Góral65 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 17 minut temu, Hohe napisał: Rozebrałem badziewie. Tu opisałem: Zerkniesz? Jeśli plastikowe zębatki całe to przemyj odtłuść i załóż może to wystarczy, zaoszczędzisz parę ojro
Hohe Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 10 minut temu, Góral65 napisał: Jeśli plastikowe zębatki całe to przemyj odtłuść i załóż może to wystarczy, zaoszczędzisz parę ojro Całe. Wyczyściłem ile mogłem ale skoro ten olej tam trafił, to pewnie trafi ponownie. Racja?
Hohe Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Rozumiem, że to ze środka zaworu? Nie da rady wymienić tam jakiegoś uszczelnienia?
Adam87 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Witam. Panowie mam pytanko ws. B8 Kolega sobie kupił i w sumie to już pytałem raz o grzane fotele, co trzeba dołożyć, żeby je mieć, ale kupił jednak z grzanymi. A pytanie takie, czy jak ma elektryczne i grzane ale bez elektrycznych lędźwi to gdy zmieni fotele na inne też grzane i elektryczne również z lędźwiami to będzie mu to śmigać czy będzie trzeba jakieś ew kodowanie zrobić??? Druga sprawa to nie ma panelu MMI koło drążka biegów. Wystarczy panel i wyświetlacz czy trzeba jakąś wiązkę jeszcze dołożyć???
l2k2 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 52 minuty temu, Adam87 napisał: Witam. Panowie mam pytanko ws. B8 Kolega sobie kupił i w sumie to już pytałem raz o grzane fotele, co trzeba dołożyć, żeby je mieć, ale kupił jednak z grzanymi. A pytanie takie, czy jak ma elektryczne i grzane ale bez elektrycznych lędźwi to gdy zmieni fotele na inne też grzane i elektryczne również z lędźwiami to będzie mu to śmigać czy będzie trzeba jakieś ew kodowanie zrobić??? Druga sprawa to nie ma panelu MMI koło drążka biegów. Wystarczy panel i wyświetlacz czy trzeba jakąś wiązkę jeszcze dołożyć??? Z tego co się orientuję to elektryczne fotele zawsze były z regulacją lędźwi, a manualne występowały z el. regulacją lędźwi lub bez regulacji lędźwi. Nic nie pomieszałeś? Jeśli nie ma panelu z joystickiem to pewnie ma MMI Basic, przechodząc np. na MMI 3G+ trzeba jeszcze zmienić na pewno jednostkę i zdjąć z niej ochronę komponentu.
Adam87 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 1 godzinę temu, l2k2 napisał: Z tego co się orientuję to elektryczne fotele zawsze były z regulacją lędźwi, a manualne występowały z el. regulacją lędźwi lub bez regulacji lędźwi. Nic nie pomieszałeś? Faktycznie. Nie ma wogule elektrycznych. Teraz przysłał fotki. Widocznie nie dogadaliśmy się przez telefon. To teraz, żeby elektryczne dołożyć to dużo rezania??? 1 godzinę temu, l2k2 napisał: Jeśli nie ma panelu z joystickiem to pewnie ma MMI Basic, przechodząc np. na MMI 3G+ trzeba jeszcze zmienić na pewno jednostkę i zdjąć z niej ochronę komponentu. Jednostkę?? To nie ten wyświetlacz??
Hohe Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Z tego co piszesz, to kolega nie ma mmi tylko concerta. Żeby to zamienić na mmi to dużo pracy i pieniędzy. Wszystko do wymiany.
l2k2 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 30 minut temu, Adam87 napisał: Faktycznie. Nie ma wogule elektrycznych. Teraz przysłał fotki. Widocznie nie dogadaliśmy się przez telefon. To teraz, żeby elektryczne dołożyć to dużo rezania??? Jednostkę?? To nie ten wyświetlacz?? Nie ma dużo rezania, trzeba poprowadzić zasilanie, bo nie ma na 99% jak nie było sterowania lędźwi, nie trzeba nic kodować, chyba że są z pamięcią. Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka.
