nick331 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Witam wszystkich, Szukam porady, a mianowicie tydzien temu podczas jazdy w moim A4 (2005, 2,0 TDi) skonczył się napęd pompy olejowej, a co za tym idzie skonczyło się równiez cisnienie oleju. Miałem do domu jakies 3 kilometry, więc dojechałem, ale turbine podobno przy tym diabli wzięli. Mechanik do którego odholowano auto wymienił turbine na regenerowaną i auto "niby" jezdzi.... Crying or Very sad Alo co to za jazda... Przed awarią auto po osiągnięciu 2000 - 2100 obr/min dostawało tak zwanego "kopa", co sprawiało, że jazda podczas np wyprzedzania była tylko przyjemnościa. Palił przy tym średnio w cyklu mieszanym 7,8 l/100 km. Po wymianie turbiny auto porusza się niczym wóz z węglem, przyspieszenia żadnego (mówię o tym "kopie" przy 2100 obr) i pali 10 litrów/100 po miescie. Proszę o poradę co to może byc, bo póki co mechanik twierdzi, że raczej jest ok, ale to gołym okiem widac, że jest lipa... Co trzeba zrobić, aby to naprawić ? Poprosze o pomoc
Piotrek98igo Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 zmienic mechanika,jak widac twoj mechanik zna sie jedynie na klockach
aju Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 zmienić mechanika i zrobić logi, zobaczymy co tam się dzieje
nick331 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 znaczy co to znaczy z tymi logami ? Test z podłączonym komputerem ?
ROBERT Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 znaczy co to znaczy z tymi logami ? Test z podłączonym komputerem ? Proponuję najpierw lekturę >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
nick331 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 No dzieki za lekturę, ale ja nie mam takiego oprogramowania, poza tym to co jest tam napisane, to dla mnie to samo co teksty z glinianych tabliczek, czy innych papirusów....
ROBERT Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 No dzieki za lekturę, ale ja nie mam takiego oprogramowania, poza tym to co jest tam napisane, to dla mnie to samo co teksty z glinianych tabliczek, czy innych papirusów.... Więc poszukaj spotów w swoim regionie a na pewno znajdziesz tam pomoc w zVAGowaniu Twego autka
Musashi Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 silnik, po naprawie powinien pracowac tak jak przed awaria. niestety, prace silnika na odleglosc mozna ocenic tylko odczytujac wykonane logi.
tokarka606 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Swoją drogą to dziwne ,że tylko turbinę h%^j strzelił jadąc 3 kilometry bez ciśnienia oleju.
Musashi Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Miałem do domu jakies 3 kilometry, więc dojechałem, ale turbine podobno przy tym diabli wzięli. Swoją drogą to dziwne ,że tylko turbinę h%^j strzelił jadąc 3 kilometry bez ciśnienia oleju. wlasnie zapomnialem skomentowac.... a moze lepiej sie nie wypowiem....
poltor Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Boże jak można jechać nawet sto metrów bez smarowania silnika moim zdaniem ten silnik już nigdy nie będzie chodził tak samo jak przed awarią .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się