trzeba. Musisz sprawdzić w trakcie jazdy czy pokazuje jednakowe prędkości.
grzechuwoj Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 możliwe że w którymś kole zabrudzony jest wieniec a dokladnie jedna kostka i jak wolno się jedzie to odczytuje jakby koło stało i się włącza ABS Popieram wypowiedź jest zabrudzony rowek od czujników ABS na 100%
pioteros Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek?
adik1983 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 u mnie w a4 po wymieniałem tylne tarcze łożyska klocki teraz po wymianie zauważyłem że przy hamowaniu załącza abs znaczy tyrkocze pedaŁ CZYM TO może być spowodowane czy to mu przejdzie czy coś z tym trzeba zrobic [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 18:53_________________________________________________a czy powodem tego może być zapowietrzony układ
Góral65 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 u mnie w a4 po wymieniałem tylne tarcze łożyska klocki teraz po wymianie zauważyłem że przy hamowaniu załącza abs znaczy tyrkocze pedaŁ CZYM TO może być spowodowane czy to mu przejdzie czy coś z tym trzeba zrobic [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 18:53_________________________________________________a czy powodem tego może być zapowietrzony układ zdecydowanie nie jeśli masz zapowietrzony układ to pedał jest miękki i trzeba nacisnąć kilka razy aby wyhamować [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:06_________________________________________________ a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek? a da się go wyczyścić zdejmując tylko koło ewentualnie zacisk? inaczej- nie rozbierając wahaczy ani półosiek? nie pamiętam jak tam jest ale raczej nie trzeba podnieś autko zdejmij koło pełny skręt i powinna być widoczna chociaż mała część kręcąc kołem można wyczyścić
adik1983 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 czli na co góralu obstawiasz [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 19:32_________________________________________________czy ten czujnik abs powinien wejsc do konca w piaste bo u mnie w tylnych kołach jest tak że brakuje 3-4 mm żeby wszedł do konca czy to jest prawidłowe
grzechuwoj Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Najprościej jest sprawdzić interfejsem czujniki, który się wysypuje przy hamowaniu z małą prędkością.
LU_Angel Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 podłącz vaga, on ci powie całą prawdę, który czujnik się upił i szaleje
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Chyba że przy wymianie i czyszczeniu rdzy ze starych klocków coś wpadło w wieniec
pioteros Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 co do mojegu problemu - sprawdziłem predkości kół na samochodzie w czasie jazdy, i wszystkie czujniki pokazują takie same prękości, rzadko 2 okienka po prawej pokazują tą samą o 1km/h większą wartość niż 2 po lewej ale generalnie prędkości są jednakowe, aczkolwiek abs ciągle załącza się poniżej 30km/h, dodatkowo słychać grzechotanie (dosłownie jak grzechotka) w lewym tylnym kole domyślam się że to koronka w tym kole szwankuje, ale czy rozwalenie się jej nie powodowało by błędnego wskazania prędkości czujnika przy niej? czy ona nie ma związku z pokazywaną prędkością? czy to może być klucz do mojego problemu?
grzechuwoj Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Prędkości powinny buć jednakowe szczególnie trzeba sprawdzić przy małej prędkości. Zamieszczam zdjięcia z diagnostyki programu VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się