Adam87 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Godzinę temu, l2k2 napisał: Nie ma dużo rezania, trzeba poprowadzić zasilanie, bo nie ma na 99% jak nie było sterowania lędźwi, nie trzeba nic kodować, chyba że są z pamięcią. Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka. To z fotelami to już sobie ogarnie gdzieś w Krk. Autko napewno przedlift. A radio jeszcze niewiem jakie. Jak sprawdzić???
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 W dniu 14.12.2018 o 15:18, Hohe napisał: Panowie, wiem że pewnie było sto razy, ale tak na szybko: 4892 - EGR Valve (N18): Malfunction P0403 00 [096] - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 96539 km Date: 2018.12.14 Time: 10:55:38 Od czego zacząć? Jakieś czyszczenie czy tylko wymiana? tylko wymiana, zębatka zerwana mam nówke do "oddania"
Hohe Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 2 godziny temu, Dev napisał: tylko wymiana, zębatka zerwana mam nówke do "oddania" Zębatki całe, nagaru niewiele, jedynie olej był w środku. Jakiej firmy i po wiela ten EGR masz?
Adam87 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 18 godzin temu, l2k2 napisał: Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka. Tak jak pisałem wcześniej... Przedlift, a radio concert.
l2k2 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 15 minut temu, Adam87 napisał: Tak jak pisałem wcześniej... Przedlift, a radio concert. Jeśli nikt tu nie napisze to musisz kolego prześledzić wątki w dziale Nawigacja, było tam sporo info. Ja nie zmieniałem MMI u siebie, ale przy przejściu z Concerta to dużo rzeczy trzeba wymienić. https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/ 1
skotyman Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Panowie, główne pokrętło w mmi (3G High) nie ma u mnie tak jakby ząbków przy kręceniu. Po prostu kręci się bez jakiegokolwiek oporu przez co jest mało precyzyjny. Spotkał się ktoś z takim problemem? Do wymiany mam cały panel mmi? Pozdrawiam
Adam87 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 56 minut temu, l2k2 napisał: Jeśli nikt tu nie napisze to musisz kolego prześledzić wątki w dziale Nawigacja, było tam sporo info. Ja nie zmieniałem MMI u siebie, ale przy przejściu z Concerta to dużo rzeczy trzeba wymienić. https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/ Dzięki wielkie za zainteresowanie Już się biore za czytanie
Góral65 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 15 godzin temu, Hohe napisał: Zębatki całe, nagaru niewiele, jedynie olej był w środku. Jakiej firmy i po wiela ten EGR masz? Jakoś w październiku czyściłem przepustnicę i egr, nie sypało mi jeszcze błędem ale było już troszkę oleju, wyczyściłem założyłem i jeżdżę dalej
michał69 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Panowie czy to normalne że po przejechaniu odcinka około 15-20km nawet przy temp-3stopni spokojnej jeździe jak gaszę silnik to jakaś dmuchawa czy wentylator chłodnicy chodzi jeszcze przez okolo3-5minut ? Kilka razy już mi się tak zadziało, słychać to od grilla strony.
mariusz36 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Godzinę temu, michał69 napisał: Panowie czy to normalne że po przejechaniu odcinka około 15-20km nawet przy temp-3stopni spokojnej jeździe jak gaszę silnik to jakaś dmuchawa czy wentylator chłodnicy chodzi jeszcze przez okolo3-5minut ? Kilka razy już mi się tak zadziało, słychać to od grilla strony. Normalne , dopala się DPF
egon47 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Panowie rozumiem że gałka z mieszkiem z A5 pasuje do naszych B8?
MaciekPL Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Teraz, egon47 napisał: Panowie rozumiem że gałka z mieszkiem z A5 pasuje do naszych B8? Oczywiście
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się