Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Kasjan napisał:

Czy ktoś może mi rozjaśnić umysł co może być przyczyną włączenia wentylatora chłodnicy, gdy wskazowka temperatury na liczniku nie osiągneła nawet 90stopni jak zatrzymałem się autem to włączyła się i nie chciała sie wyłaczyc przez 5min wiec przejechałem sie autem i jak już zgasilem to wszystko było ok. Czy to moze byc wina jakiegoś czujnika? 

 

Ok już widzę że jest temat z tym związany :)

nie było to czasem wypalanie DPF-a

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak dokładnie, objawy się zgadzają :) przesiadka z Passata z 96roku wymaga troche oswojenia z nową technologią :P

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ale to wtedy auta nie należy gasić, jak się ten wentylator załącza ?

Opublikowano
1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

Ale to wtedy auta nie należy gasić, jak się ten wentylator załącza ?

Można ale najlepiej jak skończył wypalanie 

Wentylator się włącza po to aby schłodzić komórę silnika 

Opublikowano

No to wlasnie mialem kiedys takie zdziwko, jak parkujac w garazu zalaczyl sie wentylator, w sumie to chyba chodził tak z 10 minut jakoś :cool1:

Opublikowano

Wymieniajac akumulator - trzeba go zakodowac? Czy wystarczy plug&play?

Opublikowano

@m4rtin3k jak zmienisz na taki o identycznych parametrach jak masz, to  wtedy nic nie trzeba kodować.

Opublikowano
3 godziny temu, Hugo napisał:

@m4rtin3k jak zmienisz na taki o identycznych parametrach jak masz, to  wtedy nic nie trzeba kodować.

Trzeba zakodować żeby sterownik wiedział że dostał nowy akumulator innaczej nie doładuje go

Opublikowano
12 minut temu, skotmen napisał:

Trzeba zakodować żeby sterownik wiedział że dostał nowy akumulator innaczej nie doładuje go

@wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest :kwasny:

Opublikowano
3 minuty temu, Hugo napisał:

@wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest :kwasny:

Najlepiej doładować nowy Aku prostownikiem do fula , wsadzić zmienić ostatnią cyfrę w kodowaniu na inną i powinno być ok

Opublikowano

Chcialbym jeszcze zapytac, bo gdzies umknal mi post: co ile wymieniacie olej w automatycznej skrzyni? Auto to a4 b8 2.0 tfsi z automatem. 

Opublikowano
3 minuty temu, m4rtin3k napisał:

Chcialbym jeszcze zapytac, bo gdzies umknal mi post: co ile wymieniacie olej w automatycznej skrzyni? Auto to a4 b8 2.0 tfsi z automatem. 

Obowiązkowo co 60tys

Opublikowano
6 minut temu, skotmen napisał:

Obowiązkowo co 60tys

Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi

Opublikowano
28 minut temu, Gibons napisał:

Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi

To mnie zaskoczyłeś

Opublikowano
4 godziny temu, Hugo napisał:

@wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest :kwasny:


Wymieniłem na nie ori,nic nie kodowalem i wszystko śmiga


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
2 godziny temu, Gibons napisał:

Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi

Z ciekawości otworzyłem książkę serwisową

699509F5-5EBF-401D-9863-0D2B02C4BD81.jpeg

7504B59B-3A65-4522-946C-7060F6AD4FBE.jpeg

Opublikowano
2 minuty temu, Hugo napisał:

Z ciekawości otworzyłem książkę serwisową

699509F5-5EBF-401D-9863-0D2B02C4BD81.jpeg

7504B59B-3A65-4522-946C-7060F6AD4FBE.jpeg

tylko hybryda. W b8 w tipie nie wymienia się. Nawet jak zadzwonisz do ASO powiedzą że się nie wymienia.

Opublikowano
38 minut temu, Tomeks napisał:


Wymieniłem na nie ori,nic nie kodowalem i wszystko śmiga


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czyli odłączam stary aku i podłaczam nowy i wszystko jest ok? Czy jakiś "zaklęć" trzeba użyć?

Opublikowano
3 godziny temu, skotmen napisał:

Obowiązkowo co 60tys

 

25 minut temu, Gibons napisał:

tylko hybryda. W b8 w tipie nie wymienia się. Nawet jak zadzwonisz do ASO powiedzą że się nie wymienia.

To widac ze zdania podzielone.

Wedlug tego co wrzucil kolega Hugo - to raczej nie powinienem wymieniac.

oznaczenie z VINu:

G1G TRANSMISSION SPECIFICATIONS: 8-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION FOR FOUR-WHEEL DRIVE VEHICLE
0G7 TRANSMISSION TYPES/GEARSHIFT MECHANISMS: TIPTRONIC

Co o tym sadzicie? 

———————————

W zwiazku z akumulatorem widze, ze tez sie zdania podzielily. Jedni pisza ze trzeba kodowac, jedni ze nie.. 

Opublikowano
11 minut temu, Kasjan napisał:

Czyli odłączam stary aku i podłaczam nowy i wszystko jest ok? Czy jakiś "zaklęć" trzeba użyć?

Opinie, jak widać, są podzielone. Moim zdaniem, jeśli wkładasz identyczną baterię, to podepnij vcdsa i zakoduj zmieniając jedną cyfrę w numerze seryjnym. Nie zaszkodzi. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...