Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Tak regulują LPG w NaGaz Stefanowski Łódź


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, byłem ostatnio na regulacji LPG w Łodzi w firmie NaGaz Stefanowski ,koleś który przyjmował auto na zlecenie kompletnie nie kompetentny widać to na pierwszy rzut oka no ale nic lecimy dalej zostawiłem auto w celu dokładnego ustawienia LPG za pomocą hamowni , podkreślałem żeby zwrócili uwagę na to że auto wymaga dobrej regulacji i na to czy po porannym rozruchu nie gaśnie .Odbieram auto na drugi dzień i pytam jak z porannym rozruchem koleś zapewnił mnie że delikatnie przez chwile szarpnie ale nie gaśnie i generalnie jest w porządku .Odpalam auto i faktycznie delikatne szarpnięcie i po chwili ok , idę dzisiaj rano do auta temperatura otoczenia około 16* podłączam sobie laptopa i widzę zmienionych kilka ustawień między innymi czujnik reduktora który przy( 16* LPG ) i (16* temperatury otoczenia) (reduktor pokazuje 35*) temperatura przełączania 35* na chłopski rozum nie ma prawa to działać no ale nic odpalam auto no i co zong auto zgasło po czym bardzo ciężko odpalić , szczerze powiem że jestem zażenowany jak można popełnić taki błąd , pomijam fakt że mnożnik jest poniżej 1 a wykres z hamowni jakiś z d*py .W poniedziałek wybieram się tam podyskutować o tej regulacji LPG

4b2f18173eacc750.jpg

22786170879d29f4.jpg

ab6bbb7a3324aceb.jpg

Opublikowano

Siema :hi:, ładnie Cie ustawili panowie od LPG. U mnie też bez rewelacji reduktor siada i ciśnienia nie trzyma. :confused4:

Opublikowano

Cześć Tomku , jak widzisz wybrałem się na profesjonalne strojenie LPG :> nie dosyć że pomiar z hamowni jakiś słaby to do tego LPG źle ustawione , po 50km wyskoczył mi check a rano to muszę na PB jechać aż auto złapie z 50* :kox: ( na razie nic nie poprawiam ) w poniedziałek jadę na poprawkę albo po zwrot $$ .A powiedz jak tam u ciebie LPG ,dojechałeś do domu :) a i jeszcze jedno coś mi do głowy przyszło ale to ci napisze na PW .

Opublikowano

Jaki silnik taka moc :gwizdanie:

Opublikowano

Możliwe, lecz mi się wydaje że ten pomiar jest niedokładnie wykonany z wykresu wychodzi że auto ma 110KM jakoś mi się nie wydaje żebym jeździł autem z tak mała mocą ,na autostradzie na kołach 18" osiągam 205km/h przy 110km raczej było by to niemożliwe .

Opublikowano

dlaczego niemożliwe? chlopaki w klekotach z taką mocą tyle latają :wink4:

Opublikowano

Nie no zgadza się auto lżejsze z 110KM to i może wyciągnie 205km/h

Opublikowano

masz ustawione standardowo jak prawie każdy gazownik robi jeśli w ogóle robi kalibracje na drodze, na plus koniec mapy jest ustawiony ok bo się nie rozjechał wcześniej ta górka na mnożniku jest nie potrzebna, ciekawe kiedy te wszystkie pacany zrozumieją że to jest czysta matematyka i że mnożnik dla żadnych wtrysków nie może spadać rosnąć spadać - znaczność sinusoidalna super:)

Opublikowano

Auto było regulowane na hamowni ,korekta długoterminowa jest w okolicy -0.8 problem tylko mam bo na zimnym jak się przełączy na LPG i ruszę to auto gaśnie .

Opublikowano

Moj tez gasnie przy zimnym silniku po przelaczeniu na gaz. Jedyne co pomaga to temp. przlaczania ca. 60°C

Opublikowano

A powiedz czy z rana jak odpalisz auto na PB to czy obroty ci równiutko stoją czy delikatnie podskakują ?

Opublikowano

tak, pare razy podskoczy lekko

co do LPG to byl tu na forum taki temat ze te silniki ALT nie daja sie wyregulowac i gasna na zimnym silniku i gazie, musialbys poszukac

Opublikowano

Jak na PB podskakują z rana obroty to z podciśnienia reduktora leci gaz ( reduktor do naprawy ) w tedy auto gaśnie przy porannym przełączaniu się na LPG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...