Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

To jest z A3 :wink: gdzies 125 PLN nowa

Grzesiek, już mam zamówioną w ASO, 130 NÓFFka sztuka. Tylko troszkę trzeba będzie przerobić co nieco pewnie.

---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

Mieszek tylko przekladałem z tego co pamietam :wink: Aktualnie teraz u mnie siedzi z TTRS

http://s19.postimg.org/53yv83x2b/IMG_8213.jpg

http://s19.postimg.org/pvmqpcyeb/IMG_8212.jpg

Hehe, nie nadąży człowiek, masakra :)

Na Alledrogo taka od TT RS jest za 150 PLN teraz, chyba dobra cena ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem za 130 pln galke z TT :hi:mieszek był styrany wiec dałem do obszycia na wzor z B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek niii mam mam tylko zwykłą skórzaną pod manuala i zwykłą skórzaną pod automat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek niii mam mam tylko zwykłą skórzaną pod manuala i zwykłą skórzaną pod automat...

Pamietaj gdyby ....:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyciągnąć sufit w avancie demontuję wszystkie słupki, rączki, słoneczniki i coś jeszcze? Jak jest z przednią lampką sufitową? Jak ją wyciągnąć bez uszkodzenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Warsztacie na pewno znajdziesz qpe podpowedzi :wink:

np.

Wymontowanie i zamontowanie oświetlenia wnętrza z przodu :

– Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk zapłonu.

– Otworzyć schowek na okulary 2 .

– Wykręcić śrubę 1 .

– Oświetlenie wnętrza / oświetlenie do czytania 3 z przodu przechylić w dół i wyjąć z osłony dachu.

– Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe.

paneloswietleniowy.png

1 - Zaślepka

2 - Elektryczne złącze wtykowe (Wersja wyposażenia )

3 - Środkowe mocowanie

4 - Osłona

5 - Osłona przeciwsłoneczna

osonaprzeciwsoneczna.png

Wymontowanie i zamontowanie osłony przeciwsłonecznej :

– Odczepić osłonę przeciwsłoneczną 2 na środku samochodu od środkowego mocowania osłony przeciwsłonecznej 1 .

– Odczepić zaślepkę 3 za pomocą wkrętaka .

– Mocowanie osłony przeciwsłonecznej odchylić w dół strzałka i wyjąć.

– Wersja wyposażenia z oświetleniem: odłączyć elektryczne złącze wtykowe i wyjąć osłonę przeciwsłoneczną.

Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:

– Zaczepić występ mocowania osłony przeciwsłonecznej w wycięciu podsufitki.

– Wcisnąć zaślepkę osłony przeciwsłonecznej aż do całkowitego zablokowania.

osonaprzeciwsonecznawym.png

Zestawienie montażowe - górna osłona słupka A :

1 - Klamry

- Umieścić w osłonie

- Wymienić w przypadku uszkodzenia lub zniekształcenia

2 - Śruba

- Wymieniać po każdym demontażu

- Otwór gwintowany na śrubę musi być zawsze oczyszczony, np. za pomocą gwintownika

3 - Osłona

- Z symbolem AIRBAG

- Ostrożnie odczepić

- Przyczepiona na stałe do osłony

4 - Górna osłona słupka A

osonaa1.png

– Odczepić ostrożnie osłonę 1 z symbolem AIRBAG za pomocą wkrętaka z górnej osłony słupka A .

– Wykręcić śrubę 2 .

– Rozpoczynając od góry, odczepić ostrożnie górną osłonę słupka A 3 .

– Wyciągnąć górną osłonę słupka A z tablicy przyrządów strzałka B i zdjąć ją.

UWAGA !!!

- Przestrzegać przepisów bezpieczeństwa dotyczących podzespołów pirotechnicznych !!! .

- Podczas montażu górnej osłony słupka A nie zakleszczyć poduszki bezpieczeństwa głowy.

Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:

- Jeśli klamry osłony pozostały w punktach mocowania nadwozia, wymontować je i umieścić przed montażem w osłonie.

- Sprawdzić, czy klamry nie są uszkodzone lub zdeformowane, w razie potrzeby wymienić.

– Z otworu gwintowanego na śrubę górnej osłony słupka A usunąć pozostałości środka zabezpieczającego, użyć do tego gwintownika.

- Jeśli otwór gwintowany nie zostanie oczyszczony, istnieje niebezpieczeństwo, że podczas wkręcania nowa śruba zatrze się i zerwie przy ponownym demontażu.

– Umieścić górną osłonę słupka A 1 w mocowaniu 2 tablicy przyrządów i przedniej listwy progowej kierunek strzałki .

– Zaczepić górną osłonę słupka A i wywinąć krawędź uszczelki drzwi.

osonaa3.png

Demontaż schowka po stronie kierowcy :

Wyjmakiem odczepiamy boczną zaslepkę deski 1

bocznaoslonaschowka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znaczek S-line z kierownicy się tylko delikatnie podważa? Jak go najbezpieczniej wyjąć?

tak, wychodzi bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanko: podczas wymiany rozrządu koleś odłączył mi akumulator, po podłączeniu wszystko było ok.

Teraz po ok 1 miesiącu dzisiaj rano na liczniku pokazał się komunikat że bateria jest nie doładowana.

I teraz tak czy to odłączenie miało jakieś znaczenie, że podłączył barerie nie doładowaną do 100% bo pewnie taka była podczas normalnej eksploatacji i go nie doładowuje do 100%, czy to zbieg okoliczności i trzeba go po prostu doładować?. Vag błędów nie pokazuje, ładowanie ok.

I teraz drugie pytanie z innej beczki, czy taki tester warto kupić na własny użytek żeby wiedzieć co się dzieje z autem?

NOWY VAG V-scan 5053 ITS CAN live data, j.polski (3683165319) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze.

Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze.

Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby :shock3:

Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze.

Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby :shock3:

Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi.

No tak, to pewnie prawda, bo otwierałem i zamykałem kilka razy drzwi z pilota siedząc w środku auta. Nie mniej jednak uważam, że nawet zablokowane z zewnątrz za pomocą pilota drzwi powinny dać się otworzyć od środka. IMO jest to trochę niebezpieczne :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu siedziałem sobie w aucie z wyjętym kluczykiem. Po kilku minutach drzwi samoczynnie się zablokowały - to chyba dobrze.

Ale... czy to normalne, że zaryglowanych drzwi nie da się otworzyć od środka? Nie działają ani klamki, ani włącznik blokowania na drzwiach kierowcy. Przecież jakby ktoś został w aucie bez kluczyka, to jedyną opcją na awaryjne wyjście z samochodu jest wybicie szyby :shock3:

Musiałeś nacisnąć przycisk na pilocie. Same to one się nie zablokują. Same blokują się tylko jak odblokujesz z pilota i przez 30 sekund nie otworzysz drzwi.

No tak, to pewnie prawda, bo otwierałem i zamykałem kilka razy drzwi z pilota siedząc w środku auta. Nie mniej jednak uważam, że nawet zablokowane z zewnątrz za pomocą pilota drzwi powinny dać się otworzyć od środka. IMO jest to trochę niebezpieczne :kwasny:

Jak, zamykając auto, naciśniesz przycisk dwa razy, to będzie można otworzyć od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak, zamykając auto, naciśniesz przycisk dwa razy, to będzie można otworzyć od środka.

Kurde, w życiu bym na to nie wpadł :kox: Dzięki za poradę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po przeczytaniu tego artykułu postanowiłem zapytać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...